نوشته شده توسط : مدیر

به نقل از خبر نگار خبرگزاری دانشجو ها جمهوری اسلامی ایران ( ایسنا ) حیطه کرمانشاه , اولی وب سایت بازیافت نخاله های ساختمانی مملکت با حضور نائب رئیس عمرانی استانداری , شهر دار , اعضای شورای شهر و عده ای از مسئولین استان کرمانشاه روز سه‌شنبه ( دوم اردیبهشت ماه ) آغاز به فعالیت کرد . حمل نخاله جنوب تهران

هایده شیرزادی اجرا کننده طرح بازیافت نخاله های ساختمانی کرمانشاه در دین بهره‌برداری این تارنما با اشاره به تاریخچه روز زمین منزه و بابیان این‌که ایرانیان از هزاران سال قبل درین روز برای مراقبت از عنصرها چهارگانه برنامه داشته اند و خرقه سپید بدن می کردند , خاطرنشان کرد : تصمیم گرفتیم در چنین روزی او‌لین وبسایت بازیافت نخاله های ساختمانی مرزوبوم را در کرمانشاه بهره‌برداری کنیم .

او با اشاره به پیگیری های حدود 15 ساله برای بازیافت نخاله های ساختمانی کرمانشاه , است , افزود : کرمانشاه طی سالهای قبلی از لحاظ ارتقا جمعیت و گسترش یافتگی فرآیند افزایشی داشته است و این دستور سبب ارتقا روز افزون آشغال ها و نخاله ها شده‌است .


شیرزادی بابیان این‌که طرح بازیافت نخاله های ساختمانی در سال 1391 در شورای شهر کرمانشاه مصوب شده‌است , ادامه بخشید : با حمایت استانداری و بقیه دستگاه های دارای ارتباط اعتبار موردنیاز برای فعال سازی این پروژه که جزو آن هم به طور وام ها بود , مهیا شد .


او به‌دنبال از ایجاد روزمره چهار هزار بدن نخاله ساختمانی در کرمانشاه خبر اعطا کرد که متساوی هر ساله 1 . 5 میلیون بدن نخاله است .

به گفته اجرا کننده طرح بازیافت نخاله ساختمانی کرمانشاه ارتقا ساخت نخاله های ساختمانی و تخلیه آن در کناره شهرها نقص‌ تمام مرزو بوم است و طرح بازیافت این نخاله ها روز جاری برای نخستین بار در مملکت در شهر کرمانشاه کلید خورد .

شیرزادی معتقد است , با اجرای این طرح نیز زمین از دپو نخاله های ساختمانی رهایی می‌یابد , نیز کوه ها و معادن محافظت می شود و نیز مصالح قابل به کارگیری برای ساخت و ساز مجدد به چرخه مصرف گشوده می‌گردد .


او از مسئولین تقاضا کرد پس از اجرای این طرح با تشکیل شورای نخاله , چک بیشتری بر تخلیه نخاله های ساختمانی داشته باشند و به علاوه محلی معین برای گردآوری تمامی نخاله های ساختمانی در لحاظ گرفته شود .


اجراکننده طرح بازیافت نخاله های ساختمانی کرمانشاه بابیان این‌که فعلا دو خط برای بازیافت نخاله های ساختمانی خریداری شده‌است , ادامه اعطا کرد : این دو خط قادر است روزمره دو هزار بدن نخاله ساختمانی را در دو کشیک بازیافت نماید .


شیرزادی اذعان کرد : کرمانشاه به هشت خط بازیافت نخاله نیاز دارااست که چهار خط برای نخاله های فعلی و چهار خط دیگر برای یک سری میلیون بدن نخاله ساختمانی قبل است .


او هزینه خریداری امکانات مو جود را حدود پنج میلیارد تومان اظهار‌کرد که دو میلیارد و 400 میلیون تومان آن وام ها بانک تجارت بوده و مابقی با همیاری شهرداری , اداره همکاری شهرداری ها و کمپانی بازیافت کرمانشاه تامین شده‌است .


او معتقد است , با دستگاه های دیگری که ما یحتاج است در کل هفت میلیارد تومان برای اجرای بدون نقص این طرح اعتبار نیاز است .


به گفته شیرزادی اجرای بدون نقص این طرح کرمانشاه را از نخاله های ساختمانی منزه می نماید , معادن را محافظت می نماید و مصالح ساختمانی برای پروژه ها تامین می شود .

مدیرعامل کمپانی بازیافت آشغال کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد همانطور که کرمانشاه در حوزه بازیافت آشغال یک سرمشق ملی شده , در بازیافت نخاله های ساختمانی هم سرمشق شود .

استفاده دوباره از 15 هزار تن نخاله ساختمانی در آینده نزدیک
نائب رئیس سرویس ها شهری شهرداری تهران از بهره‌گیری دوباره نخاله‌های ساختمانی به میزان 15 هزار بدن در آینده‌ای نزدیک خبر بخشید و اظهار کرد : به زودی طرح جنگلکاری 30 کیلومتر از مسیر فرودگاه امام خمینی ( ره ) عملیاتی خواهد شد .

به نقل از خبر نگار شهری خبرگزاری جوان , مجتبی یزدانی در جریان بازدید از محل دفن آشغال آرادکوه در عده خبرنگاران , با اشاره بدین این‌که تهران روزمره 7500 تا 8000 بدن آشغال ایجاد مینماید , بیان کرد : این میزان از آشغال حجم مضاعف متعددی است و ظرف سال‌های قبل با وجود ارتقا جمعیت تهران سعی کرده‌ایم که حجم آشغال تولیدی را اثبات نگه داریم .

او افزود : از 20 فروددین ماه ماه دو حیطه به طور پایلوت مورد تفکیک از مرجع را عملیاتی خواهند کرد که در‌حالتی که شهروندان در مشاجره آشغال با ما همیاری نمایند میتوانیم ساخت آشغال را به نصف این میزان کاهش دهیم .

نائب رئیس سرویس ها شهری شهرداری تهران در ادامه‌ صحبت‌های خویش , افزود : بایستی بدین نکته دقت داشته باشیم که در مدیر شهری هر واقعه مثبتی که بخواهد چهره دهد , نیازمند شرکت کردن مردمان است .

او با اشاره به نخاله‌های ساختمانی , گفت : با وجود این‌که ساخت و سازها در تهران کاسته شده است , ولی 43 هزار بدن نخاله ساختمانی داریم که جزء آن مورد به کارگیری دوباره قرار می گیرد . برنامه ما این است که در آتی نزدیک 15 هزار بدن از نخاله‌های ساختمانی را مورد افتتاح دوباره در اختیار بگذاریم .

یزدانی در ادامه‌ تاکید کرد : 300 هزار جنگلکاری را در فرمان عمل خویش قرار داده‌ایم که به زودی عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد . همینطور جنگلکاری در لبه فرودگاه امام خمینی ( ره ) خوا‌هیم داشت که 300 کیلومتر از این مسیر از عرصه مجاهدت تا فرودگاه درختکاری خواهد بود .

او در بخش دیگری از صحبت‌های خویش , افزود : شهرداری حیطه 9 و اداره بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران درین طرح ملازمت خواهند داشت و تا دو هفته‌ آتی این طرح عملیاتی خواهد شد . همینطور آب پاشی درختان غرس شده درین طرح به طور قطره‌ای آب پاشی خواهند شد .

نائب رئیس سرویس ها شهری شهرداری تهران در پایان هم به بوی نامطبوعی که در مسیر فرودگاه امام خمینی ( ره ) متصاعد می شود اشاره و خاطر نشان کرد : این عطر ربطی به دفن آشغال در گروه آرادکوه ندارد و مبتنی بر بررسی‌های کارشناسانه تیمی از دولت , فقط پنج درصد از آن را مرتبط با شهرداری تهران می داند شده‌است .



:: برچسب‌ها: حمل نخاله , حمل نخاله ساختمانی , حمل نخاله در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

روستاي قادري سراب ذهاب کرمانشاه , سه روز پس از ز‌لزله 

نماینده وزارت بهداشت در بخشها ز‌لزله زده کرمانشاه آخری اقدامات انجام یافته برای تامین بهداشت درین بخش ها را شرح داد .

طیب دیرین در گفت‌وگو با ایسنا , در رابطه برنامه دستگاه‌های مسئول برای در دست گرفتن فاضلاب و آب‌های رها شده در بخش ها زلزله‌زده , توضیح اعطا کرد و اعلام‌کرد : کالج علم ها طبابت کرمانشاه در ستاد چالش استان دراین مورد فعال است و توانسته حیث همگی مسئولان استانی را به اهمیت این مسئله جلب نماید . درین کمیته تمامی مسئولان دیگر مشتمل بر آبفا و . . . به اهمیت قضیه پی برده‌اند و عهد و پیمان همیاری داده‌اند تا همراه حوزه بهداشت به گونه ای کار نمایند که خلل خاصی در این مورد نداشته باشیم .

او ادامه اعطا کرد : ما نگرانی‌های خویش را از روش معاونت بهداشت و مدیر کالج علم ها طبی کرمانشاه به آن ها منتقل کرده‌ایم . مسئولان ارشد استان هم حمایت کرده‌اند . امید است با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته آبهای سطحی و نخاله‌های ساختمانی جمع‌آوری و اقدامات پیشگیرانه برای فصل گرما صورت بپذیرد . دانش گاه علم ها طبی کرمانشاه برنامه‌ریزی نموده است که بیشتراز ۳۰۰ هزار مترمربع از آبهای سطحی و فاضلاب این بخش ها را با یاری یکی دانشگاه‌های علم ها طبی تهران سم پاشی نماید که‌این عمل فعلا آغاز شده‌است .

دیرین در رابطه موقعیت تندرست آب آشامیدنی ناحیه هم توضیح بخشید و بیان کرد : سالم آبهایی که موظف هستیم کلرسنجی آنها‌را انجام دهیم و همینطور آب‌ قابل توزیع در سیستم شبکه‌ که می‌توان آن را تست کرد , تایید میگردد . حمل نخاله ساختمانی شمال تهران

او تاکید کرد : آزمایش‌ آب‌های رها شده و فاضلاب بخشها به طور تروتمیز با استعمال از نیروهای بهداشت محیط و حوزه بهداشت به همراه اکیپ‌های دیگر انجام میشود . این نیروها همت می نمایند دستکم تجمع آب در بخش ها وجود داشته باشد . اکنون هم مشکلی از دید فاضلاب و آب‌آشامیدنی نداریم ; زیرا این آب به طور تر و تمیز کلرسنجی می‌گردد و دانش گاه هر روز دراین باره گزارش می گیرد و برخورد تغییر‌و تحول میزان کلر را به آبفا اطلاع میدهد .

نماینده وزارت بهداشت در بخش ها زلزله‌زده کرمانشاه در پی تصریح کرد : تعداد سرویس‌های بهداشتی و خزینه هم اینک دست کم نیاز را برآورده میکند , البته گشوده نیز می‌توان هم زمان با آغاز اسکان دایم و ثبت اسکان موقت , تعداد آنها‌را ارتقا اعطا کرد . عمل اسکان موقت هم مبتنی بر برنامه سازمان‌هایی که مسئول این فعالیت می باشند در حالا پیش رفتن است . ما هم در حوزه تندرست اسکان اشخاصی که نیاز بیشتری دارا هستند , مثل ما‌درها حامله و بیماران را در حق تقدم قرار داده‌ایم .

کهن , در رابطه برنامه برای پیشگیری از مارگزیدگی و عقرب‌ گزیدگی درین بخش ها هم بیان کرد : در بخشها گرمسیر در وضعیت معمولی هم احتمال گزش موجود هست ; به همین بهانه قرار است درین حوزه آموزش‌هایی با یاری کارمندان بهداشت و مراقبان تندرست ارائه شود . افزون بر آن می بایست پادزهرهایی مهیا شود که استان کرمانشاه از این لحاظ مشکلی ندارد . درباره ی دپوی نخاله هم با سازمان‌های مسئول جلساتی برگزار شده تا محل تجمع جوندگان و حشره‌ها از فی مابین رود . این سه برنامه هم به موازات نیز پیش میرود .

نماینده وزارت بهداشت در مناظق زلزله‌زده همینطور بیشتر کرد : سرویس ها خانه‌های بهداشتی که پس از زمین لرزه زخم ندیده بودند , از به عبارتی روزهای نخستین بعداز ز‌لزله آغاز شده‌است . بعضی از این مرکز ها جراحت جزئی چشم بودند و قابل تعمیر می‌باشند . تعمیر آن ها در بیشتر شهرها به پایان رسیده و صرفا یک سری شهر مانده است . از حیث فنی هم تایید شده که‌این مرکزها قابل تعمیر میباشند . ۴۷ منزل و ۹ راءس بهداشت تخریب شده بودند که اکنون پیمانکار آن ها معلوم و زمین‌ها تحویل داده شده‌است . سرویس ها این مرکز ها هم باطن کانکس‌های جایگزین ارائه می شود .



:: برچسب‌ها: حمل نخاله,حمل نخاله ساختمانی,حمل نخاله ساختمانی شمال تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

تهران - ایرنا - اداره ملی استاندارد جمهوری اسلامی ایران در شروع آغاز فصل گرما ذکر کرد : کولر آبی‌رنگ مشمول استاندارد تحمیلی می شود و عرضه این جنس فارغ از آرم استاندارد ممنوع است . 

سفارش های اداره استاندارد برای به کار گیری از کولرهای آبی
به نقل از ایرنا , اداره ملی استاندارد کشور ایران روز جاری به مصرف کنندگان پیشنهاد کرد هنگام تهیه و تنظیم و نصب کولرهای آبی‌رنگ به ضرورت استعمال از کلید کار کننده با جریان نشت ( کلید حفظ کننده جان ) و کلید انقطاع 2قطب دستگاه دقت نمایند . تعمیرکار کولر آبی
همینطور بایستی برای هر مدل تعمیر اضطراری کولرهای مورد استعمال , از سرویس ها مرکزهای مجاز فایده گرفت .
ایرنا تا قبل از این بعضی پیشنهاد های اداره استاندارد جمهوری اسلامی ایران در رابطه کولر آبی رنگ برای نگهداری ایمنی شهروندان را گوشزد کرده بود که بر مبنای آن :
• نصب و فعال سازی کولر می بایست بوسیله خدمت فعالیت مجاز صورت گیرد و دفترچه راهنمای کولر مطالعه شود .
• هنگام خدمت کولر بایستی دستگاه خاموش باشد .
• مسیر انشعاب برق و سیم کشی را در اختیار گرفتن فرمایید تا از درستی آن مطمئن گردید .
• نصب فیوز مطلوب رمز رویکرد سیم فاز برق ضروری و لازم است .
• سیم نول به باطن کولر منتقل میشود و سیم فاز می بایست مطابق نقشه سیم کشی برق کولر که بایستی روی کولر نصب شده باشد به درون کلید رفته و به یاری کابل چهار حرفه به ترمینال کولر وصل شود . این فرمان سبب ساز می شود که زمانی که کلید کولر خاموش است برق باطن باکس تقسیم وجود نداشته باشد .
• سیم ارث منزل را به ترمینال سیم ارث کولر وصل نمایید .
• در صورت ردوبدل پوشال ها توجه شود تارهایی از پوشال از مشبک بیرون نشده باشد چون وجود آب روی بخش های متحرک ( مبلغی و تسمه ) سبب ساز سوختن الکتروموتور می شود .
• اگرچه وقت یک توشه پمپ کولر را در اختیار گرفتن نمائید زیرا در صورت عده شدن خرده پوشال اطراف محور یا این که درون محیط پمپ احتمال سوختن موتور موجود هست .
• از ریختن آب به وسیله شیلنگ یا این که پارچ روی پوشال ها دوری کنید زیرا خطر برق گرفتگی یا این که سوختن الکتروموتور موجود هست .
• از نصب کولر در محل هایی که قابلیت دسترسی برای بده بستان یا این که تعمیر و محافظت قطعات و متعلقات نیست دوری کنید . دستگاه می بایست در محلی باشد که قابلیت و امکان خدمت سالیانه یا این که ماهانه وجود داشته باشد .
• کولر بایستی در خارج از خانه نظیر پشت بام و بالکن نصب شود ; چون کولرهای آبی رنگ صد درصد با هوای خارج عمل می نمایند و برای هوادهی بیشتر می بایست در سه وجه کولر فضای گشوده وجود داشته باشد .
• از سعی درست سیستم آبرسانی کولر اطمینان حاصل فرمائید ; چون احتمال دارد در اثر افتادن ذرات پوشال در آب منافذ آب پخش کن بسته شده باشد .
• هنگام فعال‌ساز‌ی نخستین کولر پیشنهاد می شود در صدر پمپ کولر به بازه 10 دقیقه روشن بماند تا مرحله پوشال ها تر شوند .
• در‌حالتی که که آب دارنده املاح فراوان است , سفارش میشود هر 2 هفته یک توشه تشتک کولر پاک و از آب جدید مالامال شود .

ترموستات كولر آبي جهت كنترل عملكرد كولر آبي به خواسته تهیه و تنظیم دماي مطلوب محيط , طراحي و توليد شده , كه علاوه بر صرفه جويي در مصرف آب و برق , متانت ساکنین ساختمان را درپی دارااست . این ترموستات دارنده کلید در دست گرفتن دمای محیط , کلید بدور تند و نماید , کلید پمپ و کلید خاموش روشن است و براحتی بر روی کولرهای آبی رنگ در درون ساختمان نصب می شود . محل نصب ترموستات نباید در مسير مستقيم باد كولر باشد که‌این مسئله در عملكرد صحيح ترموستات مؤثر است . اعم از مزاياي سيستم در اختیار گرفتن کولر آبی رنگ می شود به مورد ها ذیل اشاره کرد :

1 - صرفه جويي 20 درصدی مصرف آب و برق
2 - طراحي زيبا با عملكرد آسوده
3 - نصب آسوده فارغ از تغيير در سيم كشي كليد كولر و قابل نصب بجاي تمام كليدهاي فعلي
4 - قابليت كنترل هوشمند دما , بطوريكه با گرم يا خنك شدن هوا , كولر بصورت اتوماتيك بر طبق نياز مصرف كننده , موتور , پمپ كولر و يا هر دو را خاموش يا روشن مي كند .
5 - 18 ماه ضمانت
6 - داراي لامپ اتوماتيك ( سيگنال LED )
7 - 16 آمپر جريان قابل تحمل



:: برچسب‌ها: تعمیر کولر آبی , کولر آبی , نصب و تعمیر کولر ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر


شهردهگلان در حصار نخاله ها رخ نمایی می نماید . حمل نخاله شمال تهران
شهردهگلان در حصار نخاله ها فیس نمایی می کند/ ازعلل آزاد سازی نخاله درحاشیه شهر فقدان یا این که بدور بودن مکان نخاله است
شرایط نابسامان نخاله های ساختمانی رهای در کناره شهر دهگلان علاوه بر مخدوش کردن چشم انداز زیبای شهر بستر ساز مشکلات ومعضلاتی دیگر برای شهروندان شده‌است .

 به نقل از خبر نگار دهگلان شیفته , یک کدام از مشکلاتی که شهردهگلان با آن دست به یقه است بحران نخاله های ساختمانی است که امروزه با بسط ساخت و سازهای عمرانی و ساختمانی , همینطور تخریب و بازسازی ساختمان ها , میزان پسماندهای ساختمانی و عمرانی به نحو چشمگیری در درحال حاضر ارتقا است .

 این شهرستان با وجود تعدد مشکلات در کلیه قضیه ها با محرومیت دست و پنجه قابل انعطاف می نماید و حدود چندینن ساله با بحران آزاد سازی نخاله های ساختمانی روبرو هست که متاسفانه تا به امروز هیچگونه اقدامی از سمت دستگاههای ذیربط برای حل این خلل صورت نگرفته است .

با ترقی روزافزون و پرورش جمعیت و گسترش دولت ها بشری نیاز جامعه ها به ساخت و ساز و توسعه و گسترش اماکن ارتقا می‌یابد که‌این فرمان سبب ساخت روز افزون نخاله ساختمانی شهری خواهد شد و با عدم بررسی و طرح ریزی و سوق‌دهی مناسب دستگاههای ذی ربط در این سمت مشکلات تخلیه غیرقانونی نخاله ساختمانی در کناره شهر دهگلان و جاده ها خود نمایی می نماید .

 در جاده منتهی به قبرستان تازه شهر دهگلان آزاد سازی نخاله های ساختمانی به طور غیررسمی در کناره شهر جمع شده و منجر آلودگی محیط زیست و بدمنظر شدن رخ شهر شده‌است .

یک کدام از عللی که سبب شده نخاله های ساختمانی در لبه جاده رها شود به دور بودن محل تخلیه هست که می بایست با این اصل اعتنا کرد که مهم‌ترین پارامتر در گزینش محل نخاله ها نزدیک بودن به راس شهر است تا مورد قبول مردمان قرا بگیرد گزینش محل دفن نخاله بدور از شهر سبب ساز ارتقا تخلفات و تخلیه غیررسمی در لبه شهر می شود .

 طبق ضابطه مدیر پسماند شهری اشخاصی که در مکان های ممنوعه نخاله تخلیه می نمایند مجرمند البته ضابطه مانع رئیس شهری در مواقعی آن طور که بایستی بدون شوخی گرفته نمی‌شود .

 محیط زیست وابسته به فرد خاصی نیست و برای نگهداری آن همگی اشخاص جامعه مسئولیت دارا هستند و بایستی همیاری حتمی را در این راه داشته باشند .

 شهروند دهگلانی نخاله های ساختمانی مسیر قبرستان جndn به مقام نخاله منتقل شود

 یکی شهروندان دهگلانی ضمن ابراز نگرانی از وجود نخاله های خیابان ساحلی در مسیر قبرستان نو اعلام‌کرد : وجود این نخاله ها رخ شهر را دوچندان زشت نشان می‌دهد نیاز است این نخاله ها جهت دهی شده و از این مسیر به رده نخاله منتقل شود .

او از شهرداری , شورای شهر ودستگاههای ذیربط خواست تا نسبت به‌این چالش راه حل ای بیندیشند .

مدیریت شورای اسلامی شهر دهگلان مقام نخاله های ساختمانی معلوم و زمین متبوع تملک شده‌است

چیمین حسامی مدیریت شورای اسلامی شهر دهگلان در مصاحبه با خبر نگار ما اظهار داشت بابیان این‌که نخاله های ساختمانی در قسمت های گوناگون عمرانی , ساختمان سازی و گودبرداری ها , مشتمل بر خشت , بتن , سنگ های ساختمانی , قطعات گچی , چوب , پلاستیک و فلزات است , گفت : گهگاه شاهد تخلفات و تخلیه غیررسمی نخاله های ساختمانی در لبه جاده و یا این که در مکان های غیرمناسب که بوسیله رانندگان کامیون حمل کننده نخاله ساختمانی بیشتر در ساعتها شب صورت می‌گیرد .

 حسامی افزود : برای خودداری حل این چالش , مقام نخاله های ساختمانی در روستای تروال رقم خورده و زمین متبوع آ ن هم تملک شده‌است .

 او بر نقش کارآمد شهروندان در پرهیز از تخلیه غیرقانونی نخاله ساختمانی اشاره نمود و اظهار‌کرد : طبق ضابطه رئیس پسماند شهری کسانی که در مکان های ممنوعه نخاله تخلیه می نمایند مجرمند .

 حسامی خاطرنشان کرد : بخش اعظمی از شهروندان نسبت به نخاله ساختمانی و خطرها آن بی تفاوتند و به راحتی در محیط زیست رها می نمایند که بایستی در این جهت تمدن سازی در ضرورت دستور قرار گیرد .

مدیر شورای شهر دهگلان افزود : برای حل این چالش دو دستگاه خودرو بوسیله شهرداری جهت تخلیه نخاله ها به بیرون از شهر در لحاظ گرفته شده و شهرونداني كه نخاله ساختماني دارا‌هستند مي توانند با تماس با مسئول توده آوري نخاله هاي ساختماني در بخش ها متفاوت شهر درخواست خویش را جهت توده آوري نخاله هاي خویش اعلام نمايند , بعد از تماس شهروندان اتومبیل حمل نخاله درمحل ذی‌ربط حاضر شده و مبادرت به گردآوری نخاله‌های ساختمانی میکند .

حسامی در پی اعلام کرد : نخاله های مسیر گورستان نو در کناره خیابان ساحلی در طول احداث خیابان ساحالی به آنجا منتقل شده و برای تحت سازی پروژه خیابان ساحلی مورد استعمال قرار خواهد گرفت .

 



:: برچسب‌ها: حمل نخاله,حمل نخاله ساختمانی,حمل نخاله ساختمانی شمال تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

کمپانی منزه انرژی بنا با توکل بر تخصص و توانمندی و همینطور با دارا بودن نمایندگی قانونی, نسبت به انتقال تکنولوژی و نصب و راه‌اندازی امکانات نوین بازیافت نخاله های ساختمانی به مرز و بوم عزیزمان جمهوری اسلامی ایران مبادرت کرده است . حمل نخاله ساختمانی غرب تهران

 ضایعات ساختمانی یا این که نخاله‌های ساختمانی , عبارت است از موادی که به صورت تحمیلی و تصادفی در عملیات ساخت‌ و ساز ایجاد می‌گردد . این ضایعات دربرگیرنده مصالح ساختمانی از قبیل عایق , میخ , سیم برق , میلگرد و همینطور ضایعات حاصل از روند آماده‌سازی مقدماتی محل پروژه همچون مصالح لایروبی , کنده درختان و قلوه سنگ‌ها می گردد . نخاله‌های ساختمانی , احتمالا دارنده سرب , آزبست و یا این که بقیه مواد خطرناک باشند بخش اعظمی از پسماندهای ساختمانی , تشکیل شده‌اند از مصالحی زیرا خشت , بتن و چوب که سازه به دلایلی در طی عملیات ساخت‌وساز فارغ از به کارگیری مانده‌اند .

بازیافت نخاله‌های ساختمانی از طریق های به کار گیری دوباره از ضایعات ساختمانی است . این طرح روشی مبتکرانه جهت بازیافت نخاله‌های ساختمانی ناشی از تخریب ساختمان های سابق میباشد که اثرها مثبت زیست محیطی فراوانی داراست . یکی مشکل‌ها شهرهای در حال پیش رفت , فقدان زمین برای دپوی نخاله‌های ساختمانی می‌باشد , با اجرای این طرح علاوه بر نگهداری زمین‌ها و محیط زیست بها اقتصادی فراوانی با ایجاد مصالح ساختمانی تماما مرغوب حاصل خواهد شد . به کار گیری دوباره از منابع ارگانیک که اثرها ملی و زیست محیطی داراست و قیمت افزوده تولید شده از مزایای بخش اعظم اجرای این طرح است .

 سنگ شکن ها و سرندهای متحرک و قابل حمل هارتل کراشر , کار خردایش و دانه بندی را با شایسته ترین کیفیت , بالاترین منفعت وری و با کمترین هزینه انجام می دهند . این اتومبیل آلات قابلیت و امکان خردایش و دانه بندی کلیه سنگ های ارگانیک را داشته و همینطور قابل به کار گیری تحت عنوان اتومبیل آلات بازیافت نخاله های ساختمان , تیرهای سیمانی برق و یا این که تراورس های خط آهن با قابلیت و امکان جدا سازی فلز آرماتور را دارااست .

رئیس مصالح قابل بازیافت دورریز ساختمانی از مهمترین راهکارهای اقتصادی درکشورهاست

مواد مهم دورریزهای ساختمانی که امروزه بازیافت میشوند مشتمل بر بتن , چوب , فلزات , خاک , گچ و خشت است . مصالح بازیافتی را می توان در قسمت های متفاوت ساختمان های عمرانی مثل پباده سازی بوستان ها , تسطیح شیب ها , محوطه سازی , رویه سازی و تنظیم بتن و هم تحت عنوان مصالح پرکننده زهکشی و زیرسازی راه و روش ها به کار پیروزی .

تکنیک ها و تجهیزات متعدد در امر جداسازی :

جهت جداسازی ضایعات ونخاله های ساختمانی روش های مختلفی سفارش می گرددکه به شرح پایین میباشد :

1 ) جداسازی دستی

2 ) آسیاب ( خرد کن )

۳ ) جداکننده مغناطیسی : برای آهن آلات

۴ ) جداسازی بادی : برای جداکردن ذرات سبک

۵ ) جداسازی گردوخاک : هودها , فیلترها , سیکلون ها

۶ ) جداسازی پرتابی : باتوجه به وزن و میزان تکان ذرات

۷ ( جداسازی با سیال : ازطریق شستشو با آب و یا این که ته نشینی و غوطه ور سازی در سیال

۸ ( سرند ( فیلتر ) : جهت جداسازی مواد خرد شده با میزان های دلخواه همانند سرند لرزان و استوانه ای گردان

۹ ( جداسازی الکترونیکی : به کار گیری از این دانش برای تشخیص مقدار ذرات , تشخیص فلزات آهنی و غیر آهنی وتعیین رنگ اجسام

۱۰ ( حرارت دوباره : به خواسته جداسازی ملات همراه با نخاله های غیر بتنی ( خشت ) و همینطور قابل بازیافت کردن خشت های کهنه ( چند سال عمر (

استفاده مجدد بازیافت بتن

بخش اعظم حجم دورریزهای ساختمانی را بتن تشکیل می‌دهد , راجع به قابلیت و امکان استعمال از بتن بازیافت می توان :

گونه های موزائیک

بتن معمولی غیر دارای سلاح

قطعات بتن در نما

خشت سیمانی

روسازی بتن راه و روش

استفاده دوباره و بازیافت خشت

تمام آجرهای رسی که با ملات آهک یا این که آهک و سیمان پوشیده گردیده اند می‌توانند استعمال دوباره شوند .

از بدور ریزهایی به اسم خشت جوش که عمدتاً در زمان ایجاد تولید می‌شوند می توان در شیب بندی بام به کارگیری کرد و همینطور با آسیاب کردن آن می شود به تیتر پوزولان در بتن و ملات منفعت موفقیت . با افزودن خاک اره , فوم پلی استایرن و باطله زغال سنگ به خاک رس خشت پزی می توان خشت سبک ساخت کرد .

کاربرد دورریزها به عنوان سنگدانه

سنگدانه های بازیافتی میتوانند تحت عنوان مبنا و زیراساس در راه و روش سازی مورد استعمال قرار گیرند . همینطور در ساخت اعضای بتن دارای سلاح غیرسازه ای همانند تهیه شیب کف , پیاده رو ها و ساخت پی در ساختمان های کوچک به کار گیری میگردند .

 این شرکت آماده ارائه خدمات فوق با تکنولوژی نوین هست .

درخواست های خویش را ارسال فرمایید تا متخصصان این موسسه بعداز بررسی های می دانی نسبت به نصب و فعال‌سازی امکانات امروزی بازیافت نخاله های ساختمانی مبادرت به کار آورند .

 



:: برچسب‌ها: حمل نخاله , نخاله ساختمانی , حمل نخاله ساختمانی غرب تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

آیا حذف صدای ناشی از نوسان الکترو فن ها و داکت اسپلیت ها میسر است ؟ 

امروزه داکت اسپلیت ها تحت عنوان یکی‌از شایع ترین سیستم های تهویه آپارتمانی به شمار میایند که به دلیل فایده ها و مزایای متعدد , آنان را در بخش اعظمی از پروژه های ساختمانی مورد به کار گیری قرار می دهند . اعم از مزایای استعمال از گونه های داکت اسپلیتها در پروژه ها , منقطع نمودن مخارج مصرف انرژی از شارژ همگانی ساختمان است که سبب ساز به مدیر بدون واسطه مصرف کننده و إشراف آن بر میزان استعمال و روش ی استعمال در طول مشخص و معلوم می‌باشدکه ازنتایج آن قادر است با صرفه سازی مصرف انرژی باشد . امّا با وجود این فائده و دیگر خاصیت ها به کار گیری از سیستم های تهویه آپارتمانی , متأسفانه یک بحران و عیبی که در اینگونه سیستم ها در کشور ایران موجود است صدای مزاحم ناشی از الکتروموتور حرفه داکت ها است که به دلیل تعبیۀ آن درسقف کاذب سوئیت ها یا این که نظیر آن و یا این که جایی در حدود اتاقها مثل بالکن که در اکثری از مورد ها سبب ساز سلب آسایش وآرامش وحتی آزار دهنده است و ظاهراً گریزی از آن نیست . اگرچه اقداماتی برای رفع این ایراد شده‌است البته هنوز بطور بدون نقص رفع نشده به دلیل آن که عمدتاً کارفرمایان به علل گوناگون از قبیل عدم تصمیم گیری اول , فقدان جا , اختلاف ذوق و سلیقه , عدم شناخت با جزئیات فنی داکت اسپلیت ها , محلِ تعبیه و کارگزاری داکت اسپلیت ها را در درون سوئیت پیش گویی می نمایند که نتیجۀ آن مشکلاتی است که بعدها مصرف کننده با آن مواجه می شود . این سیستم ها در ایالات متحده و اروپا هم همگانی است امّا محل کارگذاری آن در مکانی بیرون از محل سوئیت است و قاعدتاً مشکلات جان دار در جمهوری اسلامی ایران را به همراه ندارد . به یاری رشته آوری نوین دیجیتال را حل سادگی برای رفع این ایراد موجود است که سبب ساز ارتقاء بازده وسطح کیفی و همینطور افزایش درمدیریت مصرف انرژی و ارتقاء قدمت الکترو موتورفن می‌گردد . کمپانی هایی تولیدکننده و وارد کنندۀ داکت اسپلیت ها و مصرف کنندگان با شخصیت این سیستم ها میتوانند برای کامل شدن مزایای سیستم های داکتی و کم شدن معایب آن ها از این را حل استعمال کنند تا از صدای مزاحم و آزار دهنده حرفه که به خصوص در به دور ذیل و در زمستان که مصرف کنندگان بیشتر با آن روبرو هستند رهایی یابند و با آسایش و وقار برنده به گرمایش و سرمایش و تهویه مطبوع محیط معاش خویش شوند جایی را که نامش آرامبخش است و بایست سبب ساز ساکن شدن و متانت گردد . نصاب داکت اسپلیت
اما افتخاری دیگر در عرصه تولید داخلی :

دیجیکنترل :
سیستمی اختصاصی است که برای داکت اسپلیت ها و موتور های خازن دایم تهویه که در باصرفه سازی مصرف انرژی مؤثر می‌باشد . راه‌حل پیشنهادی برای حذف صدای مزاحم از داکت اسپلیت های Rheem – Goodman – Daikin – Lennox – Gree – Toshiba – LG – Mcquay و اشکال دیگر از اسپلیت های کانلی , سیستم اختصاصی دیجیکنترل است . . دیجیکنترل یک سیستم ابتکاری میکرو کنترلی هست که توانسته است در مبحث در دست گرفتن بدور موتور رشته دیمر را از این مقوله در اختیار گرفتن موتور کنار گذارد وبا هزینه ای به مراتب تحت خیس از اینورتر موتورفن های تک فاز راکنترل کند به دلیل آن که دیمر نیز سبب تولید نویز و همچنین منجر کاهش قدمت الکترو موتور ها است بعلاوه تلفات حرارتی زیاد دارااست و منجر ارتقا برق مصرفی وکاهش عمرموتورفن است که در دیجیکنترل همگی این مشکلات حل شده‌است .
این سیستم به خواسته در اختیار گرفتن الکتروموتورهای دیسکی ( فیشباخ ) پباده سازی و ابتکار عمل شده‌است و برای اشکال الکتروموتورهایی که سرعتشان با تغییر و تحول ولتاژ سوای تغییر‌و تحول فرکانس در اختیار گرفتن میگردد ( مثل فیشباخ , رزنبرگ , یونیورسال ) , بویژه در کاربردهایی که گشتاور با کاهش سرعت کاهش می یابد , نظیر هواکش‌ها و دستگاه - های تهویه مطلوب است .
یکسری تولیدکننده این گونه الکتروموتورها و فن‌ها ( در قبلی و هم اکنون ) عبارتند از :
تست , دمنده , رزنبرگ , فیشباخ , گردباد ساز کرمان و نیروتهویه .
این الکتروموتورها در اکثری از دستگاههای تهویه حرارتی و برودتی تبخیری و کمپرسوری , مثل یونیت هیتر , کولر آبی‌رنگ , هواکش , ایرواشر و زنت و دیگر سیستمهای تهویه همچون سیستمهای گودمن ( Goodman ) و ریم ( Rheem ) و میتسوبیشی بکار می روند . این سیستم میکروکنترلری , ولتاژ سینوسی برق شهر را سوای هیچگونه اعوجاج و نویز کاهش می‌دهد و به موتور تحویل می دهد .
حل نقص‌ نویز , صدای مزاحم و لرزش موتور ( ناشی از به کارگیری از دیمر ) , تلفات حرارتی مضاعف کم و راندمان بیشتراز 95 % , ارتقاء قدمت موتور , به کار گیری از تکنولوژی میکروکنترلر , سازش با ترموستات دیجیتال و مکانیکی , و قابلیت در اختیار گرفتن از روش به دور از مزایای این سیستم می‌باشند .
پاورباکس دیجیکنترل مشتمل بر یک موفقیت میکروکنترلری با شش پورت محل ورود و خروجی مشتمل بر سه محل ورود موقعیت تعیین به دور , فاز , نول و خروجی برای اتصال به موتور هست ( که ولی در یک جور دیگر از این دستگاه با هشت شرایط تعیین به دور تعداد پورتها به 11 می‌رسد ) .
این جعبه در کنار موتور یا این که در مسیر سیم کشی نصب شده و بخش در دست گرفتن آن بر روی دیوار و دراختیار استفاده کننده نصب می‌گردد .
استفاده کننده می تواند توسط دستگاه در دست گرفتن سرعت موتور ( هوادهی ) را در حالات : 1 ( کم ) , 2 ( میانگین ) و 3 ( فراوان ) دهد .
این دستگاه کنترل میتواند یکی از موارد زیر باشد :

کلید گردان سه حالته ( کلید سه بدور )
ترموستات مکانیکی سه بدور ( سقفی )
ترموستات دیجیتال سه به دور خود کار با نمایشگرLCD با قابلیت و امکان ریموت در اختیار گرفتن پاورباکس دیجیکنترل در کنار موتور یا این که در مسیر سیم کشی نصب می‌گردد .
از مزایای به کار گیری از دستگاه دیجیکنترل میتوان به نکات زیر اشاره کرد :

کاهش بدور الکتروموتور
سوای نویز و اعوجاج
تبدیل رشته تک بدور به سه به دور
سازگار با ترموستات و کلید سه به دور
راندمان بالا و تلفات حرارتی بسیارکم
کاهش مصرف انرژی
ارزانتر از اینورتر
ارتقا قدمت موثر موتور
کاهش آلودگی صوتی و کاهش صدای حرفه در دورهای ذیل
مدلهای متفاوت دستگاه دیجیکنترل :
از 2 آمپر تا 15 آمپر با قابلیت تهیه و گزینش سرعت موتور و در بعض مدلها بهمراه رله جدا از هم برای دستور به پمپ یا این که شیربرقی ساخت شده‌اند . ساخت مبنی بر توصیه یگانه هم پذیرفته میشود .
الکتروموتور داکت اسپلیت ها را با دیمر در دست گرفتن نکنید .
سیستم کاهش بدور دیجیکنترل برای الکتروموتورهای دیسکی , اکسترنال روتور و یونیورسال خصوصاً در کاربردهای رشته , هواکش , کولر و کلاً دستگاههای تهویه سفارش می شود .



:: برچسب‌ها: داکت اسپلیت , ویژگی های داکت اسپلیت , مزایای داکت اسپلیت , نصاب داکت اسپلیت ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر


با درخواست سازمان مدیریت پسماند از معاونت شهرسازی و معماری ; صورت می‌گیرد

شهریارنیوز : به جهت اجرای شیوه طومار هدایت پسماندهای ساختمانی و عمرانی با تصمیم معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز مالکین و مهندسین ملزم به ذخیره سازی , گردآوری , حمل و نقل نخاله های ساختمانی بوسیله پیمانکار مالک صلاحیت شدند . حمل نخاله ساختمانی

به نقل از شهریار , به‌دنبال درخواست قانونی اداره مدیر پسماندهای شهرداری تبریز از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز این معاونت با گنجاندن بندی جداازهم در پروانه ساختمانی مالکان و مهندسان ساختمان را ملزم به ذخیره سازی , گردآوری و حمل نخاله های ساختمانی به وسیله پیمانکار صاحب و مالک صلاحیت نمود .

قبلا مدیرعامل اداره رئیس طی مراسلاتی در مورد موقعیت آزاد سازی نخاله های ساختمانی و ضرورت ساخت سازوکار برای سازندگان ساختمان خواهان تولید تمهیداتی در این سمت شده بود .

در طومار مدیرعامل اداره رئیس پسماد شهرداری تبریز آمده بود , با عنایت به انجام فاز نخستین اجرای شیوه طومار هدایت پسماندهای ساختمانی و عمرانی و نام نویسی از پیمانکاران دارای شرایط خواهشمند است امر فرمائید به مراد اجرای فاز عملیاتی و دستیابی به فیض آخری ترتیبی اتخاذ نمایید تا در سیستم صادر شدن پروانه ساختمانی پیشین از صادر شدن پروانه گزینش شرایط روش مدیر پسماندهای عمرانی و ساختمانی به تایید اداره رسیده و آن‌گاه به صادر شدن پروانه مبادرت گردد .

معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز هم راجع به عملیاتی نمودن شیوه طومار اجرایی سوق‌دهی پسماندهای ساختمانی و عمرانی اعلام نموده است : از این پس با تمهیدات اتخاذ شده , بند مجازیی بر طبق الزام مالکین و مهندسین در ذخیره سازی , گردآوری , حمل و نقل نخاله های ساختمانی بوسیله پیمانکار صاحب و مالک صلاحیت در توضیحات پشت پروانه ساختمانی بیشتر شوید .

در طومار معاونت شهرسازی تبریز همینطور آمده است : جهت ساخت دسترسی به مجوزهای پروانه ساختمانی ( ثبت درخواست شده در سیستم ) به اداره فناوری داده ها و ارتباطات شهرداری اعلام شده‌است .

همینطور درخصوص اجرایی نمودن خوبتر مفاد شیوه طومار مذکور درپی جلسات برگزار شده پیشین مقرر شده است اداره مدیر پسماند شهرداری تبریز نسبت به آگهی ها و فراگیری های موردنیاز به شهروندان از شیوه های متفاوت اعم از نصب بنر در مرحله شهر , تنظیم و توزیع بروشور و تراکت و غیره در بخش ها شهرداری مبادرت کند .

توقف کامیون های حمل نخاله و ضایعات در رباط کریم
در حین یک ماهه پیشین ٨ دستگاه کامیون حمل کننده نخاله و ضایعات به وسیله پایانه مشترک راهداری و پلیس رویه در آزاد منش تهران - ساوه متوقف شده‌است .
به نقل از ارتباط ها همگانی سازمان کل روش و شهرسازی استان تهران , مهندس معتمدی مدیر سازمان خط مش و شهرسازی رباط مهربان با اعلام این خبر خاطرنشان کرد : بعداز فعال سازی پایانه مشترک راهداری و پلیس روش تا به امروز ٨ دستگاه کامیون حمل کننده نخاله و ضایعات متوقف شده و در پارکینگ اعمال ضابطه گردیده اند , به نحوی که در حین همین زمان کوتاه و بعد از فعال سازی این پایانه , مورد ها حمل نخاله و ضایعات کاهش چشمگیری داشته است .
مدیریت خط مش و شهرسازی رباط کریم و مهربان اظهار‌کرد : از مشکلات با اهمیت راهداران در حوزه شهرستان های رباط کریم و مهربان , شهریار و قدس ریختن ضایعات و نخاله در اطراف جاده و چه بسا گهگاه در اواسط جاده است که گشت های شبانه روزی راهداری دراین باره به طور دائمی در حالا رصد مورد ها ذی‌ربط می‌باشند تا شهروندان در مسیرهای ارتباطی شهرستان های مذکور مشکلی به نظر ایمنی و رفت وآمد نداشته باشند .
خودروهای حمل نخاله ساختمانی در مسیر رودخانه کن چشم به راه تخلیه هستند/نخاله‌های ساختمانی تهدید زیست محیطی است

نخاله ساختمانی
رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران ذکر کرد : خروارها بدن نخاله ساختمانی که در مسیر رودخانه کن ریخته میگردد تهدیدی بزرگ زیست محیطی برای اطراف شهر تهران و شهرهای همسایه مثل چهار دانگه است .
اخبار مرتبط
احداث کارخانه‌های بازیافت نخاله‌های ساختمانی
شانس شاکری : هیچ بحثی برای مبلغی شدن بزرگ راه های تهران نداشتیم
کوتاهی شهرداری در رابطه مجتمع تجارت جهانی فردوسی
به نقل از ایسکانیوز شانس شاکری در دویست و چهل و نهمی گردهمایی شورا با اشاره به مبادرت شهرداری در اتوبان آزادگان بر طبق ساخت شبکه های آب خاطرنشان کرد : این یک مبادرت بزرگ عمرانی است که یکی‌از اتوبان های محوری شهر تهران را از غرقابی شدن و خطر سیلاب حفظ می نماید .

وی آن‌گاه یا این که لحن شکایت آمیزی به تخلیه نخاله های ساختمانی در کناره رودخانه کن اشاره نمود و با هشدار به استانداری اظهار‌کرد : خروارها بدن تخلیه نخاله های ساختمانی در مسیر رودخانه کن انجام می گردد که علاوه بر اطراف شهر تهران برای شهرهای همسایه همچون چهار دانگه مضاعف خطر ناک است .

وی ادامه اعطا کرد : سطر سطر خودروهای حمل نخاله ساختمانی در مسیر رودخانه و به خصوص در حوالی معادن شن به توقع تخلیه این نخاله‌ها می‌باشند و از آن بدتر این است که ارگانهای مسئول نظیر اطراف بان و شهربان و دیگر دستگاه‌ها هیچ نقشی ایفا نمی‌کنند . این تمامی اداره چه می نمایند و چرا به وظیفه خویش کار نمی کنند؟

مبتنی بر گزارش ارتباط ها همگانی شورای اسلامی شهر تهران , رییس کمیته عمران اظهار‌کرد : به استانداری و فرمانداری هشدار می دهم که درصورتی که با این مورد برخورد دور از شوخی نشود در آتی در زیر دست رودخانه با مشکلات زیست محیطی و فاجعه مواجه خوا هیم شد .



:: برچسب‌ها: حمل نخاله , حمل نخاله ساختمانی , حمل نخاله در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

کمپانی صنعتی بهشهر ( سهامی عام ) و کمپانی سهامی عام مارگارین در لحاظ داراست , سرویس ها مایحتاج خویش مشتمل بر خدمت , تعمیرات و محافظت ماشین‌آ‌لات حمل‌ونقل دربرگیرنده گونه های لیفتراک ( برقی , دیزلی , گازی و بنزینی ) , پالت تراک , کامیون , تراکتور , دامپر , گونه های خودرو سواری , وانت و غیره , تامین نیروی سرویس ها نظافتی , حمل و بارگیری آشغال , حمل نخاله ساختمانی , اسکلت‌سازی به طور اجرای پروژه‌ها , آرماتوربندی و بتن‌ریزی به طور اجرای پروژه‌ها , تخریب ساختمان و بتن به طور اجرای پروژه‌ها , ساخت و نصب مخازن ذخیره روغن , لوله‌کشی و جوشکاری پلی‌اتیلن به طور اجرای تعمیرات موردی , حمل توشه شهری بوسیله خودروی وانت دارنده جواز طرح ترافیک , اجاره‌ای کلنگ بادی , پیکور و دیگر امکانات تخریب در چارچوب قرارداد یک ساله و اجرای جرثقیل در گونه های تناژ۳ الی ۱۰۰ بدن به طور انجام شغل های موردی را از روش مناقصه واگذار نماید . حمل نخاله در غرب تهران

 

رییس سازمان سرویس ها شهری شهرداری اصفهان :
جعبه های حمل نخاله به طور مکانیزه در شهر نصب می شود
نخاله
رییس سازمان سرویس ها شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد : جعبه های حمل نخاله های ساختمانی به طور مکانیزه برای گردآوری نخاله های خرد و فضای سبز در مرحله شهر نصب می شود .

غلامرضا ساکتی در گفتمان با خبر نگار ایمنا اظهارکرد : روزمره ۱۲۰۰ بدن ضایعات ساختمانی در شهر اصفهان گردآوری می شود در این مسیر شهرداری برای محافظت پاکیزگی شهر و نقل و انتقال نخاله های ساختمانی تجهیزات ویژه ای در حیث گرفته است .

او افزود : درسمت محافظت پاکیزگی شهر و ایمنی شهروندان , در گروه سرویس ها شهری برای حمل نخاله های کمتر از حجم یک کامیون مشتمل بر نخاله های خرد , اداره سرویس ها موتوری شهرداری اصفهان قراردادی با یک کمپانی در قالب برگزاری مناقصه انعقاد کرده که بر طبق این قرارداد جعبه های حمل نخاله در مرحله شهر به طور مکانیزه برای شهرداری جهت نخاله های عمرانی , خرد و فضای سبز و نیز برای شهروندان نصب می شود .

رییس سازمان سرویس ها شهری شهرداری اصفهان ادامه اعطا کرد : به مراد کار گسترده این موسسه , در بخش ها متفاوت شهری اعم از ناحیه ۶ شهرداری اصفهان دفاتری فعال شده تا بعداز اعلام نیاز شهروندان جعبه های حمل نخاله به طور مکانیزه در نقاط درخواستی نصب شود .

او با اشاره به این که جعبه های حمل نخاله از زمان نصب در محل درخواستی تا ۴۸ ساعت زمان برای مالامال سازی داراست و جهت همیاری بیشتر با شهروندان گهگاه تا ۳ روز نیز در محل درخواست شده باقی میماند , اعلام کرد : گنجایش حمل نخاله این جعبه ها در حدود ۳ بدن است و بدون شک اجرای این طرح به نگهداری زیبایی و شست و رفت شهر و همینطور دقت بیشتر به مباحث ایمنی شهروندان امداد می نماید .

ساکتی یادآور شد : این جعبه ها در کنار ساختمان هایی که تعمیرات دارا هستند یا این که در هم اکنون ساخت و ساز می‌باشند , با رعایت مورد ها ایمنی و استانداردهای نظر شده در راهبرد ها نصب می شود .

او بابیان این که شهروندان هنگام ساخت و ساز یا این که انجام تعمیرات ساختمانی ملزم به به کار گیری از جعبه های حمل نخاله می باشند , اظهارکرد : در‌صورتی‌که از این جعبه ها به کار گیری نشود از سمت شهرداری برخوردهای اضطراری صورت میگیرد , چون طبق ضابطه شهروندانی که نخاله های ساختمانی را در محل های غیرمجاز تخلیه نمایند , با پیگرد رسمی و جریمه مواجه میگردند .

رییس سازمان سرویس ها شهری شهرداری اصفهان یک خبر خوش دیگر نیز برای شهروندان اعطا کرد و آن این‌که به طور پایلوت قرار است مخزن های پسماند کم آب و خیس به طور مکانیزه در نقاط گوناگون شهر برای ذخیره سازی موقت این پسماندها نصب شوند .

او تصریح کرد : در‌این رابطه با یک کمپانی وارد تراز مناقصه شده ایم البته اینک ۲ مخزن به طور پایلوت در ۲ بوستان شهر اصفهان نصب شده‌است .



:: برچسب‌ها: حمل نخاله , نخاله ساختمانی , حمل نخاله ساختمانی غرب تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

ماده 1 - جهت به وقوع پیوستن اصل پنجاهم ( 50 ) قانون اساسی کشور کشور‌ایران و به خواسته محافظت محیط زیست سرزمین از اثرها زیانبار پسماندها و رئیس باصرفه آنها , همه وزارتخانه و اداره ها و شرکتهای و ارگانهای مدنی و سازمانهای همگانی غیردولتی که شمول ضابطه برآن ها نیازمند ذکر اسم هست و همگی شرکت های و شرکت ها و افراد حقیقی و واقعی و حقوقی , موظفند قوانین و سیاست های مقرر در‌این ضابطه را رعایت کنند . حمل نخاله ساختمانی مرکز تهران

 

ماده 2 - کلمه ها و اصطلاحاتی که درین ضابطه به کار رفته است , ‌دارای معانی پایین است : ‌

الف - اداره : اداره حفاظت محیط زیست

ب – پسماند : به مواد جامد , مایع و گاز ( غیر از فاضلاب ) گفته می شود که به صورت بی واسطه یا این که غیرمستقیم حاصل از کار آدم بوده و از نگاه ایجاد کننده‌ , ‌ زاید تلقی می شود . پسماندها به پنج تیم تقسیم میشوند :

1 - پسماندهای معمولی : به همگی پسماندهایی گفته می شود که به طور معمول از کار های روزانه آدم ها در شهرها , روستاها و بیرون از آنان ساخت می شود , از قبیل آشغال های خانگی و نخاله های ساختمانی .

2 - پسماندهای طبی ( بیمارستانی ) : به همه پیشماندهای عفونی و مضر ناشی از درمان‌گاه ها , مرکزها بهداشتی , درمانی , آزمایشگاه های تشخیص پزشکی و بقیه مرکزها شبیه گفته می شود . بقیه پسماندهای خطرناک بیمارستانی شامل این تعریف بیرون است .
3 - پسماندهای ویژه : ‌ به همگی پسماندهایی گفته می شود که به دلیل بالا بودن دست کم , یکی‌از خاصیت خطرناک , از قبیل سمیت , بیماری زایی , امکان انفجار یا این که اشتعال , خورندگی و شبیه آن به حفظ ویژه نیاز داشته باشد و آن مدل از پسماندهای طبی و هم جزو پسماندهای معمولی , صنعتی , کشاورزی که نیاز به مدیر مختص دارا‌هستند , جز پسماندهای ویژه محسوب می گردند .
4 - پسماندهای کشاورزی : ‌ به پسماندهای ناشی از کار های تولیدی در بخش کشاورزی گفته می شود از قبیل فضولات , ‌ جنازه حیوان‌ها ( دام , طیور و آبزیان ) تولید ها کشاورزی فاسد یا این که غیرقابل مصرف .
5 - پسماندهای صنعتی : ‌ به همه پسماندهای ناشی از عمل های صنعتی و معدنی و پسماندهای پالایشگاهی صنعت های گاز , ‌ نفت و پتروشیمی و نیروگاهی و امثال آن گفته می شود از قبیل براده ها , سرریزها و لجن های صنعتی .

ج – مدیر اجرایی پسماند : ‌ شخصیت حقیقی و واقعی یا این که حقوقی است که مسئول طرح ریزی , هدایت , حفظ و عملیات اجرایی مرتبط با ایجاد , گردآوری , ذخیره سازی , جداسازی‌ , حمل و نقل , بازیافت , پردازش و دفع پسماندها و همینطور یادگرفتن و آگهی در این مورد هست .
1 - دفع : همه روش های از در میان بردن یا این که کاهش خطرها ناشی از پسماندها , از قبیل بازیافت , دفن بهداشتی , آشغال سوزی
2 - پردازش : ‌ تمامی فراینده های مکانیکی , شیمیایی , بیولوژیکی که سبب به تسهیل در عملیات دفع گردد .
د - مراد از آلودگی , به عبارتی تعریف مقرر در ماده ( 9 ) قانو حفاظت و بهسازی محیط زیست – تصویب شده 28/3/1353 - است .

تبصره 1 - پسماندهای طبابت و هم جزء پسماندهای معمولی , صنعتی و کشاورزی که نیاز به مدیر یگانه دارا‌هستند , جز پسماندهای ویژه محسوب میشوند .

تبصره 2 - فهرست پسماندهای ویژه از سمت اداره , با همیاری دستگاه های ذیربط انتخاب و به ثبت شورای خوب حفاظت محیط زیست , خواهد رسید .
تبصره 3 - پسماندهای ویژه پرتوزا , تابع ضوابط و قانون ها مرتبط با خویش هستند .
تبصره 4 - لجن های حاصل از تصفیه فاضلاب های شهری و تخلیه چاه های جذبی فاضلاب خانگی چنانچه که کم آب یا این که کم رطوبت باشند , در نوع پسماندهای معمولی قرار خواهند گرفت .

ماده 3 - موسسه استاندارد و پژوهش ها صنعتی جمهوری اسلامی ایران مکلف است با همیاری وزارت بهداشت , معالجه و فراگیری طبی و بقیه دستگاه ها حسب مورد , استاندارد کیفیت و بهداشت محصول ها و مواد بازیافتی و به کار گیری های مجاز آن‌ها را تنظیم کند .

ماده 4 - دستگاه های اجرایی ذیربط موظفند جهت بازیافت و دفع پسماندها , پیشبینی ها حتمی را به ترتیبی که در آئین طومار های اجرایی این ضابطه معین خواهد شد , اتخاذ کنند . دین طومار اجرایی مذکور می باید در برگیرنده مورد ها تحت هم باشد : ‌
1 - قانون ها تهیه شده موجب گردد تا ساخت و مصرف , پسماند کمتری تولید کند .
2 - وام ها اضطراری برای ایجاد و مصرف کالاهایی که بازیافت آن‌ها آسوده خیس است , ‌فراهم شود و ساخت و واردات محصولاتی که دفع یا این که بازیافت پسماند آنان خلل خیس است , محدود شود .
3 - تدابیری اتخاذ شود که به کار گیری از مواد اول بازیافتی در ایجاد توسعه یابد .
4 - مسیولیت تامین و پرداخت قسمتی از مخارج بازیافت بر عهده ساخت کنندگان تولیدها قرار گیرد .

ماده 5 - رئیس های اجرایی پسماندها , موظفند براساس معیارها و مقررات وزارت بهداشت , معالجه و فراگیری ترتیبی اتخاذ کنند تا تندرست , بهداشت و ایمنی دست اندرکاران اجرایی زیر تحلیل آنان تامین و تضمین شود .

ماده 6 - اداره صدا و سیمای کشور ایران و بقیه رسانه هایی که نقش آگهی دارا‌هستند و همینطور دستگاه های آموزشی و فرهنگی , موظفند جهت آگهی و یادگرفتن , جداسازی درست , گردآوری و بازیافت پسماندها , ‌اقدام و با اداره ها و مسیولین مربوط همیاری کنند .
تبصره – وزارتخانه های مجاهدت کشاورزی , صنعت های و معادن , مرزوبوم و بهداشت , معالجه و فراگیری طبی به مراد کاهش پسماندهای کشاورزی , موظفند نسبت به آگهی و فراگیری روستاییان و ساخت کنندگان , مبادرت حتمی را به کار آورند .

ماده 7 - مدیر اجرایی همگی پسماندها غیر از صنعتی و ویژه در شهرها و روستاها و اطراف آنها به عهده شهرداری و دهیاری ها و در بیرون از حوزه و وظیفه های شهرداری ها و دهیاری ها به عهده بخشداری ها است . رئیس اجرایی پسماندهای صنعتی ویژه به عهده سازنده خواهد بود . در صورت تبدیل آن به پسماند معمولی به عهده شهرداری ها , دهیاری ها و بخشداری ها خواهد بود .
تبصره – مدیر های اجرایی می‌توانند تمام یا این که قسمتی از عملیات مرتبط با گردآوری , جداسازی و دفع پسماندها را به افراد حقیقی و واقعی و حقوقی واگذار کنند .

ماده 8 - رئیس اجرایی قادر است مخارج رئیس پسماندها را از آفریننده پسماند با تعرفه ای که طبق راهبرد وزارت سرزمین به وسیله شوراهای اسلامی بر حسب جور پسماند انتخاب می شود , اخذ نموده و صرفا صرف مخارج رئیس



:: برچسب‌ها: حمل نخاله , نخاله ساختمانی , حمل نخاله ساختمانی مرکز تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

نائب رئیس کارها شهری و فضای سبز شهرداری حیطه ۸ , از اجرای طرح مکانیزه گردآوری نخاله های ساختمانی در مرحله محدوده خبر بخشید . 

به نقل از خبرگزاری مهر , حمیدرضا فرخی اظهار‌کرد : درین طرح پسماندهای ساختمانی و عمرانی کمتر از ۵ متر مکعب , در قالب پسماندهای کم حجم از معابر و خیابان های حیطه گردآوری می شود .حمل نخاله در تهران

او افزود : این طرح در آخرها سال پیشین به طور آزمایشی به اجرا درآمد و روز جاری اهل یک محل حوزه‌ از روش سامانه ۱۳۷ , میتوانند ماموران را از تجمع پسماندهای ساختمانی و عمرانی کم حجم آگاه نمایند .

فرخی درپی با اشاره به اجرای طرح رفع سد معبر در شرق تهران خاطرنشان کرد : شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر جور سد معبر از جمله وانت های عصر گرد , دستفروشان و . . . با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته و قضیه را به اطلاع مسئولان سازمان سد معبر برسانند .

مراحل مجوز برای تخلیه و دفع مجاز خاک و نخاله ساختمانی و عمرانی در شهر تهران :

 1 - مراجعه صاحب و مالک به محل کار الکترونیک

2 - کامل شدن فرمهای درخواست و تحویل بروشور ذی‌ربط

3 - طی روند شهرسازی

4 - در سطح بازدید اعلام پارامترهای موردنیاز محاسبه برآورد حجم خاک و نخاله

5 - برآورد میزان عارضه ها خاک و نخاله از روش ارایه داده ها ما یحتاج محاسبه , به صورت سیستمی , بر مبنای اطلاعات دردسترس در شهرسازی و مامورین بازدید

6 - اعلام وصول دلایل خاک و نخاله به صورت سیستمی ( کامپیوتری ) انجام و از روش دفتر ها الکترونیکی شهر به صاحب و مالک بیان و اعلام وصول اخذ گردد . ( بعداز ثبت و بیان لایحه ذیربط به شهرداری )

7 - معرفی پیمانکار مجاز حمل خاک و نخاله از سوی صاحب و مالک

8 - کامل شدن فرم ذی‌ربط بوسیله دفتر کار الکترونیک

9 - مراجعه پیمانکار به معاونت پسماندهای ساختمانی و عمرانی جهت طی کارها اداری

- ارایه خصوصیات اتومبیل آلات جهت صادر شدن کارت رفت و آمد و صادر شدن شناسه RFID ( برای نخستین بار )

- صادر شدن کارت خودرو آلات

- گزینش تعداد خدمت هر کامیون

- صادر شدن برگ مسیر برای هر کامیون ( شارژ RFID )

توضیح : در فاز دوم , ‌کلیه عملیات گزینش مسیر از روش دفترها الکترونیک انجام خواهد شد .

10 - آغاز عملیات ساختمانی ( شهرداران نواحی موظفند در هنگام اخذ کاغذ جواز عملیات ساختمانی برگ تاییدیه معاونت پسماندهای ساختمانی وعمرانی مبتنی بر عقد قرارداد صاحب با پیمانکاران مجاز را هم برای صادر شدن جواز آغاز عملیات ساختمانی اخذ کنند . )

11 - تخلیه در گود

12 - ارزیابی ( محاسبه در طی فرایند انجام کار به گونه های پایین انجام می شود :

ارزیابی بر درستی عملیات در طول انجام کار با بیشتر شدن قسمتی در ماده 4 زونکن کارگاهی بعهده مهندس ناظر قرار میگیرد .

ارزیابی بر اجرای عملیات در زمان انــجام کار به وسیله شهرداران نواحی ( متخصص بازیافت ) انجام می‌گیرد .

13 - قابلیت تایید صدق عملیات و صادر شدن برگ درستی عملیات جهت صاحب بوسیله معاونت پسماندهای عمرانی و ساختمانی

پنج هزار کامیون ویژه حمل نخاله در تهران ساماندهی می شوند
فرمان‌دار تهران اظهار‌کرد : پنج هزار کامیون ویژه حمل نخاله در مرحله پایتخت موجود است که بر طبق برنامه هدایت خواهد شد . به نقل از ارتباط ها همگانی فرمانداری تهران , عیسی فرهادی در پایان نشست موقعیت حمل پسماندهای ساختمانی شهرتهران و سوق‌دهی آن اظهار داشت : درین نشست مقرر شد شرایط این تعداد کامیون که درسطح بخشها ۲۲ گانه شهرتهران فعال میباشند با تشکیل گرد‌همایی ای به طور اصولی سنجیده شود .
فرمان دار تهران تصریح کرد : این گرد‌همایی تا دوهفته آتی به مراد شرح وظیفه های دستگاه های متولی و هم قسمت های رسمی در قضیه سوق‌دهی کامیون داران و پیمانکاران کامیون های ویژه حمل نخاله های ساختمانی تشکیل و تصمیمات واجب گرفته می شود .
او خاطرنشان کرد : در‌این نشست همینطور به مساله و مشکلات کامیون داران و هدایت آنان راجع‌به شرایط بیشتر توشه نخاله های ساختمانی تصمیم گیری شود .
فرهادی افزود : این بیشتر توشه با اعتنا به گنجایش آسفالت شهری و توان استاندارد فنی کامیون ها اعم از ترمزها که موجب پیدایش خطراتی در تراز رفت وآمد خیابان ها آن نیز به هنگام شب خواهد بود مغایر مورد ها رسمی است .
فرمان‌دار تهران بیان کرد : کامیون داران و پیمانکاران که رعایت حد تناژ استاندارد حمل نخاله های ساختمانی را نکنند برخورد رسمی صورت خواهد گرفت .
او افزود : درین نشست مقرر شد به سفارش نیروی انتظامی , باسکول هایی برای گزینش وزن کامیون ها در مبادی خروجی شهر تهران تولید شود .
فرمان دار تهران خاطرنشان کرد : اداره محیط زیست در باب شیوه دفن پسماندهای ساختمانی آنالیز کافی و واجب را داشته باشد .
فرهادی افزود : مقررشد درجه بندی پیمانکاران ازطریق رئیس پسماند شهرداری تهران و اتحادیه صنفی ذیربط مبادرت و در نشست دو هفته آتی در گزارشی اعلام شود .
او با اشاره به این که تخلیه نخاله در کنار اتوبان ها , محل ورود و خروجی شهر تهران مشکلات متعددی ازجمله موجب پیدایش تصادفات و چه بسا مرگ و میر اشخاص شده اظهار کرد : با سوق دهی موقعیت حمل نخاله های ساختمانی و پیمارانکاران , بخش اعظمی از این مشکلات در آتی نزدیک حل خواهد شد .
در نشست روز جاری نمایندگان دستگاههایی زیرا نیروی انتظامی , قضایی , مدیر پسماند شهرداری تهران , حفاظت محیط زیست , منابع ارگانیک , صنعت و معدن و اتحادیه های ذی ربط حضور داشتند .

 



:: برچسب‌ها: حمل نخاله , حمل نخاله ساختمانی , حمل نخاله در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

نم زدن دیوار خویش را به صورت لکه بر روی گچ دیوار نشان می‌دهد و درصورت اهمیت ندان به‌این مورد مبتلا کپک می شود . نم زدن دیوارها علت های مختلفی داراست که برای تعمیر و رفع نم می بایست بجهت نم گرفتگی دیوار و همچین میزان ترقی نم دقت نمود . رفع نم و رطوبت

 

از اکثر عوارض ساخت نم و رطوبت آب باران می‌باشد که بااین حال میزان نم گرفتگی سقف و یا این که دیوار آن قدر فراوان نیست که نیاز به تخریب دیوار داشته باشد . بصورت کلی برای نم گیری دیوار و تعمیرات آن بایستی میزان نم گرفتی را در لحاظ گرفت تا در صورت قابلیت و امکان از تخریب دیواره اجتناب شود .

نم گرفتگی های شدید دیواره وقتی واقعه می افتد که لوله در ذیل دیوار مبتلا پارگی شده باشد که بااین حال می بایست بعد از تشخیص پارگی لوله مبادرت به جدا آب ساختمان نمود و با امداد یک لوله کش ماهر محل ظریف پارگی با دستگاه تشخیص داده شود و هرچه زودتر بعداز تخریب جزء دیوار مبادرت به تعمیر لوله و بعد رفع نم و رطوبت دیوار نمود .

نم گرفتگی سقف به علت خرابی ایزوگام :

از سایر عارضه ها نم دادن سقف , فساد در عایق کاری پشت بام است که در هنگام بارش نمی تواند بخوبی از ساختمان در قبال نفوذ آب پرهیز نمیاد . برای رفع نم و رطوبت سقف فارغ از نیاز به تخریب ابتدا می بایست میزان نم گرفتگی معین شود . نم گرفتگی سقف ساختمان باعث می شود که گچ سقف به زرد رنگ درآید . بعداز تعمیرات سقف فورا می بایست فساد ایزوگام هم برطرف شود تا از نم گرفتگی مجدد ی ساختمان خودداری شود .

نم گرفتگی ساختمان به علت قدیمی بودن سیستم لوله کشی :

لوله های سابق به کار رفته در ساختمان هر یک یک کدام از بعداز دیگری در گیر پارگی می‌شوند که در‌این‌حالت‌ تعمیرات لوله های فرسوده قبلی از رفع نم دیوار در حق تقدم خواهد بود . برای تعمیرات لوله احتمال دارد بخش های متعدد ساختمان نیاز به تخریب داشته باشد که در این‌حالت بعداز تعمیرات لوله های فرسوده می بایست مبادرت به رفع نم و رطوبت ساختمان نمود .

یکی‌از مشکلاتی که اکثری از ساختمان ها با آن روبه روهستند رطوبت و نم کشیدن دیوارهای منزل است . این نقص‌ در طی بازه زمانی زمان طولانی میتواند منجر تخریب قسمتی از دیوار و یا این که سقف منزل شود .

ادب مهم ترین نکته ای است که هر خانواده ای توقع آن را دارااست . یک کدام از مهم ترین نکته های وصال بدین متانت منزل ای آهسته و راحت است . برای این که منزل قشنگ و تندستی داشته باشید که بتوانید در آن با ادب معاش فرمائید می بایست نکات فراوان متعددی را مورد علاقه داشته باشید به این دلیل‌که مشکلات زیاد متعددی در کمین منزل شما است .

 یک کدام از این مشکلات نم کشیدن دیوارها و به مرور تخریب شدن آن‌ها است . یک کدام از مهم ترین دلایلی که میتواند سبب ساز پیدایش این ایراد شود رطوبت منزل ها است . شایسته ترین روش هم کم کردن میزان این رطوبت است . در بعضی از منزل ها از وسیله های ارتقا رطوبت استعمال می شود که خوب تر است میزان کمتری از این وسیله استعمال شود . یکی دیگر از راه و روش های کاهش رطوبت گشودن پنجره ها است که سبب می شود تا رطوبت منزل بیرون شود .

در هنگام شستن دیوارها مواظب باشید از آب متعددی استعمال نکنید . بعضی از خانواده ها برای این که دیواری تمیزتر داشته باشند در برهه زمانی های کوتاه دیوار منزل را می شویند و همینطور استعمال از مواد شستشو برای تعداد دفعات بسیار میتواند منجر این ایراد وهمچنین از میان رفتن رنگ دیوار شود .

 یک کدام از مواقعی که می بایست به آن توجه فرمایید لکه های آب است . بخی مواقع دیوارهای منزل وضعیت نخستین خودش را از دست می‌دهد . این قادر است علامتی از وجود نشتی آب در پشت دیوارها باشد . به محض این که این لکه ها را دیدید سریعا برای حل این اختلال مبادرت نمائید .



:: برچسب‌ها: رفع نم و رطوبت , نم و رطوبت , رفع نم و رطوبت دیوار ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

هرچه شبکه کولر کوتاه‌تر باشد , بهره‌وری آن ارتقاء می یابد و مصرف انرژی کمتر می‌گردد . بر این پایه منطقی به‌نظرمی‌رسد که در آپارتمان‌های تعدادی طبقه , گهگاه کولر‌ها از پشت بام , به باطن بالکن‌ها نقل مکان نمایند .

کولر می بایست متناسب با متراژ خانه‌ گزینش شود . کولرهایی با حجم هوادهی مضاعف در خانه‌های کوچک , کارکرد دیگری جز هدر دادن انرژی ندارند . برای خانه‌های کمتر از ۶۰ مترمربع , در صورتی‌که کولر بر پشت‌بام است , حجم هوادهی کمتر از ۳۵۰۰ سفارش شده . در صورتی‌که کولر در بالکن است , مطلوب است که حجمش حدود ۲۳۰۰ باشد . در حالتی که متراژ منزل در بین ۶۰ تا ۱۰۰ مترمربع است , کولر پشت‌بامی با حجم ۵۰۰۰ و کولر بالکنی ۳۵۰۰ برایش کافی است . به همین نسبت , برای خانه‌های بزرگ‌تر , حجم هوادهی کولر‌ها ارتقا مییابد و تا ۷۰۰۰ میرسد .

 از نیم ساعت باقیمانده به اذان مغرب تا ۲ ساعت و نیم بعداز آن , میزان مصرف برق در کشور‌ایران , در نقط ی اوج خویش قراردارد . از آن‌جا که کولر‌ها از اثاثیه پرمصرف برقی به‌حساب می آیند , بد نیست که آن‌ها را در‌این ساعتها خاموش بگذاریم .

شیلنگ آب کولر‌ها در حالتی که از جور نامرغوب باشد , در آفتاب کم آب شده و احتمال دارد بعداز 1‌سال مصرف , مهیا پاره شدن است . پس خوبتر است شیلنگ آب کولر را نیز عوض نمایید و گونه مرغوب‌تر آن را بخرید که به شیلنگ یخچالی پر اسم و رسم است . یکی مهم ترین معیار‌ها برای استعمال با صرفه از کولر , دقت به همین شیلنگ است . در صورتیکه سیستم گردش آب به صدق در کولر صورت بپذیرد و پوشال‌ها تماما تر شوند , کولر خنکای بیشتری ایجاد میکند و انرژی کمتری را هدر می دهد .

 پس از این ها دریچه‌های خویش کولر را گشوده فرمایید . برای مفتوح کردن درپوش کناری کولر , درپوش را از محل منحصر گرفته و به صورت عمودی به طرف بالا بکشید تا نصیب تحتانی آن از بدنه جدا گردد . آن گاه درب را به طرف بیرون کشیده آن را خارج بیاورید . ناودان های ساکن در درپوش ها را منزه فرمایید تا منافذ آن گشوده شود

 در حالی که آب کولر تخلیه شده‌است , از هر کس پای دکمه‌ی انقطاع و وصل کولر ایستاده است بخواهید به ترتیب و یکی یکی دکمه‌ها را بزند تا از سالم پمپ آب و موتور کولر اطمینان حاصل فرمائید . معمولاً قطعات الکتریکی نیازمند خدمت نیست و قابل تعمیر نیز نیست یا این که بها تعمیر ندارد و در صورت از کار افتادن خوب تر است بده بستان شود .

 تسمه‌ی گرداننده‌ی توربین می‌بایست در یک موقعیت تعادلی باشد . یعنی خیر خیلی محکم و سفت باشد که به موتور فشار وارد نماید و خیر چندان شل باشد که موتور مبتلا گیرپاژ شود . در حالتی‌که که تسمه از شرایط نرمال خویش بیرون شده و از اطراف آن نخ خارج زده , اضطراری است آن را ردوبدل فرمائید .

 واترپمپ را گشوده نموده و بعداز نظافت کردن رسوب آب از روی آن , واترپمپ را روغن زده و به صحت در محل خویش نصب نمائید . تعمیر کولر آبی

 با لبریز کردن تشتک تحتانی از آب و روشن نمودن واترپمپ اطمینان حاصل کنید که مسیر آب در شلنگ و سه راهه و آب پخش کن ها گشوده است

 در حالتی‌که محور موتور لقی داراست می‌توانید با به کار گیری از واشر منحصر , لقی آن را بگیرید . ولی لقی کم اشکالی ندارد .

 شناور را طوری تهیه و تنظیم فرمائید که آبی رنگ از تشتک یا این که روزنه اطمینان به خارج نریزد .

 روزنه اطمینان آب را , با توجه گشوده نموده و تشتک ذیل را با شلنگ آب عالی بشویید . درصورتی که کف کولر رسوب متعددی گرفته می‌توانید به امداد مواد جرمگیر شستشو را انجام دهید .

شناورهای کهن مو جود در بازار یا این که به طور دو قطعه پلاستیک زانویی صورت بودند که با یک پیچ تهیه و تنظیم به نیز متصل شده بودند و در انتهای آن یک حباب پلاستیکی قرار داشت و یا این که به طور یک میله‌ی فلزی متصل به یک حباب پلاستیکی بودند . اخیراً شناوری را به بازار معرفی شده‌است که مشکلات شناورهای سابق را ندارد و بر روی خویش حباب پلاستیکی از عدد 1 تا 8 مدرج شده و می‌توان اندازه‌ی آب باطن کولر را با گرداندن حباب به نیکی تهیه کرد .

شرایط کنونی نوبت آن است که فلکه‌ی آب کولر را گشوده نمایید تا از تندرست شناور کولر اطمینان حاصل فرمایید . با دست و به آرامی شناور را بالا بیاورید و ملاحظه کنید که کار جدا آب صورت میپذیرد یا این که خیر . در‌حالتی که آب به صدق وارد کولر نمیشود یا این که فعالیت انقطاع تماما انجام نمیشود شناور می‌بایست ردوبدل گردد .

 بعداز در دست گرفتن شناور نوبت به بستن دوباره شیر تخلیه و آبگیری کولر است . حتماً بعد از بستن شیر تخلیه از ذیل کولر آن را در دست گرفتن نمائید که چکه نداشته باشد . در حالتی‌که شناور صحیح تهیه و تنظیم شده باشد مرحله آب می‌بایست یک سانتی‌متر ذیل خیس از حداکثر طول شیر تخلیه متوقف شود , در غیر این صورت بایستی شناور را صحیح تهیه و تنظیم نمایید . ضمناً اعتنا فرمائید که مرحله کولر نسبت به زمین بایستی سطح باشد . یعنی کولر به گونه‌ای واقع شده باشد که آب هم راستا آن توده نشود .

 بعداز آبگیری کولر پمپ آب را روشن نمائید تا از صدق سیستم گردش آب کولر اطمینان حاصل فرمائید . توری به دور پمپ را واجب است قبلی از روشن کردن منزه کرده باشید و کف پمپ آب با کف کولر دستکم یک سانتی‌متر مسافت داشته باشد . بعداز روشن شدن پمپ آب اتصالات را به توجه در دست گرفتن فرمائید که از جایی چکه نداشته باشد , چون یکی‌از مهمترین عوارض سوختن موتور کولر و پمپ آب , چکیدن آب بر روی بدنه‌ی موتورهای الکتریکی است .

 هم اکنون دو دریچه‌ی کناری کولر را ببندید و پمپ آب را به اضافه‌ی موتور کولر روشن فرمائید تا یک توشه عملیات بدون نقص درون کولر را مشاهده کنید . بعضی وقت ها آبی‌رنگ که از بالا روی پوشال‌ها می‌ریزد , به جای آن که از تحت تخلیه شود از میانه پوشال گم راه شده و بر روی توربین هوا یا این که پمپ آب می پاشد که عملیات کولر را مختل خواهد کرد . در صورتی‌که که مشکلی مشاهده نشد و صدای کارکردن قطعات و موتور ارگانیک بود , آخری روزنه را هم ببندید . پیشین از بستن پایانی روزنه مطمئن گردید که درب باکس تقسیم برق درون کولر به صحت بسته شده‌است .

 



:: برچسب‌ها: تعمیر کولر آبی , کولر آبی , نصب و تعمیر کولر ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

داکت اسپلیت ( Ducted Split ) یا این که اسپلیت کانالی یکی رایجترین سیستم های تهویه مطبوع در مرحله عالم است , این سیستم همانند اسپلیت دیواری از یک واحد داخلی ( هواساز ) و یک واحد فرنگی ( کندانسور ) درست شده شده‌است که به وسیله لوله های مسی به یکدیگر متصل می گردند . . . .

 سرمایش و گرمایش در این سیستم توسط هواساز با مکش هوای داخلی انجام می پذیرد .

تفاوت سیستم داکت اسپلیت ( Ducted Split ) یا این که اسپلیت کانالی با سیستم ترکیبی اسپلیت دیواری و رادیاتور :

بجای به کارگیری از چند پنل دیواری در یک واحد مسکونی یا این که اداری , از یک هواساز مرکزی در پشت سقف کاذب به کار گیری می شود که توسط شبکه , کلیه اتاق ها و فضاهای موردنیاز تهویه میشوند .

سیستم گرمایش دوچندان حاذق : برای گرمایش از کویل آب گرم به کار گیری می شود که از پکیج یا این که موتورخانه تامین می شود و سیستم رادیاتور حذف می شود و همینطور 20 % تا 30 % در مصرف گاز صرفه جویی خواهد شد . همینطور سرعت گرمایش محیط در مقایسه با رادیاتور زیاد بالاست .

*اسپلیت های دیواری دارنده اقتدار گرمایش پاره ای میباشند همینطور از برق برای گرمایش استعمال می نمایند که منجر ارتقا هزینه برق مصرفی در فصل زمستان می گردند .

 مزایای سیستم داکت اسپلیت ( Ducted Split ) یا اسپلیت کانالی :

سرمایش مطبوع در فصل تابستان و کاهش مصرف برق تا 50 % در مقایسه با کولرهای گازی
گرمایش مضاعف قدرتمند بوسیله کویل آب گرم از پکیج یا این که موتورخانه و صرفه جویی در مصرف گاز در فصل‌زمستان 20 % تا 30 %
حذف سیستم رادیاتور و لوله کشی های ذی‌ربط
اجرای دوچندان پرسرعت به وسیله شبکه های فلکسی عایقدار
استقلال هر واحد از حیث مصرف انرژی
انتقال سرمایش و گرمایش مطبوع به وسیله شبکه در هر واحد به تمام فضاها , حذف پنل ها و استعمال مطلوب از فضای داخلی
کاهش صدای فوق العاده بوسیله شبکه های فلکسی بل عایقدار ( انعطاف پذیر ) تازه
حذف لوله کشی های مازاد در ساختمان
فیلتراسیون هوا بوسیله فیلترهای قابل شستشو
کاهش هزینه تمام شده به وسیله حذف سیستم رادیاتور
قابلیت و امکان نصب دستگاه برای فضاهای کوچک تا بزرگ
عدم نیاز به به کارگیری از تکنسین حفظ
قابلیت استعمال در ساختمانهای در اکنون تجدید بنا با دستکم تعمیرات
قابلیت و امکان پباده سازی سیستم متناسب با سردترین وگرمترین بخش ها
حذف شبکه کشی عمودی


داکت اسپلیت یا اسپلیت یونیت کانالی چیست؟
داکت اسپلیت یا اسپلیت کانالی چیست؟ 

اسپلیت یونیت کانالی امروزه یکی متداول‌ترین سیستمهای سرمایش و گرمایش در عالم به حساب می‌آید . یکی‌از بارزترین ویژگیهای این سیستم , تهویه تمامی فضاها هم‌زمان و استعمال از گرمایش فوق‌العاده ارزان آن می باشد . این سیستم برای آپارتمانهای مسکونی , اداری , ساختمان بلند , ویلا و … تماما مطلوب می باشد .

دستگاه اسپلیت یونیت کانالی از دو نصیب جدا از هم هواساز ( Indoor Unit ) و کندانسینگ یونیت ( Outdoor Unit ) ساخته شده که بوسیله دو لوله مسی که وظیفه انتقال مایع مبرد را بر عهده دارا هستند به یکدیگر متصل می باشند . گرمایش هم از روش کوئل آبگرم پباده سازی شده درون دستگاه تامین می گردد . طریق سعی دستگاه به اینگونه است که وقتی که فرمان روشن شدن به دستگاه داده می گردد ابتدا کندانسینگ یونیت وارد مدار شده و بعد از یک‌سری ثانیه که اواپراتور خنک شوید دستگاه هواساز روشن میگردد و بعداز مکش هوای درون و غربال آن فعالیت سیرکولاسیون داخلی صورت میپذیرد . قابل ذکر است همان طور که از صورت تحت پیداست کار انتقال هوای سردو گرم از روش کانالهای اجرا شده صورت قبول میکند .

گرمایش ارزان با داکت اسپلیت

داکت اسپلیت‌های مجهز به کویل آب‌گرم , براحتی به دستگاه پکیج منزل متصل می شوند و گرمایش منزل را با هزینه‌ فراوان کم برای شما فراهم می کنند . ولی کیفیت کویل آبگرم و مال بکار رفته در آن , گزینش کننده میزان بهره‌وری دستگاه است .


ویژگی‌های اسپلیت کانالی یا این که داکت اسپلیت

عدم نیاز به استعمال از تکنسین حفظ کننده
قابلیت و امکان نصب دستگاه برای فضاهای پهناور با کاربری متنوع
حذف لوله‌کشی دور از هم در کف و سقف
امکان نصب افقی در دستکم اطراف
جدا برای هر واحد آپارتمانی و در سود کاهش هزینه‌های محافظت
قابلیت و امکان به کارگیری از سیستم گرمایش با کویل آبگرم
صرفه‌جویی قابل مراعات در مصرف برق و گاز نسبت به بقیه سیستم ها
حذف کانال‌کشی عمودی و کاهش فضای مشاع مجتمع‌های آپارتمانی
حذف رطوبت از محیط و فیلتراسیون هوا و کاهش آلودگی و بیماری‌
قابلیت پباده سازی سیستم متناسب با سردترین و گرمترین بخش ها
فعال‌ساز‌ی و کاربری سهل بعداز نصب
مراقبت و تعمیر بی آلایش و ارزان و عدم نیاز به سرویس‌های عصر ای
قابلیت به کار گیری از هوای نو ( Fresh Air ) در صورت نیاز
انتقال یکنواخت سوزوسرما و گرما از روش شبکه

 



:: برچسب‌ها: داکت اسپلیت , ویژگی های داکت اسپلیت , مزایای داکت اسپلیت ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

در طرح و ترسیم لوله کشی آب و سرد و گرم برگشت آبگرم ساختمان نکات زیر را باید رعایت نمود :

 مسیر لوله های آب سرد و گرم و رجوع را طوری تعیین کنیم که کوتاهترین ارتفاع و کمترین تغییر تحول جهت را داشته باشد . 

کارایی شود از طرح لوله کشی در مسیر هایی از ساختمان که احتمال شکستگی دارااست اجتناب شود و در صورتیکه دوری ناپذیر است حتمی است در قبال خطر شکستگی حفاظت گردد .
پیشنهاد های حتمی از قبیل روکار , یا این که توکار بودن , عایق کاری نمودن , درون شبکه بودن و غیره را جهت اجرای کار در کنار نقشه ها متن شود .
در طرح لوله های “ 2 و کوچیکتر , از مهره ماسوره و برای لوله های بزرگتر از “ 2 از فلنچ استعمال شود .
لوله ها را قبلی از بکاربردن در محل برش یا این که حدیده با فرچه سیمی منزه نمائید .
هر لوله ای که از درون دیوار عبور می نماید بایستی غلاف داشته باشد قطر غلاف نباید کمتر از “ 1/2 از قطر فرنگی لوله و پوشش عایق آن باشد .
لوله های که در موتور منزل و یا این که روی کار نصب می‌شوند می بایست با بست آویز سفت مراقبت شود . مسافت دو بست حفظ کننده را نسبتاً “ 3 متر در لحاظ بگیرید .
پیشین از عایقکاری , لوله ها را بایستی با فشار مطلوب آزمایش کرد .
لوله کشی ها و نصب وسایل بهداشتی می بایست به طریقی صورت بپذیرد که تعمیر یا این که تغییر تحول نصیب یا این که جزو کانال دست‌کم نقص‌ ممکن در کا تیم کانال را در داشته باشد .
هر کدام از وسایل بهداشتی بایستی دارنده شیر جئاگانه باشد . هر طبقه و هر واحد مسکونی هم می بایست دارنده شیر انقطاع و وصل جدا باشد .
جهت لوله کشی غرب تهران و لوله بازکنی غرب تهران و حفاری چاه غرب تهران با ما تماس حاصل نمایید .
آموزش لوله بازکنی
درین مواقع اکثریت ما ابتدا به سراغ لوله بازکن های شیمیایی میرویم که پیشنهاد سرویس ها لوله بازکنی تهران عدم استعمال از این مواد به دلیل زخم هایی که مواد شیمیایی به لوله و اتصالات زانو و سیفون وارد می نماید هست چون در محل اتصال لوله موجب گشوده شدن درز لوله شده و سبب نشتی به خارج شده و خسارتی پیرو خواهد داشت . سفارش ما به شما همشهری گرامی این است که با یکی‌از خدماتی های لوله بازکنی و تخلیه چاه تماس گرفته و خلل گرفتگی لوله و دستشویی خارجی خویش را به انان بسپاریم .

طریق کار بدین دسته است که بوسیله دستگاه ژنراتور برقی و داشتن اشکال فنر فولادی و الماسی در سایزهای متعدد لوله از1تا30 اینچ را فارغ از فساد و کنده کاری گشوده میکنیم . در‌این مواقع با وارد کردن فنر به نسبت سایز لوله و راز فنر منحصربه‌فرد به داخل سیفون و لوله و روشن کردن دستگاه که موجب چرخاندن فنر باطن لوله به طور دورانی ضمن جلو رفتن فنر باطن لوله مبادرت به به دست آوردن جرم لوله و گشودن لوله می شود . لوله بازکن در تهران

روش دیگر لوله بازکنی و رفع گرفتگی دستشویی خارجی به کارگیری از دستگاه پمپ باد و تراکم هوا است که در‌این روش با وارد کردن شلنگ پمپ به باطن لوله و سفت کردن اطراف لوله بازدارنده خروج هوا می شویم و آن‌گاه با روشن کردن دستگاه و متراکم نمودن هوا باطن مرجع داخلی دستگاه و گشودن شیر حیاتی هوا , هوا با فشار به باطن لوله وارداتی و همگی مواد لجنی را به داخل چاه فاضلاب برده و منجر لوله بازکنی و رفع گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی می شود .

علل پر شدن چاه و نحوه تخلیه چاه
ایا میدانید چاه فاضلاب هر5سال نیاز به بازبینی و بازدید دارد!

از مهم ترین عوارض مالامال شدن چاه فاضلاب عدم کندن چاه مطلوب با ساختمان و مجتمع مسکونی از نگاه متراژ و حجم انباری , مصرف مواد روغنی و چربی و تولید جداره ضد آب در انباری و میله چاه و عدم جذب آب بوسیله چشمه های چاه و نفوذ به باطن زمین از مهم ترین عارضه ها پرشدن چاه فاضلاب است . اکنون می بایست چه کنیم , ابتدا با مراجعه به یکی شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه مبادرت به عقد قرارداد نموده و آن گاه به وسیله اکیپ لوله بازکنی و تخلیه چاه مبادرت به تخلیه و لایروبی چاه به وسیله اشکال تانکر 6000 و12000 هزار لیتری و اشکال پمپ لجن کش و آبکش نموده و آنگاه مبادرت به لایروبی و تراش دیواره چاه نموده تا بازدارنده از لبریز شدن چاه در دوران زمان کمتری شویم .

تمام عمل های مرتبط با بنایی ساختمان برای همت خوب تر لوله کشی به طور کلی و جزئی اعم از محکم کاری , دیوار چینی , گچ کاری , سرامیک کاری و کاشی کاری , گچ بری , سیمان کاری و همینطور قیر گونی کف دستشویی و خزینه به جهت خودداری از نم و رطوبت

بازکردن اشکال لوله ها اعم از لوله های پلیکا , لوله های چدنی , لوله های سیمانی , لوله های مسی و… با فنر لوله بازکنی
تشخیص نقطه ای محل نشت و پارگی آب ساختمان , تشخیص پارگی لوله اعم از لوله کشی آب و فاضلاب و تشخیص پارگی لوله با دستگاه منحصر به فرد
ردوبدل کردن کاسه دستشویی خارجی به اهل ایران و یا این که برعکس
خارج آوردن وسایل های ریخته شده در چاه فاضلاب مثل تلفن همراه و وسایل ارزشمند از سیفون دستشویی
همگی کارها مربوط به چاه نظیر دورچینی چاه , طوقه چینی , برداشتن طوقه دیرین , کول گذاری میله چاه , بلوک چینی انباره چاه

لوله کشی تاسیسات شوفاژ و حرارت مرکزی محصول لوله می بایست از دسته لوله سیاه باشد .
لوله کشی فاضلاب دربردارنده مواد اسیدی و ازمایشگاهی متاع لوله می بایست ازفولاد استینلس باشد .
لوله کشی جهت مصارف اب شرب و خانگی از مال لوله گالوانیزه و لوله سپید باشد .
لوله کشی تاسیسات فاضلاب و اگو و لوله خروجی از فرآورده لوله سیمانی و ازبستی باشد .
لوله کشی فاضلاب از چهار گونه لوله پلی ایلن , پی او سی , چدنی , پلاستیکی می‌باشد .
چاه فاضلاب و چاه جذبی عالی چاهیست که میزان اب و فاضلابی که از روش مصرف ساکنین مجتمع هایمسکونی و کارخانجات که به داخل چاه وارد می شود را جذب کرده و بازدارنده مالامال شدن زود به زود چاه فاضلابشود و این مورد ها



:: برچسب‌ها: لوله باز کن,لوله بازکنی تهران,لوله باز کن در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

نائب رئیس سرویس ها شهری شهرداری اصفهان اظهار داشت : روزمره به صورت میانگین یک هزار و 200 بدن ضایعات ساختمانی در یک شبانه روز از تراز شهر اصفهان گردآوری می شود . 

مهندس محسن رنجبر بابیان مقاله فوق اذعان کرد : در شبانه روز یک هزار و ۲۰۰ بدن ضایعات ساختمانی از مرحله شهر اصفهان از روش هزار خدمت از مرحله شهر گردآوری می شود .

او افزود : نخاله های ساختمانی با حجم بالا در دو محل گردنه زینل و معادن شن متروکه در جنب فرودگاه شهید بهشتی تخلیه می‌شوند و ضایعات با حجم کمتر که بیشتر از تعمیرات ساختمان ها حاصل میگردند بوسیله اتحادیه مصالح فروش ها سوق دهی می شود .

نائب رئیس سرویس ها شهری شهرداری اصفهان با اشاره به راه‌اندازی تاکسی توده آوري نخاله هاي ساختماني و ضايعات در اصفهان تصریح کرد : طی مذاکراتی با ۷۰ واحد صنفی مصالح فروش تاکسی گردآوری نخاله های ساختمانی بنا شده در خیابان جابر انصاری ( خیابان پنج آذر , تقاطع سوم نبش آذر۳ ) فعال‌سازی شده‌است

مهندس رنجبر بابیان اینکه خودروهای استاندارد و ایمن با برچسب اختصاصی برای حمل نخاله ها در لحاظ گرفته شده‌است , اظهار‌کرد : بر طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته خودروهای حمل نخاله های ساختمانی ظرف یک روز از تماس بایستی ضایعات را حمل کنند . حمل نخاله ساختمانی شرق تهران

جمع آوري نخاله های ساختمانی

مديرعامل اداره مدیر پسماند شهرداری سبزوار از توده آوري روزمره 150 بدن نخاله های ساختمانی در سبزوار خبر اعطا کرد .

به نقل از رابطه ها عمومي شهرداري سبزوار , مجيد معنوي زاده با بيان اينكه شهرداری برای مراقبت پاکیزگی شهر و نقل وانتقال نخاله های ساختمانی تدابير ویژه ای در لحاظ گرفته است , افزود : 3 دستگاه ماشین مكانيزه از طريق 27 جعبه توده آوري نخاله هاي ساختماني و عمراني تراز شهر را انجام مي دهند .

او با اشاره به این که جعبه های حمل نخاله از زمان نصب در محل درخواستی تا ۴۸ ساعت زمان برای مالامال سازی دارااست و جهت همیاری بیشتر با شهروندان گهگاه تا مقطع زمان بيشتري در محل درخواست شده باقی می‌ماند , اظهار داشت : گنجایش حمل نخاله این جعبه ها 4 تا 5 بدن است كه بدون شک اجرای طرح مديريت نخاله هاي ساختماني به محافظت زیبایی و شست و رفت شهر و همینطور دقت بیشتر به مباحث ایمنی شهروندان امداد می نماید .

وی یادآور شد : این جعبه ها در کنار ساختمان هایی که تعمیرات دارا هستند یا این که در اکنون ساخت و ساز می باشند , با رعایت مورد ها ایمنی و استانداردهای نظر شده در راهبرد ها نصب می شود .

معنوي زاده بابیان این که شهروندان هنگام ساخت و ساز یا این که انجام تعمیرات ساختمانی ملزم به به کارگیری از جعبه های حمل نخاله می باشند , اظهارکرد : در صورتی‌که از این جعبه ها به کار گیری نشود از سمت شهرداری برخوردهای ضروری صورت میگیرد , چون طبق ضابطه شهروندانی که نخاله های ساختمانی را در محل های غیرمجاز تخلیه نمایند با جریمه مواجه می‌شوند .

وی بيان كرد ; شهروندان درخواست کننده به هنگام تخریب ساختمان و ایجاد نخاله ساختمانی مي توانند ضمن تماس با شماره 44216614 - 44237790 نسبت به درخواست مخازن با گنجایش های مطلوب برای زمان ما یحتاج مبادرت و بعداز تحویل و بارگیری و اعلام دوباره به اداره پسماند نسبت به تخلیه و بارگیری نخاله و خاک مبادرت میگردد .

مديرعامل اداره رئیس پسماند شهرداری سبزوار به دنبال به مكان هاي تعيين شده جهت تخليه خاك , نخاله هاي ساختماني و عمراني اشاره كرد و توحيد شهر بلوك 10 فاز دو ضلع غربي دانش گاه حكيم سبزواري , كمربندي جنوب شهر , روبري مرتبه سي ان جي آزادگان و انتهاي كوره هاي آجرپزي را اعم از آن برشمرد .

وی با بيان اينكه با پيمانكاران و شهروندان خلافکار در صورت تخليه در مكان هاي غيرمجاز در تراز شهر برابر ضابطه مديريت پسماند اعمال ضابطه صورت مي گيرد , بیان کرد : افراد خلاف کار در صورت آلودگي محيط و معابر تراز شهر با حكم قضايي براي توشه در آغاز 500 هزار تا 100 ميليون ريال و در صورت تكرار به دو برابر جريمه قبلي , رانندگان خلاف کار به ازاي هر سرويس تخليه غير مجاز مبلغ 500 هزار ريال , رانندگان خلافکار در صورت آلودگي محيط و معابر تراز شهربه ازاي هر متر مربع مبلغ هزار ريال , رانندگان كاميون هاي حمل سيمان در صورت آلودگي محيط و معابر تراز شهر به ازاي هر مترمربع 5 هزار ريال و كليه رانندگان خلافکار برابر ماده 20 ضابطه مديريت پسماند علاوه بر مجازات هاي مذكور به يك تا روستا هفته توقيف اتومبیل محكوم خواهند شد .
بازدید کننده گرامی , به نظر می رسد شما عضو وب سایت نیستید
توصیه میکنیم در تارنما نام نویسی فرمایید و یا این که وارد وب سایت گردید .



:: برچسب‌ها: حمل نخاله , نخاله ساختمانی , حمل نخاله ساختمانی شرق تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

یکی‌از مهم ترین اصول تعمیر یک وسیله , عیب یابی آن است . این به‌این معناست که شما با اعتنا به ابزار تخصصی , از طرز سعی سیستم متوجه میزان ضرر و زیان دستگاه گردید . در سطح آن گاه نسبت به تعمیر و معالجه آن بپردازید . چنانچه در سطح اولیه در گیر غلط گردید علاوه بر سپری کردن وقت , مخارج متعددی به مشتری زور خواهد شد .

ما بعنوان تعمیرگاه و نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی در کشور ایران هستیم . و با سالها سوابق کاری برنده در موضوع تعمیرات گونه های کولر گازی با اطمینان بدون نقص به شما میگوییم که تعمیر کولرگازی خویش را به ما بسپارید . مطمئن باشید که با تمام وجود جواب اطمینان شمارا خوا هیم اعطا کرد . تعمیرات کولر

تعمیرکاران ما با گذراندن عصر های یادگرفتن تخصصی و با توکل بر تجربه یک‌سری ساله در میدان تعمیرات کولر گازی شایسته ترین سرویس ها را برای شما دوستان عزیز تضمین می‌کنند . برای منفعت مندی از سرویس ها خدمت و تعمیرات کولر گازی کافیست با ما تماس حاصل نمایید . تا همیاران ما در کوتاهترین زمان در محل حاضر و خلل ذی‌ربط را تشخیص و در اسرع وقت مرتفع بسازند .

یادگرفتن تعمیرات کولر گازی دربرگیرنده مشکلات نصب اسپلیت , ‌ روش گاز کردن کمپرسور و اموزش تعمیر پیروزی
اینورتر کولر گازی است . یادگرفتن تعمیر کولر گازی پایین حیث تعمیرکار کولر گازی و نصاب اسپیلت برگزار می شود . بیشتر تاکید
در کلاس یادگرفتن تعمیر کولر گازی عیب یابی پیروزی کولر گازی است . فراگیری تعمیر کولر گازی ال جی , فراگیری تعمیر کولرگازی سامسونگ ,
اموزش تعمیر کولر گازی توشیبا , یادگرفتن تعمیر اسپیلت اجنرال از مثالهای مهم در کلاس هست .

شناخت کمپرسور پیستونی :
عملکردی شبیه سیلندر و پیستون ماشین داراست . با هر توشه رفت و رجوع و برگشت پیستون یه خرده از گاز مبرد جانور در محیط کمپرسور به
باطن سیلندر مکیده شده و زیر تراکم قرار می‌گیرد . این گاز با فشار به باطن سیستم ساماندهی میشود .

آشنایی با کمپرسور های روتاری ( دوار ) :
در‌این جور کمپرسور ها با گردش سکو ای تیغه ها کار مکش و کمپرس ماده مبرد انجام میگیرد . به این ترتیب که زمانی گاز از روزنه محل ورود وارد کمپرسور می شود , در اثر چرخش تیغه ها و برخورد پره ها به‌سرعت آن را با فشار در جهت لوله های خروجی ساماندهی می نماید . کمپرسورهای روتاری نسبت به کمپرسورهای پیستونی مصرف برق کمتری دارااست . همینطور صدای حاصل از کارکرد آنان هم کمتر است . در مجموع بازده بالاتری نسبت به کمپرسورهای پیستونی دارا‌هستند .

آموزش تعمیرات کمپرسور های اسکرول :
جور دیگری از کمپرسورهای مورد مصرف در کولر های گازی می‌باشند . معمولاً در گنجایش های بالا مورد به کارگیری قرار می‌گیرند . مکانیزم داخلی این کمپرسور ها از دو قطعه حلزونی صورت تشکیل می شود . یکی اثبات و دیگری متحرک هست . جنبش حلزون متحرک منجر فشرده شدن گاز میان این دو شده و فشار اضطراری را در خروجی تولید می کند . از مهم ترین مزایای این کمپرسورها بازده بالا , صدای کم و ارتفاع قدمت فراوان آن است .

آشنایی با انواع کندانسور ( تقطیر کننده )
تیم ای از لوله های مسی و صفحه های آلومینیومی مشبک با پباده سازی یگانه میباشد که در بخش فرنگی دستگاه آت به دور ( outdoor ) قرار گرفته و وظیفه آن جذب گرمای گاز مبرد ( در موقعیت سرمایش ) , یا این که دفع سرمای آن ( در شرایط گرمایش ) و انتقال به محیط خارج می‌باشد .

آشنایی با مدل های اواپراتور ( تبخیر کننده )
تیم ای از لوله های مسی و صفحه ها آلومینیومی مشبک با پباده سازی مختص هست که در بخش داخلی دستگاه ( Indoor ) قرار گرفته و محل
خنک سازی هوا ( در موقعیت سرمایش ) و یا این که دفع گرما ( در وضعیت گرمایش ) است . همان هوای داخل اتاق با مکیده شدن از نصیب بالای
یونیت داخلی وارد محیط اواپراتور شده و بعداز خنک شدن ( در موقعیت سرمایش ) و یا این که گرم شدن ( در وضعیت گرمایش ) از نصیب پایینی آن به
سمت اتاق دمیدهمی شود .

آموزش طریقه گاز زدن کولر گازی با استفاده از ماده مبرد ( گاز خنک )
ماده مبرد با اخذ گرمای محیط در بخش اواپراتور کولر گازی از موقعیت مایع تبدیل به گاز شده و در بخش کندانسور با پس دادن
گرما مجدداً به وضعیت مایع تبدیل می شود . نیروی اضطراری جهت چرخش گاز خنک کننده در سیستم به وسیله کمپرسور انجام می پذیرد .

گاز خنک کننده مورد به کار گیری در کولرهای گازی معمولاً R22 بوده که در سالیان اخیر به دلیل حفاظت از لایه ازن , با بقیه گازهای
سازگار با محیط زیست مثل R410A در اکنون جایگزین شدن هست .

آموزش نصب لوله مسی در اموزش نصب کولر گازی Air Condition

طولانی تر و کم کردن لوله مسی برای فاصله کولرگازی از نصیب کندانسور تا پنل داخلی
شناخت با بخش دمپر و استپ موتور
دمپر تیغه ای پلاستیکی است که با قرار به چنگ آوردن در دهانه خروجی هوا در یونیت داخلی , جهت تکان باد را از نزولی تغییر‌و تحول می
دهد .

استپ موتور ( موتور سویینگ ) موتور الکتریکی کوچکی است که دَوَران بدون نقص ندارد و تکان آن به طور رفت و برگشتی و پله پله است که
تیغه آن متّصل به دمپر است و موجب تغییر و تحول موقعیت دمپر می‌شود ; استپ موتورها با جریان برق بدون واسطه کار می نمایند .

شناخت با پروانه فن و بلوور
تعریف و عیب یابی پروانه حرفه و تعمیرات حرفه و طریقه بده بستان آن با رشته تندرست

یادگرفتن تعمیر پیروزی کولر گازی با موفقیت اینورتر ( گرد هم آیی ۵ الی ۱۵ )

شناخت الکتروموتور فن به همراه پروانه

در‌صورتی‌که در اثر کارکرد و یا این که نوسان برق این نصیب اسیب ببیند بایستی ردوبدل گردد .

آموزش الکترونیک و قطعه شناسی مدار اینورتر
موفقیت کولرگازی وظیفه صادر شدن دستور و در دست گرفتن سعی بخشهای متفاوت اسپلیت را به عهده داراست . قطعات DIP و SMD روی این مدار شرح داده
میشود . همت و آزمایش و میزان گیری قطعات روی مدار کولر گازی از بخش های مهم در اموزش تعمیر کولر گازی است .

آموزش برنامه ریزی آی سی ها ( پروگرام کردن )
جهت بررسی مدار کولر گازی و طرح ریزی دوباره آی سی ها با پروگرامر TNM5000 این نصیب شرح داده میشود .

آموزش نقشه خوانی مدار اینورتر و مسیریابی
در‌این نصیب رابطه قطعات روی مدار به یکدیگر توضیح داده میشود . اموزش بصورت کاربردی و روی مدارات متفاوت کولرگازی توضیح داده
میشود .

آموزش عیب یابی فیوز حرارتی اتوماتیک
وسیله حفاظتی است که کمپرسور را مقابل نوسانات برق , مرتبه حرارت بیشتراز حد و بقیه موردها



:: برچسب‌ها: تعمیرات کولر , تعمیر کولر , کولر گازی , انواع کولر ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

تعمیر داکت اسپیلت با دقت به موقعیت آب و هوایی و جغرافیایی , در محدوده هنگامی از سال با تقاضای بسیاز متعددی مواجه میشود که به دلیل نیاز شدید به تعمیرات داکت اسپیلت , بعضی اوقات از روی جبر از اشخاص بی تخصص جهت تعمیرات مستعمل و علاوه بر حل نشدن نقص‌ , مصرف کننده متحمل هزینه و وقت مضاعف مشود . سرویسکار داکت اسپلیت

1 . انجام خدمت به موقع و عملیات پیشگیرانه ( خدمت داکت اسپیلت )

2 . عیب یابی تخصصی و برطرف کردن عیب ( به وسیله تعمیر کاران کارشناس و ماهر )

 انجام سرویس به موقع و عملیات پیشگیرانه ( سرویس داکت اسپیلت )

بخاطر این‌که داکت اسپیلت در محیط خارج و در معرض گرد و خاک و آلودگی هوا قراردارد به مرور زمان منافذ هوا گرفته و آلوده شده و باعث کاهش بازده داکت اسپیلت و ارتقا مصرف برق آن میشود لذا جهت پرهیز از ارتقاء مصرف برق و جراحت دیدن دستگاه , خوب تر است اولِ فصل گرما خدمت سالیانه صورت گیرد . کمپانی آریا تهویه آموزشهای موردنیاز جهت خدمت سالیانه داکت اسپیلت را بصورت بدون‌پول در وب سایت خویش قرار داده است که شما عزیزان متشخص می‌توانید با مراجعه بدین آموزشها , خدمت سالیانه دستگاه داکت اسپیلت را انجام دهید . درصورتیکه به هر عاملی قدرتمند به انجام این کار نیستید می توانید با کمپانی آریا تهویه تماس گرفته تا تعمیرکاران و سرویسکاران کارشناس داکت اسپیلت , این کار را برای در اسرع وقت انجام دهند . اعتنا داشته باشید خدمت سالیانه داکت اسپیلت امری واجب بوده و سبب ساز خودداری از مصرف بیش تر از حد برق و هم فساد زود هنگام میشود .

عیب یابی تخصصی و برطرف کردن عیب ( توسط تعمیر کاران متخصص و حرفه ای )

یک کدام از مهم ترین فرآیند تعمیر یک داکت اسپیلت عیب یابی و تشخیص صحیح عیب هست که فارغ از داشتن ابزارالات منحصربه‌فرد و تخصص و تجربه کافی , نمی توان عیب دستگاه را بدرستی تشخیص بخشید بعداز این که عیب دستگاه تشخیص داده شد اقدامات واجب نسبت به تعمیر دستگاه انجام می‌گیرد . در‌صورتی‌که تراز گذشته ( تشخیص عیب ) به صحت صورت نگیرد زمان صرف شده برای تعمیر دستگاه بیهوده خواهد بود .

 لزوم سرویس سالیانه داکت اسپیلت در فصل گرما

دوستان می بایست اعتنا داشته باشند دستگاه های داکت اسپیلت در مارکها , کیفیت و کشورهای مختلفی ایجاد می‌شوند اما به دلیل کارکرد مداوم , همگی آنان سوای استثنا نیاز به خدمت دارا‌هستند تا در فصل گرما مبتلا فساد بی موقع و ارتقا مصرف برق نشوند . کارشناسان مجموعه مهندسی آریا تهویه آموزشهای اضطراری جهت خدمت سالیانه داکت اسپیلت را در‌این وب سایت قرار داده اند که شما می‌توانید با استعمال از آموزشهای مطرح شده دستگاه داکت اسپیلت را خدمت سالیانه نمائید . 

 سرویس داکت اسپیلت و تعمیر داکت اسپلیت

داکت اسپلیت چیست؟

دستگاه های داکت اسپیلت برای گرمایش و سرمایش واحد مسکونی و یا این که اداری - تجاری کاربرد دارا‌هستند بدبن مضمون‌ که به جای استعمال از رادیاتور و کولر گازی , همگی آن ها در یک سیستم انباشته شده و هوای گرم و سرد واحد را تامین می‌نمایند . سیستم سرمایش دستگاه داکت اسپیلت همانند کولر گازی کار می‌نماید و نسبتاً مصرف برق بالایی دارااست چون درصورتی که بخواهیم صرفا یک اتاق را خنک کنیم گشوده بدون چاره هستیم کل دستگاه را روشن کرده و کلیه واحد خنک شود البته سیستم گرمایش داکت اسپیلت بوسیله آب گرم موتورخانه و یا این که پکیج کار می‌کند و مصرف برق خیلی پایینی داراست یعنی در فصل‌زمستان جهت گرمایش محیط , مصرف برق ناچیزی داراست .

 ایا دستگاه داکت اسپیلت نیاز به سرویس سالیانه دارد؟

داکت اسپلیت ها نیز نظیر دستگاه های کولر گازی به دلیل آلوده شدن کویل آبگرم و اوپراتور و هم کم شدن گاز سالانه می بایست بازدید و خدمت شوند . خدمت داکت اسپلیت ها بصورت سالیانه سبب ساز پرهیز از حاد شدن داکت اسپلیت شده , مصرف برق تا 30 درصد کم شده و سوز‌و‌سرما دهی داکت اسپلیت دوچندان میشود .

 در‌این نصیب می خواهیم درباره ی در دست گرفتن دیواری داکت اسپیلت مطالب و آموزشهایی سرویس شما پهنا کنیم . ایجاد کنندگان دستگاه داکت اسپیلت تجهیزات متنوعی روی دستگاه گذارده اند که هریک از آن‌ها به نوبت خویش کاربردهایی برای ما دارا هستند و استعمال به موقع از این تجهیزات خالی از لطف نیست البته دیده می شود خیلی از مردمان از طرز به کار گیری این آپشنها و در اختیار گرفتن دیواری داکت اسپیلت داده ها کافی ندارند و نمیتوانند از تمام تجهیزات دستگاه داکت اسپیلت سود اضطراری را ببرند لذا آموزشهایی درین وبسایت برای شما دوستان خوب نهاده ایم که امید واریم مورد پسند شما دوستان خوب قرار بگیرد .

 در‌این پیج می خواهیم صرفا راجع‌به در اختیار گرفتن مشاهده شده در صدر توضیح بدهیم ولی ضروری بذکر است نسبتاً مکانیزم فعالیت تمامی کنترلها نظیر نیز بوده و تفاوت چندانی با نیز ندارند .

 1 - کلید روشن و خاموش کردن داکت اسپیلت . به‌این صورت که با یک توشه فشرن دکمه , دستگاه روشن میشود و با فشار دادن دوباره به عبارتی دکمه , دستگاه داکت اسپیلت خاموش خواهد شد .

2 - کلیدهای تهیه و تنظیم دمای داکت اسپلیت هستند و در موقعیت سرمایش در هر رتبه ای که تهیه و تنظیم شوند کندانسور دستگاه داکت اسپیلت پس از این که محیط را به آن دما رساند خود کار کرده و خاموش میشود حتمی بذکر است موقعی که کندانسور ( نصیب بیروبی دستگاه ) خاموش میشود واحد داخلی دستگاه روشن بوده و به کار خویش ادامه می‌دهد واحد داخلی به هیچ وجه خود کار نخواهد کرد و این کمپرسور است که خاموش میشود .

3 - کلید مد می باشد که با این کلید میتوان حالات داکت اسپیلت را بده بستان و گزینش نمود . کلید Mode به ما اذن می‌دهد تا بتوانیم شرایط گرمایش و سرمایش داکت اسپیلت را انتخاب کنیم به دنبال به تشریح بدون نقص این کلید می‌پردازیم .

COOL شرایط سرمایش است که با عکس برف معلوم میشود از این در تابستان به کارگیری میشود تا داکت اسپیلت در وضعیت سرمایش تهیه شود .

Heat وضعیت گرمایش می باشد که با عکس آفتاب نمایش داده می شود از این وضعیت در فصل‌زمستان استعمال میشود تا داکت اسپیلت در شرایط گرمایش قرار بگیرد .



:: برچسب‌ها: سرویسکار , داکت اسپلیت , سرویس داکت اسپلیت ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

این رخداد در ساعت 7 : 28 دقیقه صبح روز جاری بوسیله شهروندان به سامانه 125 اطلاع داده شد که فورا با هماهنگی ستاد فرماندهی این اداره پایانه های 6 , 88 و تیم یاری و نجات 4 حریق آدرس در سمت خیابان شریعتی , پل رومی خیابان شریفی نسب تکان کردند . محمد علی گودرزی مدیر پایانه 88 حریق آدرس تهران اعلام کرد : با وصال به محل واقعه مشاهده شد یک دستگاه خاور حمل نخاله به عاملی نامعلوم به شدت با دیوار برخورد کرده و راننده آن هم مجروح و باطن کابین گرفتار شده‌است . گودرزی با اشاره به جراحت دیدگی شدید راننده 45 ساله , اظهار داشت : به رغم متلاشی شدن اتاقک کامیونت و گرفتار شدن این فرد در حالت خطرناکی , حریق نشانان بعداز سعی مضاعف غالب شدند او را به طور تماما ایمن از باطن این وسیله نقلیه بیرون کرده و تحویل کارداران اورژانس بدهند . علت پیدایش این رخداد رانندگی از طرف پلیس راهور زیر بررسی است . حمل نخاله در تهران

اجرای طرح ساماندهی خودروهای حمل نخاله در شهر قدس

به نقل از کانال خبری تهران نیوز ; حمید کاظمی صیاد , قیم معاونت سرویس ها شهری قدس از اجرای طرح جهت دهی خودروهای حمل نخاله در شهر قدس خبر اعطا کرد و ذکر کرد : انگیزه از اجرای این طرح ارزیابی بیشتر برکار خودروها و دوری از تخلیه نخاله در مکان‌های غیرمجاز در مرحله شهر قدس است .

او اذعان کرد : اداره رئیس پسماند شهرداری قدس در سطح ابتدا اجرای این طرح برای ۲۰ دستگاه از اتومبیل آلات سنگین وزن و نصفه سنگین وزن جواز عمل حمل نخاله‌های ساختمانی صادر کرد .

قیم معاونت سرویس ها شهری شهرداری قدس تیتر کرد : محل در لحاظ گرفته شده جهت تخلیه مجاز نخاله و پسماندهای ساختمانی گود شینگو بنا شده در هفت جوی , جنب کارخانه ماد آسفالت است و از همشهریان درخواست میشود در صورت مشاهده تخلیه غیرمجاز نخاله در نقاط متفاوت شهر مورد را از روش سامانه ۱۳۷ و شماره گوشی تلفن ۴۶۸۲۲۱۱۶ به اطلاع مسئولان مربوطه برسانند .
اعتراض رانندگان حمل نخاله به تخلیه بار در توسکستان
جلسه شورای شهر گرگان

گرگان - در سی و نهمی گرد هم آیی شورای اسلامی شهر گرگان رانندگان و کارگران حمل آشغال با حضور در شورای شهر اعتراض خویش را به انتقال محل تخلیه نخاله از هزارپیچ به توسکستان اعلام کردند .
به نقل از خبر نگار مهر , شامگاه روز شنبه , سی و نهمی گرد‌همایی قانونی شورای اسلامی شهر گرگان در حالی برگزار شد که تنی چند از رانندگان نیسان و کارگران گردآوری نخاله در صحن حضور یافته و خواهان رسیدگی به مراد های خویش شدند .

در صدر حسین ربیعی , عضو شورای اسلامی شهر گرگان اعلام‌کرد : عملکرد این اشخاص منجر شده تا شهری منزه داشته باشیم و عمده آنان از خانواده های مرحله ذیل و زحمت کش می باشند .

او ادامه اعطا کرد : مدتی است که کار این اشخاص با خلل روبرو شده و شهرداری و استانداری به اعلام کرده که نخاله ها را در توسکستان تخلیه نمایند .

ربیعی ذکر کرد : این مسأله منجر تولید مشکلاتی برای این جمع شده چون دوری فاصله و فرسوده بودن خودرو های آن ها مخارج متعددی برای آنها به‌وجود آورده و افزون بر آن بحران ترافیکی را نیز ارتقا میدهد .

مشکل محیطی زیستی با تخلیه نخاله در توسکستان

او بابیان این‌که خالی کردن نخاله در حوزه‌ توسکستان نقص‌ محیط زیست به‌وجود میاورد , بیشتر کرد : کامیون‎داران نخاله‎های تراز شهر را در حیطه هزارپیچ تخلیه می‎کردند و یکی دو سالی است که‌این اشخاص نخاله‎ها را در توسکستان تخلیه می کنند و اکنون به رانندگان نیسان نیز اعلام شده که نخاله ها را به توسکستان ببرند .

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان اعلام‌کرد : اهمیت توسکستان کمتر از هزارپیچ نیست , تا ۱۰ سال آتی می‎توانیم نخاله‎ها را در آن مکان بریزیم البته برای آنگاه می بایست اندیشه کلیدی کرد .

او از شهرداری خواست که مذاکراتی با استانداری داشته باشد تا نقص‌ این رانندگان برطرف شود .

ربیعی تصریح کرد : علاوه بر نخاله فاضلاب شهری نیز به حیطه هزارپیچ می ریزد اولیه بایستی زیرساخت ها را رعایت شود و طوری خلق و خوی کنیم که آسیبی بدین قشر وارد نشود .

مقرون به صرفه نبودن حمل نخاله به توسکستان

به دنبال یکی نماینده این رانندگان خاطرنشان کرد : انتقال نخاله با مخارج پول خدمتکار و انتقال آن مقرون به‌ صرفه نیست و در شرایطی که اذن ریختن نخاله به هزارپیچ داده نشود جمع متعددی بدون شغل می‎شوند .

او ادامه اعطا کرد : با اعتنا بدین این‌که قدمت ماشین‎های بالاست و همینطور پلیس رویکرد سخت‎گیری‎های برای طولانی تر توشه دارااست , بخش قابل توجهی از ما ضرروزیان خوا هیم کرد .

او بابیان اینکه ۴۰۰ اتومبیل جمع‎آوری نخاله در جاده توسکستان ترافیک این ناحیه را ارتقاء می‎دهد , بیان کرد : ما با جمع‎آوری نخاله به زیبا‎سازی شهر امداد متعددی کردیم و در صورتی‌که این فرایند ادامه یابد شاید اشخاص نخاله های خویش را در تراز شهر تخلیه نمایند .

یکی دیگر از رانندگان حمل نخاله در پی اذعان کرد : بیش تر از ۶۰۰ نیسان , ۱۵۰ خاور , ۳۵۰ بیل و کامیون در سال ۹۰ با تشکیل شرکتی در قضیه حمل نخاله جهت دهی شد .

او ادامه بخشید : از سال ۹۵ بیان شد که نیسان و خاور نیز مثل کامیون نخاله ها را به توسکستان ببرند , این ماشین‎ها از لحاظ فنی اختلال دارا‌هستند .

دغدغه رانندگان حمل نخاله جدی گرفته شود

پیرو محمدابراهیم جرجانی , عضو شورای اسلامی شهر گرگان بیان کرد : سخنان این اشخاص ارگانیک است , شهرداری و سرویس ها شهری می بایست بیشتر به تامل آنان باشد چون این رانندگان در پاکیزگی مرحله شهر زحمت متعددی کشیده اند .

او ادامه اعطا کرد : قابلیت خروج نخاله به وسیله این خودروها به خارج شهر گرگان با اعتنا فاصله و مخارج استهلاک نیست و نیاز است تصمیمی گرفته شود تا این اشخاص نخاله های را درین حوزه‌ تخلیه نمایند .

جرجانی اعلام‌کرد : عدم حل مشکلات این اشخاص منجر می شود که رانندگان جزو نخاله ها را در رودخانه‎ها و حاشیه‎های شهر گرگان تخلیه نمایند .

او همینطور بر پیگیری بدهی این اشخاص که از پروژه های روگذر و پایین‌گذر مانده است , تأکید کرد .



:: برچسب‌ها: حمل نخاله , نخاله , خودروهای حمل نخاله ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

كليه لوله كشي ها دستگاه ها و و سايل بهداشتي شبكه هاي توزيع آب و دفع فاضلاب ساختمان را لوله كشي مي‌نامند . لوله ها اتصالات و شير فلكه ها روي نیز رفته سيستم لوله كشي را تشكيل مي دهند .

- لوله ها
لوله ها معمولا در شاخه هاي شش متري به بازار عرضه مي شوند . لوله هاي متعارف آهني قابل انعطاف يا فولادي تا قطر 12 اينچ بر پایه ی قطر اسمي داخلي آن ها مدل بندي مي شوند . قطر داخلي و واقعي به ازاي قطر اسمي معين براي لوله استاندارد سنگين و فوق سنگين بسته به وزن لوله فرق مي كند . قطر خارجي هر سه مدل لوله معمولا يكسان است . لوله هاي بالاي 12 اينچ بر حسب قطر واقعي جور بندي مي شوند . طبقه بندي لوله ها ي برنجي و مسي نيز مثل لوله آهني بر حسب قطر اسمي است و براي هر قطر از لوله دو وزن فوق سنگين و معمولي موجود هست .

- اتصالات لوله فاضلاب خانگی
به كمك اتصالات لوله ها در حین هاي متفاوت به نیز وصل مي شوند تا ارتفاع متبوع به دست آيد ودر عين هم اکنون اتصالات پيوستگي و تغيير جهت مسير لوله كشي را تامين كنند . پيوستگي و امتداد خط لوله با به کار گیری از بوشن ها مغزي ها و تبديل ها ميسر ميشود . براي تغيير مسير خط لول هااز سه رویه چهار روش و زانو به کار گیری مي كنند . كلاهك ( كپ ) براي بستن دهانه لوله در پوش براي كور كردن دهانه اتصالات و تبديل ها براي تبديل قطر دهانه لوله و اتصالات به كار ميروند .

مهره ماسورها اتصالاتي به وجود ميآورند كه به سادگي گشوده ميشوند . مهره ماسوره ها ي رزوهاي سه پارچه اند : دو نصیب از آن‌ها كه به دو راز لوله ها پيچ شده و نصیب سوم در حالي كه با رزوه نصیب اولیه درگير است و برروي نصیب دوم نيز مي لغزد اين دو تكه را به همديگر متصل مي سازد . دبي در سيستم لوله كشي را به كمك شير فلكه ها بر طبق دسته مال قطر و فشار كار طبقه بندي ميشوند تنظيم مي كنند .

لوله مغزي : قطعه لوله هاي با ارتفاع كمتر از 30 سانيمتر كه دو انتهاي آن رزوه شده باشد . لوله هاي بزرگتر از 30 سانتيمتر تكه لوله محسوب ميگردند .

سه راهها : مهمترين و پرمصرفترين اتصالات در انشعاب لوله ها می‌باشند . سه راهها مثل زانو در میزان ها و گونه های متنوعي ساخته ميشوند . از آن براي انشعاب هاي 90 جايگاه به کارگیری مي شود و همواره انشعاب آن با زاويه قائمه است . در حالتی که هر سه خروجي سه رویکرد معادل باشند گونه آن بر حسب قطر لوله معلوم مي شود نظیر سه رویه يك دوم اينچ در حالتی که مقدار قطر انشعاب ( نافي ) با قطر لوله اصلي گوناگون باشد نخستین میزان قطر اصلي را مي نويسند و آنگاه انشعاب . زماني كه قطر هر سه خروجي مختلف باشد میزان هر سه خروجي را بايد نوشت و قطر لوله اصلي را بايد اولیه آورد .

چهار منش : در واقع به عبارتی سه رویکرد است كه خروجي ديگري مقابل نافي داشته باشد محورهاي اين چهارراه خروجي در برگه اي مشترك واقع و بريكديگر عمود میباشند . چهارراه نيز نظیر سه خط مش در میزان هاي متفاوت ساخته مي شوند .

در پوشهالوله پوشفیت سپید : براي بستن انتهاي لوله بوشن دار يا اتصالي كه داراي رزوه مادگي باشد به كار ميروند . در پوشها از مال چدن آهن چكش خوار و برنج می باشند . براي مقدار هاي كوچك از در پوش راز چهار گوش بر جسته يا مغزي و براي مقدار هاي بزرگ از در پوش راز شش گوش به کارگیری مي گردد . مهره ماسوره : اشکال مختلفي دارا‌هستند . كاربرد مضاعف مهره ماسوره ها در خطوط لوله كشي در سهولت تعميرات نمود مي كند . وقتي مهره ماسوره و يك اتصال تلفيق شون . ميتوان با به کارگیری از يك اتصال رزوهاي فقط از تمام مزاياي مهره ماسوره بر خوردار شد .

بوشن : معمولا رمز هر شاخه لوله يك عدد بوشن نيز مي بندند . بوشن ها از فرآورده چدن يا آهن چكش خوار و يا برنج می‌باشند . بوشن ها عموما رزوه راستگرد دارا هستند ولي جور چپگرد را نیز طبق توصیه مي سازند . گونه ديگري از بوشن كه روپيچ توپيچ يا دنباله اسم داراست با بوشن متعارف فرق مي كندو داراي رزوه روپيچ است .
عملكرد بوشن تبديل اتصال انتهاي رزوه شده ( خارجي ) لوله به اتصالي با میزان بزرگتر است . بوشن تبديل يك روپيچ - توپيچ به شكل در پوش تو خالي و با دو دهنه به قطر هاي متفاوت است و آنراميتوان اتصالي براي كاهش و يا افزايش قطر تلقي كرد .

كلا هكهاي لوله : كلاهك ( كيپ ) لوله براي بستن لوله يا اتصالي كه داراي رزوه روپيچ باشد به كار مي رود . كلا هك ها نظیر در پوش ها از کالا چدن آهن چكش خوار و برنج می‌باشند .

ابزار لوله كشي ونحوه استفاده از آنها

در لوله كشي ساختمان علاوه بر آچارهاي معمولي نظير انبر دست آچار تخت و رينگي چكش و غيره ابزار نيز كار پیروزی دارا هستند كه به شرح زير مي باشند :

آچار لوله گير : اين وسيله قسمتی از وسايل اوليه و حتمي در لوله كشي مي باشد بعلت وضعیت یگانه دهانه اين آچار در صورتيكه جهت گردش آن صحيح باشد دهانه بدور لوله قفل شده و هر مدل لوله را به راحتي گشوده يا بسته ميكند . جهت صحيح گردش آچار لوله گير از سمت انتهاي نوع آچار بطرف دهانه در جهت گردش عقربه ساعت منجر مسدود شدن لوله در اتصال ميگردد .

آچار شلاقي : لوله پوشفیت نارنجی رنگ اين جور آچار نيز در لوله كشي كاربرد داشته و شبيه به آچار لوله کار مينمايد .

آچار زنجيري : اين آچار نيز نظیر آچار لوله گير و شلاقي براي گشوده و بسته كردن لوله بكار مي رود و فرق آن با آچار لوله گير در اين است كه لوله هاي با قطر بزرگ را نيز ميتوان با آن گشوده و بسته نمود . جهت گردش صحيح اين آچار نيز شبيه آچار لوله گير مي باشد .

انبر دست قفلي : اين ابزار نيز در لوله كشي براي لوله هاي باريك وسيله مناسبي مي باشد . با اين تفاوت كه دهن آن حالتي داراست كه نظیر گيره نيز کار ميكند و لوله يا نصیب مورد كار را بين دو تيغه دهانه آن نگه ميدارد .



:: برچسب‌ها: لوله کشی , لوله کش , انواع لوله ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

هرسال با استارت تابستان برای خنک شدن کولر گازی خویش را روشن می کنیم تا از سرمای آن لذت ببریم اما ما می بایست دقت داشته باشیم که کولر گازی ما سوای در حیث به دست آوردن مارک یا این که مملکت آفریننده آن احتیاج به خدمت داراست و در شرایطی‌که اگر‌چه وقت یک‌بار این کار انجام نشود احتیاج به تعمیر پیدا خواهد کرد .

آموزش ذیل برای سرویس کولر گازی تهیه شده

مرحله اول :

قبلی از هر کاری برق کولر گازی خویش را انقطاع کرده تا خطری شما رو تهدید نکند .

 

مرحله دوم :

درین تراز ابتدا بایستی کادر جلویی پنل را بازکرده و فیلترهای آن را خارج کشیده و با به کارگیری از فشار آب پاک بشویید به گونه ای که خاک و گردوغباری روی آن باقی نماند

 شستشویه پنل داخلی

شستن فین‌های یا این که کویل ها مهم ترین نصیب خدمت کولر گازی است , کویلهای کولر گازی وظیفه خنک کردن هوا و تهویه هوا را بر عهده دارا‌هستند .

شما می توانید به‌وسیله یک آب‌پاش ( شیشه‌شور ) کویل ها را کاملاً تر کرده و با یک برس قابل انعطاف یا این که مسواک به‌صورت عمودی روی آنها کشیده تا پرز و گردوخاک آن منزه شود .

شما برای این مورد ها بایستی یک اسپری گاز پاک‌کن تنظیم فرمائید این اسپرها برای نظافت کردن گاز از چربی ساخته‌شده و در تمام مغازه‌ها وجود دارد شما بعداز تنظیم این اسپری میتوانید آن را روی کویل ها بپاشید تا کف نماید و تا ۱ ساعت اذن دهید که‌این چربی‌های عالی شسته شده و قابل انعطاف شود بعداز یک ساعت به‌وسیله شیشه‌شور آب را روی آن اسپری کرده و با یک مسواک و یا این که برسی قابل انعطاف ان را تماما منزه فرمائید

 یاد آوری : خدمت کولر گازی و تعمیر کولر گازی امری به طور کامل تخصصی است لطفا در صورت برخورد با هرگونه مشکلی با کارشناسان ذی‌ربط در این باره تماس حاصل نمایید . 

خدمت و محافظت مطلوب در آستانه فصل گرم به میزان قابل توجهی در کاهش مصرف برق اثر گذار خواهد بود . فیلترها , کویل­ها و پره­های کولر گازی به صورت تر و تمیز نیاز به تعمیر و محافظت دارا‌هستند , تا در حین سالیان بهره­برداری مؤثرتر و کارآمدتر کار نمایند . چنانچه نگهداری­ و تعمیر مورد دقت قرار نگیرد می­توان با اطمینان اظهار کرد سعی کولر گازی مبتلا یک افت و کاهش مداوم خواهد شد و این در معنای ارتقا مصرف انرژی به­طور پیوسته خواهد بود . در کنار رعایت موردها تحت , شاید شما به یک تعمیرکار حرفه­ای برای تعمیر و نگهدرای احتیاج داشته باشید .

· فیلترهای کولر گازی

فیلترها مهم ترین بخش در تعمیر و محافظت کولر گازی میباشند که در شرایطی که بطور تر و تمیز ردوبدل یا این که منزه شوند کارکرد کارامد کولر را تضمین می­نماید . . فیلترهای آلوده و کثیف و مسدود شده بازدارنده از گردش نرمال هوا می­شوند و به صورت قابل ملاحظه­ای بهره­وری سیستم را کاهش می­دهند . با بسته شدن جریان ارگانیک هوا , هوایی که از در میان غربال می­گذرد شاید آلودگی و کثیفی­ها را به صورت بدون واسطه به کویل اواپراتور منتقل نماید و جذب گرمای کویل را مختل و تضعیف می­نماید . با منزه نگه داشتن غربال می­توان مصرف انرژی کولر گازی را از 5 % تا 15 % کاهش اعطا کرد .

برای کولرهای گازی مرکزی , فیلترها معمولاً در زمان داکت­های برگشتی قرار دارا هستند . به­طور کلی جای غربال در دیواره­های سقف یا این که در درون خودِ کولر گازی قراردارد . غربال کولرهای گازی پنجره­ای در نصیب جلوی کانال اواپراتور که در درون اتاقک جای دارد نصب شده‌است . برخی از گونه های فیلترها قابل به کارگیری دوباره میباشند ولی سایر فیلترها می بایست حتماً ردوبدل شوند . فیلترها در گونه های و اقسام و بازده­های متفاوت جان دار می باشند . فیلترهای سیستم کولر گازی خویش را هر 15 روز یا این که یک ماه در طور فصل خنک سازی پاک و یا این که ردوبدل نمائید .

· کویل­های کولر گازی

در طور ماه­های بهره­برداری کویل اواپراتور و کویل کندانسور کثیفی­ها را عده می­کنند . هر چند که وجود یک غربال منزه بازدارنده از این می­شود که کویل اواپراتور به‌سرعت آلوده شود البته در زمان زمان کویل اواپراتور به­تدریج کثیفی­ها را عده می­کند . کثیفی­ها گردش هوا را کاهش می­دهد و کویل­ها را عایق می­کند , در سود بضاعت آن را در جذب گرما ­کاهش می­دهد . برای رفع این ایراد , کویل اواپراتور خویش را هر سال ارزیابی فرمائید و هر زمان که اضطراری است آن را منزه نمائید .

در‌حالتی که محیط مملو از گرد و خاک یا این که شاخ و برگ درختان نزدیک کویل­های کندانسور بیرونی باشند , این کویل­ها هم می­توانند فراوان آلوده شوند . شما می­توانید به سادگی کویل کندانسور را مشاهده کنید و در صورتی‌که کثیفی روی پره­های آن انباشته شده شده‌است حتما آن را پاک نمائید . شما بایستی منابع کثیفی را از کولر به دور فرمائید و از تجمع آشغال­ در نزدیکی آن خودداری نمائید . هواکش , برگهای در درحال حاضر ریزش و اتومبیل چمن­زنی منابع ساخت کثیفی می باشند . نواحی اطراف کویل را منزه نمائید , مثلاً بدور کردن شاخ و برگ به مقدار 60 سانتی­متر از اطراف کولر سبب ساز می­شود تا جریان هوای اطراف کندانسور به مقدار کافی و به­صورت مطلوب باشد .

· پره­های کویل

پره­های آلومینیومی روی کویل اواپراتور و کویل کندانسور به سادگی خم می­شوند و می­توانند گردش هوا از روش کویل را مسدود نمایند . بیشتر فروشان کولر تجهیزی به اسم « برس پره» موجود هست که با به کار گیری از آن می­توان پره­ها را به وضعیت کلیدی خویش بازگرداند .

· کانال­های مسدود شده

گاهاً یک سیم کلفت را از کانال­های گذر آب عبور دهید . کانال­های مسدود شده بازدارنده از این می­شوند که رطوبت کولر گازی کاهش یابد و سبب ساز می­شود که رطوبت مازاد ساخت شود که‌این رطوبت باعث به تغییر تحول رنگ دیوارها یا این که فرش می­شود .

· حتی­المقدور کارایی گردد در اولِ هر فصل گرم نسبت به پاک کردن کندانسور و حذف گرد و غبار آن مبادرت گردد . این کار می­تواند 20 درصد در ارتقا بازده کولر مؤثر باشد .



:: برچسب‌ها: سرویس کولر , انواع کولر , شستشوی پنل ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

متاسفانه توده ی متعددی از مردمان تصور می نمایند که هر چقدر کولر گازی گران خیس یا این که برند خوبتر بخرند از تعمیرات کولر گازی کاسته میشوند و کولر گازی قدمت بیشتری داراست این داستان درست میباشد ولی تنها تا یک سری درصد این مورد واقییت داراست مابقی زمینه به وقتی بر می‌گردد که ما به نیکی و صدق از دستگاه حفظ کنیم

هر وسیله برقی بعداز مدتی به کار گیری نیاز به محافظت و خدمت داراست که عدم انجام چنین کار کوچکی گهگاه سبب ساخت خسارات جبران ناپذیر یا این که تعمیرات با مخارج سنگین وزن شده‌است . سرویسکار کولر

با ما همراه باشید تا با کمترین هزینه به خدمت کولر گازی تراست بپردازیم انگاه از بخش اعظمی از خسارات و تعمیرات با هزینه ای سنگین وزن دوری کنیم
مراحل سرویس کولر گازی تراست
سرویس اسپلیت دو تیکه تراست شامل دو مرحله میباشد

سرویس پنل داخلی کولر گازی تراست
سرویس پنل خارجی کولر گازی تراست
در سطح اولیه می بایست به خدمت و شستشوی پنل های داخلی کولر گازی تراست بپردازیم

در شرایطی‌که به صورت آراسته غربال کولر گازی خویش را پاک نکنید کثیفی آن سبب خواهد شد تا فایده وری و بازده کار کولر گازی ذیل بیاید چون هوای گرمی که به درون پنل کولر گازی کشیده میشود تا با گذشتن از روی کویل های خنک به هوای خنک و دلچسب تبدیل شود می بایست برای پاک شدن و عاری شدن از هر مدل ذرات از این غربال ها بگذرد .
پس این کار را هر هفته انجام دهید , نظافت کردن فیلترها کار سادگی است و وقت چندانی از شما نمی گیرد .
یادگرفتن پاک کردن غربال داخلی کولر گازی تراست

مراحل تمیز کردن فیلتر کولر گازی
قبلی از آغاز کار , مطمئن شوید که کولر گازی خاموش است .

در حالی که دو طرف کولر گازی را گرفتید , پنل جلوی آن را گشوده فرمایید .

نصیب جلوی غربال را آزاد نمایید و بعد از آن کل غربال را به آرامی و با توجه خارج آورید .

فراموش نکنید که می بایست هر دو غربال را برای پاک کردن در بیاورید .

فیلترها را با امداد یک برس قابل انعطاف تحت آب بشورید .

پیشین از این که فیلترها را به رمز جای خودشان گشوده گردانید مطمئن گردید که بی نقص کم آب گردیده اند .

آغاز نمائید به جا زدن فیلترها از عقب و آن‌گاه نصیب جلویی را جا بزنید .

و در انتها پنل جلوی کولر گازی را ببندید .

 سرویس پنل خارجی کولر گازی تراست 

البته هم اکنون نوبت به خدمت پنل فرنگی کولر گازی تراست ( کندانسور ) به عبارتی جایی که کولر نصب شده‌است می رسیم . این اموزش برای اشخاص تازه کار هست که خودشان قصد خدمت کولر گازی تراست را دارا‌هستند در غیر این صورت می‌توانید با مجموعه سرویسکار کولر گازی تراست فدک تهویه تماس حاصل نمایید

شما به دلیل این که با مساله فنی فراوان شناخت ندارید همین‌قدر که اصول نخستین را رعایت فرمایید مطمئن باشید که در سرمادهی و بازده کولر که سبب ساز به کم شدن مصرف برق شما خواهد شد نقش دوچندان متعددی خواهید داشت .

در صورتی در خانه دستگاه کارواش خانگی دارید به‌ وسیله آن نصیب پشت و کنار کندانسور یا این که پنل فرنگی کولر گازی را که شکلی نظیر رادیاتور خودرو داراست ( در پایین مثال آن را مشاهده میکنید ) را با دستگاه کارواش خانگی یا این که شیلنگ آب پرفشار کاملاً تمیزی نمائید و توجه فرمایید که هیچ‌گونه کثیفی روی آن باقی نماند .


نکته
در انجام این کار نگران موتور حرفه بیرونی که هنگام شستشو تر می گردد نیز نباشید چون کاملاً در قبال آب عایق بوده و مشکلی پیش نخواهد آمد .

هنگامی از انجام آن مطمئن شدید تا یک یا این که دو ساعت کولر را روشن نکنید و آن‌گاه ازآن میتوانید کولرگازی خویش را روشن کرده و از سرمایی لذت‌بخش به کارگیری نمایید

اما در صورتی‌که توسط دستگاه کارواش این کار را انجام میدهید حتما بدین نکته اعتنا فرمایید که در صورتیکه آب را با فشار به طور اریب به طرف فین های دستگاه بگیرید و این فین ها اصطلاحا خم بشود یا این که روی نیز بخوابد اسیب بزرگی به کولر وارد نموده اید توجه نمائید تا جایی که می‌توانید در انجام این کار اعتنا فرمائید
البته این تمام مسئله نیست
توده ی متعددی تصور می نمایند که خدمت کولر گازی تنها با شستشوی پنل های کولرگازی تمام می شود ولی حقیقت این نیست

اصل زمینه این است که علاوه بر شستشوی پنل دستگاه می بایست هنگام خدمت کولر گازی به میزان

شارژ گاز کولر گازی تراست ,
آبریزی کولر گازی تراست ,
رفع نشتی کولر گازی تراست

هم دقت شود . به این دلیل‌که کاهش حدود ۲ درصد از گاز دستگاه سبب ارتقاء میزان مصرف برق کولر تا ۱۰درصد می شود

خوبتر است انجام شارژ گاز کولر گازی تراست را به سرویسکار کولر گازی تراست بسپارید چون اصول خاصی دارااست که انجام ان نیازمند اشخاص کارشناس است .



:: برچسب‌ها: سرویسکار , سرویس کولر , انواع کولر ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر


نصاب داکت اسپلیت با اعتنا به موقعیت آب و هوایی و جغرافیایی , در محدوده وقتی از سال با تقاضای بسیاز متعددی مواجه میشود که به دلیل نیاز شدید به تعمیرات داکت اسپلیت , بعضی وقت ها از روی اکراه از اشخاص بی تخصص جهت تعمیرات مستعمل و علاوه بر حل نشدن خلل , مصرف کننده متحمل هزینه و وقت مضاعف مشود .
شرکت با داشتن تخصص ماهر و سالها تجربه کاری در قضیه خدمت و تعمیرات داکت اسپیلت دو سفارش برای شما دوستان داراست تا با این مشکلات مواجه نشوید و از تابستای خنک و بی دردسر لذت ببرید .
1 . انجام سرویس به موقع و عملیات پیشگیرانه ( سرویس داکت اسپیلت )
2 . عیب یابی تخصصی و برطرف کردن عیب ( به وسیله تعمیر کاران کارشناس و ماهر )
انجام سرویس به موقع و عملیات پیشگیرانه ( سرویس داکت اسپیلت )
بخاطر این که داکت اسپیلت در محیط خارج و در معرض گرد و خاک و آلودگی هوا جای دارد به مرور زمان منافذ هوا گرفته و آلوده شده و منجر کاهش بازده داکت اسپیلت و ارتقا مصرف برق آن میشود لذا جهت پرهیز از ارتقاء مصرف برق و جراحت دیدن دستگاه , خوب تر است اولِ فصل گرما خدمت سالیانه صورت گیرد . شرکت آموزشهای ما یحتاج جهت خدمت سالیانه داکت اسپیلت را بصورت بدون‌پول در وب سایت خویش قرار داده است که شما عزیزان با شخصیت می‌توانید با مراجعه بدین آموزشها , خدمت سالیانه دستگاه داکت اسپیلت را انجام دهید . درصورتیکه به هر عاملی توانمند به انجام این کار نیستید می توانید با کمپانی تماس گرفته تا تعمیرکاران و سرویسکاران کارشناس داکت اسپیلت , این کار را برای در اسرع وقت انجام دهند . اعتنا داشته باشید خدمت سالیانه داکت اسپیلت امری اضطراری بوده و سبب ساز دوری از مصرف بیش تر از حد برق و هم فساد زود هنگام میشود .
عیب یابی تخصصی و برطرف کردن عیب ( بوسیله تعمیر کاران کارشناس و ماهر )
یکی‌از مهم ترین فرایند تعمیر یک داکت اسپیلت عیب یابی و تشخیص صحیح عیب هست که فارغ از داشتن ابزارالات اختصاصی و تخصص و تجربه کافی , نمی توان عیب دستگاه را بدرستی تشخیص بخشید پس از این که عیب دستگاه تشخیص داده شد اقدامات حتمی نسبت به تعمیر دستگاه انجام می‌گیرد . اگر سطح پیشین ( تشخیص عیب ) به صدق صورت نگیرد زمان صرف شده برای تعمیر دستگاه بیهوده خواهد بود .
شرکت با به کار گیری از اشخاص مختخصص و زمان چشم گروه ای به طور کامل علم آموزی کرده و ماهر را تشکیل داده تا با به کارگیری از علم و تخصص خویش بصورت صادقانه در سرویس شما دوستان خوب باشد . مهندسین کمپانی پس از تماس شما در اسرع وقت و در کوتاهترین زمان به دفتر یا این که معاش شما اعزام شده تا بعد از بررسی های ضروری و تشخیص صحیح عیب , گزارشهای ضروری را به شما ارائه میدهند تا درصورت رغبت شما دوستان عزیز اقدامات واجب جهت تعمیر دستگاه را انجام دهند . نصاب داکت اسپلیت و تعمیر آن
داکت اسپلیت ( اسپلیت خانگی ) یکی‌از رایجترین سیستم های تهویه مطبوع در مرحله دنیا است , این سیستم همانند اسپلیت دیواری از یک واحد داخلی ( هواساز ) و یک واحد فرنگی ( کندانسور ) تشکیل‌شده شده‌است که به وسیله لوله های مسی به یکدیگر متصل می گردند .
از مزایای اسپیلت به کار گیری از هوای بازگشت جهت بالا بردن بازده کاری دستگاه و مصرف سوخت کمتر و همینطور هوای نو جهت نیاز مبرم هر واحد آپارتمانی که چه در فصل‌تابستان و چه در فصل‌زمستان اکسیژن کافی جهت سالم جسمی اشخاص را تأمین کند .
در دستگاه های داکت اسپلیت به دلیل به کارگیری از جدا کننده روغن امکان لوله کشی در بین یونیت داخلی و فرنگی تا اختلاف طول متر مقدور هست . در حالی که در اکثر زمان ها دستگاه های مو جود جهت رفع این نقص‌ از تله روغن به کار گیری می گردد که علاوه بر 15 راندمان کمتر در دراز بازه عملکرد خویش را از دست داده و نهایتاً سبب به پیدایش ایراد در کمپرسور و سوختن آن می شود . قابلیت و امکان جهت دوری از خوردگی و , جايگاه سانتی گراد به بالا استعمال از فین های آنتی اکسیدان 8تولید سرمایش در دمای بیرونی دسترسی آسوده به غربال هوای قابل شستشو از تحت دسترسی به دمنده و موتور , پوسیدگی کابینت گالوانیزه با پوشش پلی است دارا بودن کوچکترین بعدها یونیت داخلی در مقایسه با بقیه دستگاه ها از این , فارغ از نیاز به جدا کردن بدون نقص قطعات برای تعمیرات نقطه حیث دستگاه داکت اسپلیت بیشترین سازش را با معماری و پباده سازی فضای داخلی مورد استعمال می نماید .
اولی معایبی که می توان اعلام‌کرد نداشتن در دست گرفتن زوم است ; یعنی وقتی که دستگاه در سوئیت روشن می شود تمام فضای منزل نیز دما می شود و این یکی مطرح ترین معایب سیستم داکت اسپیلت هست . داکت اسپیلت ها در مقایسه با چیلر دارنده مصرف برق بالاتری هستند اما درمقایسه با اسپیلت دیواری از مصرف برق کمتری برخوردار می‌باشند . و در غایت نهایی عیبی که می توان بازگو کرد نقص‌ صدای آزار دهنده ی عمده داکت اسپیلت ها میباشد .



:: برچسب‌ها: نصاب , نصاب داکت اسپلیت , داکت اسپلیت گرمایشی و سرمایشی ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

حفر چاه
چرا چاه پر می شود؟
در زمینهای غیر ماسه ای , عدم کشش و مکش آب در خاک به‌وجود میاید که بجهت کم قطر بودن چاه و نداشتن انباری , چاه در وقتی مشخص و معلوم لبریز می شود و تخلیه مکرر چاه دیگر اثر مطلوبی ندارد .
در زمینهای شنی , خطر پرشدن چاه فاضلاب به مراتب کمتر از زمینهای خاکی است . علت پرشدن این مدل چاه ها قوام و ضماری است که از فضولات , کف صابون و چربی ها بر جداره دیواره چاه نشست می نمایند و سبب ساز عدم مکش آب می گردند .

دلایل حفر چاه فاضلاب
از در میان رفتن عملکرد چاه سابق ساختمان و عدم بضاعت و توان در جذب آب محل ورود و مالامال شدن به طور متناوب و عدم تاثیر تخلیه چاه بر عملکرد چاه .
کافی نبودن یک چاه برای ساختمان و نیاز به احداث چاه دیگر .
احداث ساختمان تازه که با اعتنا به جور ساختمان بایستی عملیات حفر چاه فاضلاب مطلوب صورت پذیرد .
وجود خطر ریزش چاه کهنه , که درین مواقع هم می بایست چاه کهنه به طور کامل مالامال شده و چاه جدیدی در نصیب دیگری حفر شود .

تاثیر نوع خاک بر حفر چاه فاضلاب
عمق چاه به خاک و وضعیت محلی حوزه‌ وابسته است . مدل خاک در نواحی گوناگون به 3 گونه تقسیم می شود :

خاک رسی : این دسته خاک خواص جذب خیلی مقداری داراست و آب را در خویش نگه می‌دارد ( نظیر پنبه ) .

خاک شنی : این گونه خاک جذب آب فراوان بالایی دارااست و آب در آن به راحتی نفوذ کرده و به ذیل انتقال می یابد .

خاک ماسه ای ( ماسه بادی ) : جذب آب در‌این گونه خاک ضعیف بوده و بعداز جذب میزان مقداری آب , خاک اشباع می شود .

 محل حفر چاه فاضلاب 

او‌لین قدم در حفر چاه فاضلاب , معلوم کردن مکان مطلوب حفاری است که می بایست به وسیله یک متخصص با اعتنا به وضعیت ساختمان معلوم شود . حفر چاه فاضلاب مطلوب برای ساختمان نیاز به تخصص خاصی داراست که هر شخص معمولی کار کشته به انجام آن نمیباشد .

محل حفر چاه بایستی جایی باشد كه رفت وآمد كمتر در آنجا صورت پذیرد . همانند ذیل پله‌ها , ایوان خلوتها و غیره , درضمن چاه می بایست به لوله ‌های فاضلاب عمودی نزدیك باشد تا حتی‌ الامکان از لوله‌كشی فاضلاب به طور افقی دوری شود زیرا خطر بسته شدن لوله‌های افقی بیشتر است .

اگر‌که بدون چاره باشیم چاه را در محل های مالامال تردد همانند راهروها یا این که كف آشپزخانه و یا این که پذیرایی حفره کنیم , بایستی بعداز طوقه‌چینی روی آن را به وسیله یك دال بتنی بپوشانیم . اجرای این دال بتنی كه هزینه متعددی نیز ندارد در صورت ریزش كردن طوقه چاه بازدارنده سقوط اشخاص به باطن آن میشود .

اگر‌که در محلی آب‌آشامیدنی ساكنین ساختمان از چاه آب تامین می شود چاه فاضلاب و چاه آب می بایست به میزان كافی از یکدیگر به دور باشند ( نزدیک به 30 متر ) زیرا در غیر این صورت چاه آب توسط باكتری ‌‌های مو جود در فاضلاب کثیف خواهد شد .

بعداز گزینش محل حفاری چاه فاضلاب , می بایست دسته چاه مطلوب برای دفع فاضلاب گزینش شود . گزینش جور چاه فاضلاب بستگی به محصول خاک , مدل زمین و تراز آب تحت زمینی حوزه‌ ی متبوع داراست .

 قیمت حفر چاه 

ارزش چاه میله بر طبق نرخنامه اتحادیه اکانت میشود . در شرایطی که چاه صرفا میله باشد و فارغ از انباری , متراژ چاه براساس متر ارتفاع اکانت میگردد , درصورتی که چاه دارنده انباری باشد , متراژ منتخب که میله است به طور حاصلضرب ارتفاع در پهنا در طول ( متر مقنی ) محاسبه می‌شود و متراژ انباری به طور دو برابرحاصلضرب ارتفاع در پهنا در طول ( دو برابر متر مقنی ) محاسبه می شود .

 قیمت حفر چاه در زمین طاقت فرسا ( دژ ) توسط کمپرسور به طور توافقی گزینش می شود .

تخلیه چاه و لوله بازکنی - حفر چاه فاضلاب

انواع چاه فاضلاب
چاه جذبی
چاه جذبی گودالی در ذیل مرحله زمین برای انتقال آب‌ های سطحی به لایه‌های زیرین خاک و یا این که دفع فاضلاب در مناطقی که خاک آن به حد نصاب شن و ماسه یا این که خرده سنگ داشته باشد , که بوسیله مقنی ( چاه کن ) عمدتا انجام می شود چاه جذبی یک کدام از روشهای سنتی دفع فاضلاب انسانی است که همچنان در بخش ها دارنده زمین آبکش و مرحله آبهای زیرزمینی تحت مورد به کار گیری قرار می‌گیرد .

حفاری چاه و چاه‌كنی به بخشهای گوناگون پایین تقسیم می‌گردد :

میله
استوانه‌ای که ارتفاع این میله بر پایه ی زمینی که در آن چاه حفر میشود متغیر است . حفر میله می بایست تا وصال به رگه ‌های آب‌کش خاک ادامه داشته باشد , زیرا در شرایطی‌که حفر میله چاه برای مثال در رگه‌ای از خاک رس متوقف شود به دلیل غیرقابل نفوذ بودن آن , رگه چاه تخت گاز مالامال شده و غیرقابل به کار گیری می گردد . رگه ‌های ماسه که در آن قلوه‌ سنگ های درشت داشته و فاقد مواد چسبنده باشد شایسته ترین رگه آبکش می باشد .

انبار
بعد از اتمام حفاری میله در پائین چاه تونل هایی از هر طرف حفر می کنند , حفر این تونل ها به وسیله ساخت مرحله تماس بیشتر آب با بخش های آبكش چاه است . حجم این تونل ها بر طبق محل مصرف و دسته مصرف متغیر می باشد . واضح است كه انبار مایحتاج یك درمان گاه و یا این که ساختمانی كه یک‌سری سوئیت دارااست با انبار چاهی منحصربه‌فرد یك ویلا , مختلف است و همینطور حجم انبار مبنی بر میزان مكندگی خاك چاه هم متغیر می باشد . برای مقاومت خوب تر چاه و همینطور ذخیره ی بیشتر آب چاه , در انتهای چاه که به طور عمودی حفاری شده , مقنی به طور افقی تا میزانی که چاه نیاز دارااست خاک را می نماید . به‌این بخش افقی از چاه انباری چاه گفته می شود که تقریباً به صورت شعله ی شمع یا این که کله قندی است , انباری نقش ستون را برای چاه ایفا می نماید .



:: برچسب‌ها: حفر چاه , چاه کنی , حفاریچاه فاضلاب ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

در آوردن جسم از چاه

 احتمالا برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که دستشویی خارجی شما مبتلا گرفتگی شده باشد و می خواهید آن را رفع گرفگی فرمائید . همان گونه که میدانید برای تغییر‌و تحول مسیر لوله کشی فاضلاب اکثر زمان ها از اشکال متعدد زانویی‌ها به کار گیری میشود که غالبا به طور ۹۰ سکو و ۴۵ رتبه است . همینطور برای دوری از نفوذ گاز فاضلاب و گاز چاه و حشره‌ها موزی از سیفون استعمال می گردد . بدین ترتیب گویا است که گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی , گرفتگی دستشویی اهل ایران , گرفتگی چاه دستشویی و گرفتگی لوله فاضلاب اکثر وقت ها در همین زانویی و سیفون حادثه می‌ افتد .

درحال حاضر سوال اینجاست که هنگام پیدایش گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی , گرفتگی دستشویی اهل ایران و گرفتگی لوله فاضلاب یا این که چاه فاضلاب می بایست چکار کنیم؟ مدل گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی و دستشویی اهل ایران را گشوده کنیم؟ وش مفتوح کردن گرفتگی لوله فاضلاب یا این که چاه سرویس بهداشتی خارجی و اهل ایران چه طور است؟ ابدا برای رفع گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی و سرویس بهداشتی اهل ایران و کلا رفع گرفتگی لوله فاضلاب می بایست چکار کرد؟ برای اخذ جواب این سوال های با ما همراه باشید .

 رفع گرفتگی توالت فرنگی 

برای گشودن گرفتگی دستشویی خارجی و رفع گرفتگی دستشویی خارجی می‌توان از یک سری روش به کارگیری کرد . هر کدام از این روشها جهت رفع گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی اثر گذار است . شما برای رفع گرفتگی دستشویی خارجی می توانید از هریک از این روشها استعمال فرمائید .

الف ) رفع گرفتگی توالت فرنگی بوسیله پمپ
در‌این روش بعداز ریختن آب داخل چاه استارت به پمپ زدن می کنیم . فشار آب وارده بر سیفون سبب ساز گشوده شدن آن می گردد . اکثر زمان ها این فشار باغث می‌گردد که مواد فاضلاب جانور در لوله سرویس بهداشتی خارجی و یا این که چاه سرویس بهداشتی خارجی به جلو رانده شوند . پس می بایست پمپ زدن را تا حصول سود بی نقص و رفع گرفتگی دستشویی خارجی ادامه بخشید .

ب ) استعمال از دستگاه تراکم هوا جهت رفع گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی
برای گشودن گرفتگی‌های شدید لوله فاضلاب و رفع گرفتگی دستشویی خارجی که با پمپ زدن معمولی گشوده نمیشود می‌توان از دستگاه تراکم هوا به کار گیری کرد . فشار این دستگاه قابل تهیه و تنظیم است و می‌توان فشار آن را تا یکسری برابر ارتقا اعطا کرد . این دستگاه در فشارهای بالا , صدای شدیدی ساخت می‌نماید . دستگاه تراکم هوا , هوا را در مخزن خویش با فشار توده کرده و بعد از کشیدن اهرم هوا را با شدت متعددی به درون چاه سرویس بهداشتی خارجی و لوله فاضلاب تخلیه میکند که سبب گشوده شدن گرفتگی چاه سرویس بهداشتی خارجی , رفع گرفتگی دستشویی خارجی یا این که لوله فاضلاب می شود .

به کار گیری از این دستگاه هنگام به دست آوردن لوله فاضلاب و تصاحب کردن چاه سرویس بهداشتی خارجی نیازمند تجربه و مهارت است . این دستگاه وسیله‌ای مطلوب جهت رفع گرفتگی دستشویی خارجی است . از این دستگاه میتوانید به خیر جهت رفع گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی استعمال فرمایید .

ج ) استعمال از فنر لوله بازکنی جهت رفع گرفتگی دستشویی خارجی
برای رفع گرفتگی دستشویی خارجی استعمال از فنر لوله بازکنی بیشتر متداول است . استدلال آن فاصله و پیروزی دستگاه و همینطور اقتدار آن در مفتوح کردن گرفتگی لوله سرویس بهداشتی خارجی و رفع گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی در مسیرهای در حدود چاه فاضلاب و همینطور اقتدار لایروبی و جرم زدایی آن است . از فنر لوله بازکنی برای حل دادن شی ءها جامد به باطن چاه دستشویی هم به کار گیری میگردد .

برای مفتوح کردن گرفتگی لوله فاضلاب و چاه دستشویی خارجی و سرویس بهداشتی اهل ایران , به کارگیری از فنر دارنده تضمین بیشتری است البته خوبتر است در هنگام به دست آوردن دستشویی خارجی و جهت رفع گرفتگی دستشویی خارجی از دستگاه تراکم هوا استعمال شود چون فنر لوله بازکنی دارنده نوک فراوان تیز و مارپیچی است که شاید به دستشویی خارجی جراحت بزند . لوله بازکنی با فنر چاه بازکن سبب می گردد تا اشکال لایه‌های چربی و گیسو و مواد زائد هم از دیواره‌های لوله فاضلاب و لوله دستشویی خارجی جدا شوند .

درهرصورت در اکثر وقت ها مورد ها نیازی به تعمیرات لوله کشی فاضلاب برای گشودن گرفتگی لوله نیست و با به کارگیری از یکی‌از روشهای فوق اختلال گرفتگی حل خواهد شد .

 موردها فوق برای رفع گرفتگی دستشویی خارجی دوچندان موثر است . درصورتی که قابلیت و امکان انجام روشهای فوق را دارید می توانید با استعمال از ابزارهای ذی‌ربط مبادرت به رفع گرفتگی دستشویی خارجی فرمائید . ولی در صورتی‌که قابلیت و امکان رفع گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی برای شما نیست و نمی‌توانید این کار را انجام دهید میتوانید با یک کدام از موسسه ها لوله بازکنی تماس گرفته و از آن‌ها جهت رفع گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی امداد بگیرید . 

محلول لوله بازکن 
سیستم لوله کشی فاضلاب از بخش های مختلفی تشکیل‌شده شده‌است که تمامی آنان به چاه فاضلاب ختم میگردند . گرفتگی لوله ی فاضلاب به وسیله محلول های لوله بازکنی براحتی گشوده میشوند . ولی گذشته از هر چیز بایستی علت گرفتگی لوله معلوم شود . گرفتگی لوله های فاضلاب در بخش های متفاوت سیستم لوله کشی صورت می‌دهد . نصیب هایی از سیستم نظیر لوله های آشپزخانه , لوله های خزینه , سرویس بهداشتی , ناودانی احتمالا مبتلا گرفتگی شود . گذشته از آنکه از محلول لوله بازکن توانمند برای رفع گرفتگی لوله استعمال نمایید خوب تر است از متاع لوله با خبر گردید . لوله بازکنی تهران , کمپانی لوله بازکنی

در حالتی که قدمت متعددی از ساختمان شما می گذرد و سیستم لوله کشی آن را ردوبدل نکرده اید به احتمال زیادلوله های ساختمان از فرآورده چدن میباشند .

به کارگیری از محلول های اسیدی کار کشته جراحت متعددی به لوله های فاضلاب میرساند و موجب پوسیدگی لوله و پارگی و ساخت نشتی خواهد شد . خوب تر است برای رفع گرفتگی لوله های چدنی از اسید های رقیق مو جود در بازار برای این دستور به کار گیری فرمایید .



:: برچسب‌ها: در آوردن جسم از چاه , لوله بازکنی , گرفتگی لوله ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

حمل نخاله در جنوب تهران
زباله سوزی در تهران اعم از معضلاتی زیست محیطی است که علاوه بر تولید بوی نامطبوع در آلودگی هوای شهر هم موءثر است . به گفته رییس سازمان محیط زیست شهر تهران بخش ها آشغال سوزی در مرحله شهر شناسایی شده و برای آنان پرونده قضایی هم تشکیل‌شده شده‌است البته شهرداری بایستی با جدیت این مورد را پیگیری نماید به این دلیل‌که آشغال سوزی تهدیدی در مقابل بهداشت همگانی است .
چند روز قبل عیسی کلانتری - رییس اداره حفاظت محیط زیست - ضمن انتقاد از همت شهرداری در رابطه آشغال سوزی در شهر تهران اظهار کرده بود : چرا شهرداری با یک متر ساختمان غیرمجاز برخورد می نماید ولی مشکلات مرتبط با آشغال سوزی را نمی بیند . همینطور به گفته کلانتری در جنوب تهران 60 ناحیه آشغال سوزی موجود است .
محمدحسین مقیمی - استاندار تهران - هم به زمینه آشغال سوزی برخورد نشان داده و اظهار کرده بود : پسماندسوزی در مرحله شهر تهران بر خلاف ضابطه است و هیچ کس حق ندارد در هیچ جای شهر پسماند را بسوزاند و کلیه دستگاه ها , اداره ها و فرمانداری ها می بایست همگی توان خویش را به کار گیرند و از این تخلف خودداری نمایند . در شرایطی‌که قرار باشد پسماندسوزی در جایی صورت گیرد حتما می بایست این کار به تایید محیط زیست رسد .
او همینطور بابیان این‌که حقی برای پسماندسوزی در درون اطراف شهر تهران نیست , تصریح کرده بود : این زمینه به فرمانداران بخشنامه شده‌است و بایستی با جدیت آن را دنبال نمایند . پسماندسوزی حتما می بایست بیرون از اطراف شهر باشد .
عیسی فرهادی - فرمان‌دار تهران - هم در رابطه آشغال سوزی در شهر تهران گفته بود : در شرایطی‌که اطراف تهران و در شهرستان های دیگر چنین اتفاقی بیفتد و گزارش آن به ما رسد با فرمانداری های ذی‌ربط مکاتبه خوا‌هیم کرد تا برابر ضابطه با این فرمان برخورد قاطع صورت بگیرد .
با دقت وجود تاکیدهای مسوولان مدنی خبررسیده است که در دو حیطه جنوب تهران آشغال سوزی صورت می‌گیرد . محمد حسین بازگیر - رییس سازمان محیط زیست شهر تهران - در اذعان کرد و گو با ایسنا , با اشاره به این‌که پسماندسوزی جرم است و علاوه بر آلودگی هوا منجر پیدایش مشکلاتی برای مردمان می شود , تصریح کرد : سازمان محیط زیست شهر تهران و بقیه دستگاه های متولی در کارایی میباشند تا عاملان آشغال سوزی را شناسایی و با آن‌ها برخورد نمایند .
رییس سازمان محیط زیست شهر تهران ادامه اعطا کرد : متاسفانه آشغال سوزی به نحوی است که بعضی وقت ها عاملان آشغال سوزی معین نیستند . به‌این معنی که جمع ای در نقطه ای از شهر پسماندها را حریق می زنند , فورا محل را ترک می نمایند و آدرس از خویش بر جای نمی گذارند .
او بابیان این‌که در شهر تهران مناطقی از جنوب شهر مشغول آلودگی های ناشی از آشغال سوزی می باشند , گفت : در حیطه 19خلازیر و حوزه‌ 18 تقی آباد زمین های اوقافی موجود هست که توده ای به طور غیر مجاز دراین مکان ها کار تفکیک ضایعات , بازیافت و حریق زدن ما‌نده ی آن‌ها‌را انجام می دهند .
به گفته بازگیر اینک دو پرونده در مراجع قضایی برای این مسئله درست شده شده‌است و در انتظار هستیم تا عاملان آشغال سوزی درین بخشها به سزای فعالیت خویش برسند .
رییس سازمان محیط زیست شهر تهران با تاکید بر این که یک کدام از حق تقدم های ما در برنامه گشت و پایش , یافت کردن مکان هایی است که در آنجا آشغال سوزی می شود , ذکر کرد : آشغال سوزها و ضایعات سوزها تهدید مقابل بهداشت همگانی و تندرست جامعه است . سازمان محیط زیست مسوول شناسایی این اشخاص و معرفی آنها به مراجع قضایی است .
بازگیر در پایان اظهار‌کرد : شهرداری تهران در حوزه رئیس پسماند , مسوولیت بی واسطه و اجرایی داراست و ما هم از این ارگان میخواهیم که زمینه آشغال سوزی را با جدیت پیگیری نماید .
شمع بندی یا این که تیرکهای مایل
خاکبرداری در تهران
شیب دار کردن دیواره خاک برداری
خاک برداری گود برداری , اجرای رمپ و تخریب
پلکانی کردن دیواره خاک برداری
استعمال از تیرکهای مایل ( شمع بندی ) برای حفاظت جداره گود روشی است سنتی و مستقر که به طور تجربی اجرا می شود .
نکات حیاتی در اجرای شمع بندی :
پیشین از هر دسته شمع بندی , ابتدا بدین نکته بسیا حساس اعتنا شود که در اکثری موردها , نباید خاک برداری را تا رقوم پایانی انجام داده و بعد از آن شمع بندی کرد ; به دلیل آن که قبلی از شمع بندی شاید دیواره ریزش نماید .
خاکبرداری در تهران
شمع بندی و خاک برداری در صورت شایان توجه بودن عمق خاک برداری بایستی سطح ای و به طور پایین صورت پذیرد .
ابتدا بایستی خاک برداری اول را به طور پله‌پله انجام اعطا کرد و آن‌گاه , نصیب بالا را , که خاک برداری آن تا مرز زمین صورت گرفته , شمع بندی کرد .
بعد از آن , می توان نصیب تحت پله را خاک برداری و مجدد شمع بندی کرد . شمعهایی که بدین ترتیب , در ابتدا و ذیل نصب میشوند , می بایست فوراً به طور خرپا به نیز متصل شوند , علاوه بر تراز بندی کردن خاکبرداری در عمق , خاکبرداری در جهت طولی هم بایستی سطح ای باشد ; به‌این صورت که می توان ابتدا قطعات برای مثال چهار متری , قطعات در بین آنها‌را خاکبرداری کرد و شمع بندی کرد .
نیروی وارد بر هر شمع بایستی دقیقا محاسبه شود و شمع طوری پباده سازی شود که بتواند این نیرو را تحمل نماید . از‌آنجا‌که ارتفاع شمع مضاعف است , شمع بایستی مدام به طور یک خرپا پباده سازی شود و در صورت فولادی بودن قادر است به صورت مثلثی باشد و خوب تر است مرکز آن در زمین و قاعده آن در تماس با دیوار باشد ; زیرا دراین‌صورت می‌تواند دیوار را حفظ نماید و در زمین هم کمتر دست و پا گیر می شود .



:: برچسب‌ها: نخاله , خاکبرداری , حمل نخاله ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

حمل نخاله ساختمانی شمال تهران
جمعی از کامیون‌داران و شرکت‌های پیمانکاری به « ارتقاء نرخ صادر شدن کارت‌های رفت وآمد , دریافت جریمه تخلف سوای ثبت تعداد خدمت های حمل پسماند ساختمانی به طور حدسی و چشمی» اعتراض کردند .

, مدتی است آن‌چه شماری از کامیون‌داران و شرکت‌های پیمانکاری گزینش «جریمه‌های چشمی و فارغ از مبنای رسمی و صرفا بر طبق حدس و گمان» برای کامیون‌های حمل پسماندهای ساختمانی به وسیله ستاد پاکیزگی و شست و رفت شهر تهران می خوانند , موجب اعتراض این صنف شده‌است ; در حالی که برابر توافقنامه در میان اتحادیه کامیون‌داران شهر تهران و مسئولان ستاد پاکیزگی و تمیز کاری شهر تهران به روشنی تاکید شده که «برای دریافت کارت رفت وآمد مسیر برای کامیون‌ها ماهانه می بایست مبلغ 60 هزار ریال پرداخت شود . » البته به گفته کامیون‌داران این مبلغ برای هر خدمت حمل پسماند ساختمانی اخذ می‌گردد و رانندگانی که‌این میلغ را پرداخت نکنند برای هر خدمت از لحاظ اداره مدیر پسماند فاقد جواز تلقی شده و مبلغ 300 هزار ریال جریمه می شوند ; البته آنچه موجبات اعتراض بیشتر را مهیا کرده این است که به گفته کامیون‌داران تعداد سرویس‌های حمل پسماند هر کامیون به طور «چشمی و حدسی» محاسبه می گردد و هیچ ورقه و سندی بر طبق ثبت تخلف و علت جریمه و جزئییات آن ارایه نمی شود .

در همین رابطه عده ای از اعضای این صنف که از مراحل پیگیری مسئله از روش معاونت پسماندهای ساختمانی و عمرانی اداره مدیر پسماند شکایت دارا هستند , برای شنیده شدن خواسته‌هایشان بوسیله مسئولین شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر تهران مورد را با رسانه‌ای کرده و خواهان رسیدگی به‌این زمینه شدند .

جزئیات ماجرا از چه قرار است؟

در همین رابطه یک کدام از روسای شرکت‌های پیمانکار حمل پسماند ساختمانی در تماسی با ایسنا , در تشریح اعتراضات رانندگان و شرکت‌ها می گوید : در سال 1389 توافقنامه‌ای با انگیزه تولید همبستگی راه و روش و تسهیل در انجام کارها حمل پسماندهای ساختمانی در میان ستاد پاکیزگی و شست و رفت شهر تهران به نمایندگی از اداره پسماند و اتحادیه کامیونداران شهر تهران انعقاد شد که به‌دنبال آن مسیرهای صادره تحت عنوان جواز رفت وآمد کامیون ها به کارت رفت وآمد مسیر تبدیل شد و قانون ها آن هم در‌این توافقنامه آورده شد و تمامی توافقات پیشین کان لم یکن تلقی شوید .

او میافزاید : درین توافق بازه اعتبار کارت رفت و آمد مسیر برای کامیون های کوچک ( خاور ) به طور ماهیانه محاسبه و اخذ می شود و برای کامیون های بزرگ مبتنی بر اعلام اتحادیه محاسبه و به طور یکساله صادر و با اعلام ستاد , صاحب و مالک بایستی ظرف بازه 15 روز به ستاد مراجعه کند و در صورت عدم مراجعه صاحب و مالک اتحادیه پاسخگو باشد . ولی برای هزینه صادر شدن کارت رفت وآمد مسیر آمده است : «مبلغ صادر شدن هر کارت رفت و آمد مسیر برای خودروهای خاور ماهیانه 60 هزار ریال است و هزینه هر کارت برای خودروهای بزرگ ماهیانه 70 هزار ریال است همینطور جریمه تمامی خودروهای فاقد کارت رفت و آمد مسیر و یا این که خودروهایی که اعتبار کارت مسیر آن‌ها از مقطع مجاز ( 15 روز بعداز پایان اعتبار ) قبل باشد در صورت بارگیری به ازای هر کامیون 300 هزار ریال تحت عنوان جریمه خواهد بود . »

او با اشاره به یکی دیگر از بندهای این توافقنامه میگوید : در مسیرهای هزینه ای چنانچه که پیمانکار ضمن دریافت مجوزهای حتمی مبادرت به تخلیه محموله بارگیری شده از محل خاکبرداری به محل دیگری غیر از گود مجاز کند , می بایست بابت هر کامیون روزمره مبلغ 60 هزار ریال پرداخت شود . در همین حالا بعضی پیمانکاران گهگاه پسماندهایی مثل خاک رس دارا هستند که برای کارخانه های خشت ما یحتاج است و دربرگیرنده بند اعلام شده می‌شوند که چه بسا طومار ای برای معرفی کمپانی پیمانکار جهت انتقال به کارخانه خطاب به اداره مدیر پسماند ارسال می نمایند ولی اداره پسماند برای هر خدمت حمل پسماند و خیر ماهانه مبلغ 60 هزار ریال را طلب می نماید که‌این مغایر توافق است .

او در پی میگوید : به ازای هر خدمت کامیون که‌این مبلغ پرداخت نکند متساوی 300 هزار ریال جریمه برای کمپانی پیمانکار در حیث گرفته می شود که مورد اعتراض موسسات قرار گرفته و بدتر آنکه برای رسیدگی به اعتراض آن‌ها بعضی فارغ از ذکر عامل مستند , ارقام جریمه کم و یا این که بسیار می شود . در صورت عدم پرداخت جریمه بوسیله کمپانی پیمانکار صادر شدن کارت های رفت و آمد مسیر که بوسیله دفتر ها سرویس ها الکترونیک شهر انجام می شود برای کمپانی متوقف می شود که مطلقا آن با اعتنا به تعهدات به کارفرمایان خسارت اکثری میبینند . در حالی که جریمه 300 هزار ریالی صرفا برای خودروهایی می بایست در لحاظ گرفته شود که سوای هماهنگی ستاد پسماند ساختمانی را در مکانی به جز گودهای مجاز و در مکانی که ما یحتاج صاحب و مالک آن باشد تخلیه می نمایند ولی تخلیه این پسماند بر روی آسفالت معابر علاوه بر تطهیر دستکم مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی را به همراه خواهد داشت و این در حالیست که گهگاه اداره غیر از جریمه رقم خورده و پاک سازی معبر , از آنان برای کار تحمیلی در پروژه های شهرداری و حمل خاک هم به کارگیری میکند .

, اعتراض دیگر این کامیون داران ارتقاء 5 هزار ریالی پرداختی های 6 هزارتومانی جهت صادر شدن کارت رفت و آمد مسیر است که فارغ از تشکیل گردهمایی و توافقنامه نو با اتحادیه و اطلاع آنان انجام یافته شده‌است , در حقیقت برای صادر شدن کارت رفت وآمد مسیر هر کامیون بایستی 6500 تومان پرداخت نماید . در بند 13 توافقنامه سال 1389 آمده است : همه مخارج نوشته شده درین توافقنامه به برگزاری گردهمایی ای در نصفه اولیه اسفند هر سال نرخ نو انتخاب میگردد و از نخستین سال آینده قابل انجام است و در صورت عدم توافق و تشکیل گردهمایی نرخ تورم بانکی حیث و اجرا می شود .

با دقت به طرح این موضوعات , خبر نگار ایسنا برای پیگیری این مشکلات و روشن شدن ظریف بعد ها این مسئله را با مسئولین اداره رئیس پسماند حیطه و شهرداری تهران مطرح کرد و متاسفانه به رغم پیگیری‌های انجام یافته به زمان دوهفته‌ برای درج جواب مسئولین ذی‌ربط در جهت روشن شدن اذهان همگانی پاسخی اخذ نکرد البته با این حال ایسنا فراهم تکثیر جواب مسئولین ذی‌ربط است .



:: برچسب‌ها: حمل نخاله، نخاله ساختمانی، شهرداری ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

نقشه نصب کلید کولر آبی ؛ نصب کردن کولر آبی

 کلید کولر آبی از سه کلید تشکیل شده شده است : 

- یک کلید یک پل برای روشن وخاموش کردن موتور کولرآبی
- یک کلید یک پل برای روشن وخاموش کردن موتور پمپ
- یک کلید تبدیل برای تغییر تحول دورتند به دورکند ( در موتور کولر )
کنتاکت شماره 1 به فاز متصل میشود .
کنتاکت شماره 2 مرتبط با فاز پمپ میباشد .
کنتاکت شماره 6 نول است . واز این کنتاکت برای موتور کولر انشعاب گرفته می شود ونول پمپ نیز در باطن کولر آبی رنگ از نول موتور انشعاب میگیرد .
کنتاکت 7و9 هم مرتبط با تغییر و تحول بدور موتور کولر است .
اتصال میان کنتاکت 1و4 واتصال میان کنتاکت 5و8 در درون خویش کلید صورت گرفته شده‌است .

برای نصب کلید کولر نیاز به یک کابل 4 فن دارید ( ولی با در حیث به چنگ آوردن سیم ارت نیاز به 5 حرفه دارید ) تراز برهه زمانی هر حرفه دست‌کم 1 . 5 میلیمتر مربع در حیث گرفته شود . طبق استاندارد برای کولر آبی رنگ فیوز غیروابسته ای در تابلو برق در لحاظ گرفته شود . آمپر فیوز بستگی به توان موتور کولر داردمثلا برای کولر های بزرگ از فیوز 16 آمپری به کارگیری می شود .
اسکن برداری فقط با ذکر مبداء مجاز می‌باشد
منشاء WWW . SPDF . IR

کلید کولر آبی در واقع از سه کلید درست شده شده‌است :

 یک کلید یک پل برای واتر پمپ

یک کلید یک پل برای موتورو

یک کلید تبدیل برای به دور تند و نماید

 

کلیدهای “ کولر آبی‌ ” گونه های مختلفی دارا هستند :

 ۱ - مدل اولیه نوع سوکتی ( قدیمی ) : 

در تصویر ذیل یک جور از این کلید کولر را مشاهده می‌کنید .

که نقشه اتصال سیم ها بدین کلیدها به طور پایین است . همانگونه که مشاهده میکنید , سیم نول از پشت کلید در راستای باکس تقسیم درون کولر می‌رود و وارد هیچ کدام از پیچ های کلید کولر نمیشود .

نقشه کلید کولر :

 برای سربندی این مدل کلید کولر , حتما بایستی از سرسیم هایی که در تصویر پایین می‌بینید استعمال نمایید .

  ۲ - مدل دوم کلید کولر توکار ( نو ) : 

در تصویر ذیل یک مثال از این کلیدها مشاهده میکنید .

در نصیب پشت این کلیدها صرفا چهارعدد پیچ موجود هست . به اسم های تند , نماید , پمپ , فاز . پس دقیقاً روی هر پیچ مندرج شده‌است که وظیفه آن چه می‌باشد . یا این که احتمالا از حروف انگلیسی مصرف شده باشد به طور : P برای پمپ , L برای فاز , F برای تند و S برای نماید . مزیت این نوع از کلیدها این است که نیاز به سرسیم ندارند و همانند کلید های برق معمولی با پیچ متصل می گردند . در تصویر ذیل نصیب پشت این جور کلید کولر را مشاهده می‌کنید .

 

 

۳ - مدل سوم کلید کولر تمام قطب :
کلیدهای کولر جدیدتر , که به کلید کولر تمام قطب معروفند , بدین صورت کار می نمایند که نیز اتصال فاز و نیز اتصال نول را با کولر انقطاع و وصل می نمایند . انگیزه از این کار بالا بردن ایمنی و خودداری از برق گرفتگی های احتمالی در کولرهاست .

نقشه این دسته کلید ها به طور پایین است .

 یک سری نکته در نصب کولر آبی‌ : 

در صورتیکه داده ها برقی ندارید به سیم کشی کولر آبی‌رنگ دست نزنید . متاسفانه در یک سری سال اخیر آمارها نشان میدهد که تعداد مرگ و میر های ناشی از برق گرفتگی در مرز و بوم ما فی مابین ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر بوده که‌این یک رقم بسیار و قابل تفکر است . آمار حادثه ها برق گرفتگی نشان دهنده این است که علل بیشتر حادثه ها برق گرفتگی برای خانم ها از روش برق گرفتگی در نقاط مرطوب مانند گرمابه و آشپزخانه و برای آقایان هنگام خدمت کولر چهره داده است .

 نکته : کابلی که برای کولر آبی‌رنگ به کار گیری می‌کنید , خوبتر است مفتولی و چهار فن به شماره ۱/۵ باشد . و چنانچه در ساختمان سیستم ارت اجرا شده‌است می بایست یک حرفه سیم بیش تر نیز برای ارت در حیث بگیرید .

 نکته : از سیم های افشان برای کولر آبی رنگ به کار گیری نکنید .

 نکته : فیوز برق مطلوب برای کولر آبی رنگ ۱۶ آمپر است .

 نکته : مشهود است که برخی برقکارهای عزیز مدار برق رسانی به کولر آبی رنگ را مشترک با بقیه مدارها ( مثلاً فروغ اتاق خواب ها ) در حیث میگیرند که‌این کار از جهت استاندارد های برق ساختمان صحیح نیست . و می بایست برای آن یک سرخط با یک فیوز جدا در لحاظ گرفت .



:: برچسب‌ها: نقشه کلید , نصب کولر , کولر آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر


تعمیرگاه مجاز کولر گازی
دارا بودن تعمیرکارانی زبده و یادگرفتن چشم , و تعمیرات تخصصی کولر گازی ال جی , ارائه بالاترین جایگاه کیفی سرویس ها بعداز فروش ال جی اعم از سرویس ها تعمیرگاه مجاز کولر گازی ال جی است .

مهندسان نمایندگی تعمیرات ال جی ابتدا تعداد قطعه های ایراددار ,

علت خرابی :

میزان تعمیرات موردنیاز ,

مخارج احتمالی و زمان تعمیرات کولر گازی ال جی را به شما اطلاع می دهند

و با دقت به منظور شما قطعه های معیوب را تعمیر یا این که ردوبدل می‌کنند .

با تماس با نمایندگی تعمیرات کولرهای گازی ال جی میتوانید از سرویس ها تحت برخوردار گردید .

پاسخگویی شبانه روزی در هفت روز هفته ,

تعمیرات با قطعه های اساسی در منزل شما ( اسباب و اثاث یدکی اورجینال کولرگازی اسپلیت ال جی ) ,

سرعت بالا در تعمیرات کولر گازی ال جی ,

برخورداری از امکانات و وسایل توسعه یافته و تخصصی در حین تعمیرات ,

آنالیز مهندسان برای شناسایی ادله تولید اختلال ,

تعمیرکارانی که در تعمیرگاه مجاز ال جی حضور دارا‌هستند

نیز به صورت تجربی و عملی و نیز به صورت آموزشی و علمی

تعمیرات کولر گازی ال جی را یاد گرفته اند

و میتوانند شایسته ترین نحوی نسبت به برطرف کردن ایرادهای کولر گازی شما مبادرت نمایند .
تعمیرات کولر گازی
همانگونه که میدانید , کولر گازی در محیط گشوده نصب میشود و به همین منظور گرد و خاک جان دار در محیط تاثیر منفی روی تلاش آن خواهد داشت , به همین علت شما هر ساله نیاز به خدمت و تعمیر کولر گازی خانه خویش دارید و درصورتی که تعمیرات کولر گازی را در حین مطلوب انجام ندهید , خسارات مالی متعددی را در اثر بالا رفتن مصرف آب و برق برای شما به همراه خواهد داشت , پس با خدمت و تعمیر کولر گازی در حین مطلوب بالاترین منفعت وری را از کولر گازی خویش خواهید داشت .
با مصرف بیشتر از حد و عدم خدمت کولر گازی , آمپر مترکولر گازی بالا رفته و به به عبارتی اندازه حرارت هم ارتقا مییابد و این عدم خدمت کولر گازی , منجر سوختن کمپرسور کولر گازی و یا این که صدمه به یکی‌از قطعات آن می شود و سبب ساز حریق سوزی خواهد شد , س با خدمت به موقع و تعمیر کولر گازی از این حادثه ها ناراحت کننده پرهیز فرمائید .
تعمیر کولر آبی
عدم خدمت یا این که تعمیر کولر آبی رنگ , مخارج گزافی را برای شما به همراه خواهد داشت و خاموش کردن آن هم در گرمای حوصله فرسای فصل‌تابستان , دوچندان آزاردهنده خواهد بود , علاوه بر این عدم تعمیر کولر آبی‌رنگ در حین مطلوب بازده تحت و خنکای کمتری را خواهد داشت و شما نمی توانید به کارگیری اضطراری را از کولر آبی‌رنگ خویش ببرید . کولر های آبی‌رنگ قابلیت و امکان تهیه و تنظیم در موقعیت متعدد را به شما نمی دهند پس خوبتر است با خدمت به موقع و تعمیر کولر آبی‌رنگ در حین مطلوب , با مصرف انرژی کمتر , خنکای بیشتری را اخذ نمائید . پس تا هوا بیشتر از این گرم نشده به تفکر تعمیر کولر آبی‌رنگ خانه خویش باشید . گرما نزدیک است .
بخش اعظم مشکلاتی که مشتریان در فصل‌تابستان با ما دربین گذارده اند
کولر گازی خاموش شده و روشن نمی‌شود .
کولر گازی روشن البته سرمایش ندارد .
سرمایش کولر گازی کم شده و بازده کافی برای تولید سوز‌و‌سرما ندارد .
به محض روشن شدن کولر گازی فیوز ساختمان می‌پرد .
پس از روشن شدن کولر گازی دستگاه خاموش و کد اشتباه بر روی ورقه نمایشگر نمایان میشود
بعد از زمان مشخصی کولر گازی سرمایش ساخت نمی کند و پس از گذشت زمان مجدد به شرایط نخستین برمیگردد .
از یونیت داخلی دستگاه یخ پرت میشود .
یونیت داخلی آبریزی دارااست .
یونیت داخلی در زمان کار لرزش یا این که آشفتگی غیرطبیعی داراست .
و . . . .

بخش اعظم مشکلاتی که مشتریان در فصل‌زمستان با ما میان گذارده اند .
کولر گازی در وضعیت گرمایش روشن نمی‌شود .
کولر گازی گرما دارااست البته گرمایش آن کافی نمی باشد .
کد اشتباه بر روی ورقه نمایشگر نمایان میشود .
یونیت فرنگی یخ می‌زند .
کولر گازی بعداز روشن شدن فیوز را میپراند .
و . . . .
سرویس ها ما در مورد تعمیر کولرگازی مشتمل بر :

1 - تعمیر پیروزی کولر گازی

2 - تعمیر کمپرسور کولر گازی

3 - ردوبدل کمپروسور کولر گازی

4 - تعمیر و یا این که ردوبدل موتور حرفه کولرگازی و . . . است .

در تعمیر کولر گازی به کارگیری از قطعات اساسی و نیروی کارشناس مضاعف اهمیت دارااست در غیر این صورت برای شما در زمان زمان هزینه اکثری میاورد و از کیفیت کولرگازی یا این که اسپلیت شما کاسته می شود .

پس اعتنا داشته باشید که تعمیرات خویش رابه دست نیروی کارشناس دراین مورد سپرده تا کیفیت کار را تجربه فرمائید .

سرویس ها تعمیرات کولرگازی دربرگیرنده قسمت های بخش اعظمی می شود که در پایین به برخی از آنان اشاره شده تا دانایی شما مشتری عزیز نسبت به آن ارتقا یابد .

تعمیر و تعویض کمپرسور کولر گازی :

بعداز این که تعمیرکار کولر تشخیص سوختگی کمپرسور را بخشید حالا بایستی به ردوبدل کمپرسور مبادرت کرد اینکار امری تماما تخصصی بوده و بایستی اصولی صورت بپذیرد چون در صورت غیراصولی بودن پسامدهایی همچون ایجاد صدای کمپرسور و یا این که کوتاه شدن قدمت دستگاه و بازدهی کم دستگاه را داراست . شما می توانید با یک تماس به سرویسکاران از سرویس ها تعمیر کولرگازی و خدمت کولرگازی و نصب کولرگازی به وسیله اشخاص زمان چشم و در محل به کارگیری نمائید .

شما بایستی در گزینش تعمیرکار کولرگازی اعتنا نمایید . برای بده بستان کمپرسور به ابزارهای گوناگونی احتیاج است که تعمیرکار همراه خویش بایستی داشته باشد و در صدر بعد از خالی کردن گاز درون دستگاه و جدا کردن برق دستگاه آن گاه بایستی سراغ جداسازی کمپرسور بروند و با شعله هوا گاز و داغ کردن اتصالات بایستی لوله های ارتباطی دستگاه را جدا سازند و موتور را جدا نمایند و آنگاه موتور نو را در سرجای خویش قراردهند و اتصالات جداشده را به آن متصل نمایند و جوش دهند اعتنا داشته باشید که در بده بستان کمپرسور نباید کمپرسور جدیدبیش از حد داغ شود و بایستی با دستمال مرطوب تروتمیز خنک شود تا به موتور صدمه ای وارد نشود و بعداز جوش بی نقص می بایست تخت‌گاز ازت شتشو شود و پس از ان به وسیله وکیوم هوایی درون بیرون شود و پس از تمام این امور نوبت به شارژ گاز دستگاه می‌رسد



:: برچسب‌ها: تعمیرات، کولر، تعمیر کولر، علت خرابی ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

مشکلات رایج تعمیرات کولرگازی
بیشترین مشکلاتی که برای مشتریان در رابطه با کولرگازی به‌وجود میاید به شرح ذیل میباشد :

کولرگازی باد خنک نمیدهد .
کولرگازی صدا می دهد .
اسپیلت لرزش دارااست .
اسپیلت روی گرما کار نمی کند .
اسپیلت روشن نمی‌شود .
هنگامیکه کولرگازی روشن میشود فیوز می پرد .
لوله مویی یا این که شیر انبساط منجمد است .
نصیب محل ورود اواپراتور منجمد است .
کمپرسور کار نمی کند .
ریموت کولرگازی فعالیت نمی کند .
هیچ یک از قسمتهای کولرگازی کار نمی کند .
بدنه کولرگازی برق دارااست .
سرمای اتاق بسیار میشود و با دمای ترموستات تعریف شده ( جايگاه تهیه شده دما ) منطبق ندارد .
کمپرسور زمان متعددی کار می نماید .
کمپرسور به صورت منظم خاموش و روشن میشود .
جهت داده ها بیشتر از سوال ها مشتریان و پاسخ آن ها , پرسش و جواب تعمیرکاران کولرگازی و کدخطاهای کولرگازی کلیک فرمایید .

هزینه تعمیر کولرگازی
تیم آی . پی نمایندگی تعمیرات کولرگازی مفتخر است جهت رفاه هم اکنون شما دوستان خوب هزینه تعمیرات کولرگازی را به طور بی نقص روشن سازی کند جهت رویت هزینه تعمیرات کولرگازی کلیک فرمائید .

تعمیر اشکال کولرگازی , اسپیلت و رشته کوئل به وسیله گروه آی پی یاری
تعمیر اسپیلت
تعمیر کولرگازی اینورتر
تعمیر کولرگازی پنجره ای
تعمیر کولرگازی پرتابل
شارژگاز کولرگازی
شارژگاز اسپیلت
شارژ گاز R22 کولرگازی معمولی
شارژ گاز R410 کولرگازی اینورتر
بده بستان خازن کولرگازی
تعمیر موفقیت کولرگازی
خدمت سالیانه کولرگازی
ردوبدل کمپرسور کولرگازی
رفع آبریزش کولرگازی
تعمیر رشته بلوور پنل داخلی
تعمیر و محافظت کولرگازی
ردوبدل لوله مویی اسپیلت
شستشوی اسپیلت
تامین قطعات کولرگازی
ریموت کولرگازی
تعمیر کولرگازی پرتابل
کولرگازی پرتابل مثل کولرگازی پنجره ای هست با این تفاوت که بوسیله اساس های چرخ دار قابل حمل میباشدکه معمولا تنها وضعیت سرمایشی دارا‌هستند و در توان های 9000 و 12000 بی تی یو بر ساعت ساخته می گردند و گاز گرم کندانسور بوسیله یک لوله خرطومی به خارج از روش پنجره سوق‌دهی میشود .

نکته : مثال اسپیلت پرتابل موجود هست که نصیب فرنگی آن در خارج و بوسیله لوله های مسی با اتصالات پرسرعت انجام میشود .

جهت تعمیر کولرگازی پرتابل خویش با شعبات ما در سراسر تهران ( گوشی تلفن شعبات در پایان آمده است ) تماس بگیرید .

تعمیر کولر گازی - اسپیلت ایستاده
کولر اسپیلت ایستاده در اقتدار های 3000 تا 120000 به بازار ارئه میشود , که در منازل مسکونی بزرگ و ساختمان تجاری کاربرد زیاد دارااست .

جهت تعمیر کولر اسپیلت ایستاده خویش با شعبات ما در سراسر تهران ( گوشی تلفن شعبات در آخر آمده است ) تماس بگیرید .

نکاتی مهم از کولرگازی - اسپیلت
کولرهای گازی رطوبت محیط را ارتقاء نمیدهد و در بخشها مرطوب عملکرد متعددی دارااست .
کولرگازی به دستگاههایی گفته میشود که مشتمل بر چرخه سرمایش بر اساس تراکم و انبساط گاز اطلاق میشود .
اسم انگلیسی کولرگازی Air Conditioner است .
توان کولرآبی نزدیک به 500 وات و کولرگازی نزدیک به 2000 وات است .
به دلیل مصرف بالای انرژی در کولرهای گازی سازندگان با عملکرد روز افزون منجر باصرفه سازی و در اختیار گرفتن مصرف انرژی الکتریکی در‌این وسایل می شوند .
میزان انرژی مصرفی در کولرهای گازی تابع عواملی همچون محل نصب کولر گازی , خدمت کولرگازی , محافظت و تعیین گنجایش مطلوب کولرگازی بر حسب متراژ می‌باشد .
در حیث داشته باشید جهت عدم اتلاف انرژی و به کارگیری با صرفه , اتاق خواب ها را از 25 جايگاه سانتی گراد خنک خیس نکنید .
به کارگیری از کمپرسور مالامال راندمان به جای استعمال از کمپرسور کولرهای سابق منجر ارتقا بازدهی در کولرگازی شما میشود .
از دستگاههای رطوبت گیر هنگام به کارگیری از کولرگازی دوری کنید .
جهت صرفه جویی در مصرف برق می توانید دمای ترموستات را کاهش دهید .
نسیت به حالت آب و هوایی و جغرافیایی حیطه خویش مبادرت به خرید کولرگازی فرمایید .
در هنگام خرید کولرگازی به سرویس ها بعد از فروش , ورقه ضمانتنامه و خدمت دهی کمپانی توجه نمائید .
هنگام تشخیص کولرگازی اینورتر با معمولی بدین موردها توجه کنید : گاز کولرگازی اینورتر R410a می‌باشد در حالتی که در کولرهای گازی معمولی گاز آن‌ها R122 می باشد و این که کولرهای کم مصرف نسبت به کولرهای معمولی با آمپر کمتری کار می نمایند .
به کار گیری از یک‌سری کولرگازی به طور همزمان سبب ساز انقطاع فیوز میشود .
با استعمال از شیشه های بازتاب , UPVC و سایه بانها یا این که پرده های کرکره ای می توانید ضمن این‌که از فروغ اثرگذار خورشید فایده ببرید , سرمایش مطلوبی را تجربه فرمائید .
جهت عدم اتلاف انرژی و سرمای حاصله از کولرگازی در طول کار کردن کولر پنجره ها و درزها را ببندید .
هنگام فساد کولرگازی حتما به تعمیرگاه و نمایندگی مجاز کولرگازی مراجعه‌نمایید .
عملکرد فرمائید ماهانه مبادرت به پاک کردن فیلترهای کولرگازی فرمائید .
جهت به کار گیری باصرفه از کندانسور کولرگازی و مصرف برق کمتر , سایه بانی بر روی دستگاه بیرونی کولرگازی نصب کنید .
گنجایش کولرگازی
برای تعیین گنجایش مطلوب کولرگازی در اتاق کار یا این که محل سکونت شما کافی است به موردها ذیل اعتنا کنید :

تعداد نفراتی که در آن محل معاش و یا این که کار می نمایند .
تعداد دستگاههایی که هنگام کار کرد کولرگازی از خویش گرما ساخت می کنند .
تعداد پنجره های جان دار در اتاق .
طول اتاق هم دارای اهمیت هست .
مساحت اتاق از مهم ترین موردها می‌باشد .
در پایین با حسب بعد ها اتاق شما گنجایش متبوع گزینش شده است .

از مساحت 32 تا 37 متر مربع , کولرگازی با گنجایش 9000 گزینش فرمایید .
از مساحت 38 تا 41 متر مربع , کولرگازی با گنجایش 10000 تعیین فرمایید .
از مساحت 42 تا 50 متر مربع , کولرگازی با گنجایش 12000 گزینش کنید .
از مساحت 51 تا 64 متر مربع , کولرگازی با گنجایش 14000 تعیین فرمائید .
از مساحت 65 تا 91 متر مربع , کولرگازی با گنجایش 18000 گزینش نمائید .
از مساحت 92 تا 117 متر مربع , کولرگازی با گنجایش 24000 گزینش کنید .
فاکتورهای حیاتی و اساسی جهت خرید کولر گازی - اسپیلت به شرح تحت هست

متراژ محل معیار اصلی است .
تعداد پنجره های جان دار در محل .
تعداد اشخاصی که در آن محل حاضر می باشند .
ساعت به کارگیری با اوصاف کاربری هم دارای اهمیت است .



:: برچسب‌ها: تعمیر کولر،کولر گازی،تعمیر و نگهداری ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر


کولر آبی
کولر آبی , کولری است که با تبخیر آب , هوا را خنک میکند . کولرهای آبی‌رنگ با فرآیند سرمایش تبخیری کار می نماید .
سرمايش تبخيري عمر زيادي داراست . گذشته از ورود سيستم‌هاي تهويه مطبوع , سرمايش تبخيري , متد موثري براي خنك كردن يك منزل به شمار مي‌رفت . در آب و هواي خشك , سرمايش تبخيري , همواره منسوب به كولر آبي است كه براي خنك كردن خانه‌ها به طور ارزان قابل به کارگیری مي‌باشد .
شالوده كار در كولرهاي آبي سرمايش تبخيري مستقيم است در اين فرايند رطوبت به هوا بیش تر مي‌شود يك كولر آبي دربرگیرنده بدنه , رشته , درپوشها , پمپ گردش آب , مخزن آب , شير شناور , خطوط توزيع آب و موتور الكتريكي است . سيستم كار كولرهاي آبي بدين دسته است كه آب جان دار در مخزن بوسیله پمپ آب بر روي درپوشها ريخته مي‌شود الكتروموتور به وسیله تسمه حرفه را به چرخش در مي‌آورد با چرخش حرفه هوا از فضاي بيرون به درون محیط كولر كشيده مي‌شود و با عبور از تراز پوشالهاي خيس , رطوبت هوا افزايش پيدا كرده و دماي آن نيز كاهش پيدا مي‌كند .
با اعتنا به توليد كولر آبي در درون كشور و نيز به کار گیری از اين وسيله براي خنك كردن منازل يك وسيله خنك كننده ملي شناخته شده‌است و بيش از ۷۰ % اقليم جغرافيايي كشور به آن نياز دارااست . نصاب کولر آبی
انواع كولرهای آبی
کولرهای آبی رنگ در دو مدل پرتابل ( اتاقی سیار ) و اثبات هوایی که معمولاً در بام ساختمان و ایوان نصب می شوند , ساخته می شود .
کولرهای آبی‌رنگ پرتابل : برای خنک کردن فضاهای تا ۳۶متر مربع و معمولاً در دفتر ها کار , دکان ها و فضاهای کوچک کاربرد دارااست .
کولرهای آبی رنگ ( هوایی ) : این دسته کولرها به طور اثبات معمولاً بر روی بام ساختمان , بالکن , حیاط , ایوان خلوت و… نصب می گردند . این کولرها را با اعتنا به فضای مورد استعمال در گنجایش هوادهی مختلف می‌سازند .
اجزاء با اهمیت کولر آبی :
۱ - بدنه كولر ۲ - سه راهي آب ( آب پخش كن ) ۳ - ناودان ها ۴ - حرفه ( پروانه ومحور حرفه يا توربين ) ۵ - شناور ( فلوتر ) ۶ - كانال داخلي وخارجي ۷ - پولي ها ( فلكه ها ) و تسمه پروانه ۸ - ياتاقان ها
بدنه :
بدنه كولرهای آبی‌رنگ معمولاً فلزی و از ورق آهن گالوانیزه ساخته میشود که در یک سمت آن دهانه خروجی هوا جای دارد که بوسیله برزنت به شبکه توزیع هوا متصل می شود و معمولاً دارنده سه روزنه است كه محل قرارگیری پوشالها بر روی آن تعبیه شده است .
نصب کولرآبی , تعمیرکولرآبی و خدمت کولرآبی
فن :
از يك قطعه فلزي يكپارچه ساخته مي‌شود كه بايد با دستگاههاي الكترونيكي كاملا بالانس شود كه منجر قدمت طولاني ياتاقانها شده و داخل یك مجرای حلزونی شكل جای‌دارد , وظیفه مکش هوای کم آب و گرم محیط بیرون ساختمان و ارسال هوای مرطوب و خنک به داخل شبکه توزیع هوا را بر عهده داراست .
پوشالها :
به خواسته جريان خوب تر هوا و آب مي بايست ضخامت پوشالها در تمامی مقاطع پخش گردد بدين خواسته پوشالها با دستگاههاي اتوماتيك دوخته شده و بازدارنده از عبور گرد و غبار به باطن اتاق مي‌شود .
الكتروموتور :
قطعه مهم کولر که سبب به چرخش درآوردن حرفه در کولر آبی رنگ می شود و معمولاً دارنده دو سرعت نماید و تند می‌باشد هر چه موتور کولرآبی با سرعت بیشتری کار نماید . مصرف برق آن هم بیشتر می شود .
پمپ آب :
پمپ آب كار پمپاژ آب از تشك پاييني كولر به سه راهه آب را به عهده داراست و مي‌تواند به راحتي آب را به طول دو متري برساند .
نصب کولرآبی , تعمیر کولرآبی و خدمت کولرآبی
پولی یا فلکه :
انتقال اقتدار از الکتروموتور به دمنده یا این که پروانه از روش دوتا مبلغی كوچك و بزرگ به كمك تسمه انجام می شود .
روزنه تأمین هوا :
در اطراف كولر روزنه هایی برای تأمین هوا پیش گویی شده كه به طور شبكه بوده و از سوی باطن بر روی آن پوشالهای کولر که از خلال شدن تنه درختان و قرار دادن آن ها در داخل یک توری پلاستیکی ساخته می شود با اعتنا به بعد ها بوسیله یک کانال سیمی نصب می‌شوند و یا این که به جای پوشالها مواد سلولزی قرار میگیرد .
محوردمنده :
محور دمنده لوله ای است فولادی که توخالی بوده و پروانه یا این که دمنده بوسیله دوتا یاتاقان روی آن قرار میگیرد .
نصب کولرآبی , تعمیر کولرآبی و خدمت کولرآبی
یاتاقان :
وظیفۀ یاتاقانها محافظت محور دمنده و انتقال نیرو ناشی از وزن و اصطکاک دمنده به بدنه است در طول کارکرد کولر هر از گهگاه بایستی آنان‌را روغنکاری نمود . شایسته ترین یاتاقانها , یاتاقانهای لغزشی ( بوش ) و بلبرینگی میباشند .
تسمه کولر :
نیروی دورانی الکتروموتور از روش مبلغی كوچك به كمك تسمه به مبلغی بزرگتر انتقال یافته و دمنده را به گردش در میآورد .

آب پخش کن ها :
آب از روش آن‌ها به باطن ناودانیهای نصب شده بر روی روزنه ها و پوشالها می ریزد .
شناور کولر :
برای ثبت تراز آب كولر در یك حد مشخص و معلوم و عدم سرریز آن از شیر شناور به کارگیری می‌گردد , به نحوی كه با بالا داخل شدن تراز آب در تشتك زیر كولر این شیر بسته شده و با زیر رفتن مرحله آب گشوده می‌گردد و كمبود آب در كولر را جبران میکند .

نحوه کار کولر آبی
آبی رنگ كه یكنواخت از آب پخش كن ها پاشیده می شود , پوشالها را پیوسته تر نگه می دارد . زمانی بادزن حركت می كند هوای خارج از روی پوشالهای تر میگذرد و سبب تبخیر قسمتی از آب روی پوشالها می شود . گرمای اضطراری برای تبخیر از هوا و باقی‌مانده آب گرفته میشود و در فیض نیز هوا و نیز آب خنك میشود . هوای خروجی از كولر آبی رنگ علاوه بر خنكی از گرد و غبار هم تصفیه شده و وارد اتاق می‌گردد به همین جهت زیرا دریچه های پوشال به خاطر آلودگی به‌تدریج مسدود می شود , میبایست پوشالها در هر عصر ردوبدل گردد , به كولرآبی خنك كن تبخیری هم گفته می شود .



:: برچسب‌ها: نصاب , کولر آبی , تعمیر و نصب , سرویس ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر


تعمیرات داکت اسپیلت و خدمت داکت اسپیلت و شارژ گاز داکت اسپیلت جزء خدماتی هست که با آغاز فصل گرما با تقاضای متعددی روبرو می شود . گزینش یک تعمیرکار داکت اسپلیت مطلوب در سپری کردن زمان و هزینه برای انجام تعمیرات داکت اسپیلت می‌تواند امداد متعددی به شما بکند .

تعمیرات داکت اسپیلت
تعمیرات داکت اسپیلت به تیم خدماتی گفته می شود که روی داکت اسپلیت وقتی که همت قابل قبولی ندارد انجام می شود تا این شرکت هماهنگ باهم کار نمایند و دور و اطراف را به دمای مناسب برسانند .


عیب یابی داکت اسپلیت
روزمره مخصوصا در تابستان مشتریان متعددی با مشکلات داکت اسپیلت روبرو می گردند و برای انجام تعمیر داکت اسپلت با ما تماس می‌گیرند ما در اینجا قصد داریم تا مشکلات شایع داکت اسپلیت را با نیز مرور کنیم

داکت اسپلیت باد گرم می‌زند
پرتاب باد داکت اسپیلت کم شده شده‌است
کندانسور داکت اسپیلت صدای متعددی میدهد
از پنل داخلی داکت اسپیلت آب می چکد
غربال داکت اسپیلت آلوده شده‌است
پنل فرنگی یا این که داخلی داکت اسپیلت برفک زده است
نگران نباشید ما به خیر می‌دانیم که عیب داکت اسپیلت شما چه چیزی است و به شما عهدوپیمان می‌دهیم در کمترین زمان ممکن با شایسته ترین کیفیت تعمیرات داکت اسپیلت شما‌را انجام دهیم


شارژ گاز داکت اسپیلت

تعمیرگاه تخصصی خدمت و تعمیرات داکت اسپیلت
فدک تهویه مطرح ترین و تخصصی ترین تعمیرگاه داکت اسپلیت در سراسر تهران است که تمامی سرویس ها داکت اسپلیت از قبیل تعمیر داکت اسپیلت , خدمت داکت اسپیلت و شارژ گاز داکت اسپیلت به طور تخصصی و ویژه بوسیله شایسته ترین تعمیرکاران داکت اسپیلت انجام می شود

تعمیرکار داکت اسپیلت
در‌صورتی‌که در ادامه یک تعمیرکار داکت اسپیلت ماهر و زبده میگردید با فدک تهویه تماس حاصل نمایید . ما دارنده برگزیدگان و خوب ترین تعمیرکاران داکت اسپیلت در مرحله شهر می‌باشیم که دارنده به روزترین داده ها در مورد عیب یابی تعمیرات داکت اسپیلت می‌باشند .

نگران نباشید همگی سرویس ها داکت اسپلیت از قبیل تعمیر داکت اسپیلت , خدمت داکت اسپیلت , نصب داکت اسپیلت , شارژ گاز داکت اسپیت , جابجایی داکت اسپیلت , رفع ابریزی داکت اسپیلت , بده بستان کمپرسور داکت اسپیلت و… بوسیله تعمیرکاران ما انجام می شود .

خدمت داکت اسپیلت
حفظ و خدمت داکت اسپیلت خوبتر است به طور زمان ای قبلی از آنکه به دلیل عدم انجام آن به دستگاه زخم وارد شود بوسیله سرویسکار داکت اسپیلت صورت پذیرد

خدمت داکت اسپیلت بی آلایش ترین روش برای حفظ از دستگاه هست که در صورتی به موقع انجام نشود میزان بازدهی و قدمت دستگاه کاهش مییابد .

 خدمت داکت اسپلیت

شیوه شستشو و خدمت داکت اسپیلت
خدمت و شستشوی داکت اسپلیت مشتمل بر دو سطح می شود : در تراز اولیه پنل داخلی داکت اسپلیت شستشو و پاک می شود و در تراز دوم پنل فرنگی داکت اسپلیت خدمت می شود .

با انجام به موقع خدمت داکت اسپیلت می‌توانید از خسارات سنگین وزن به دستگاه که نیاز به تعمیرات داکت اسپیلت با هزینه سنگین وزن دارااست پرهیز نمائید .

 شارژ گاز داکت اسپیلت 

میزان شارژ گاز داکت اسپیلت بایستی اگر چه وقت یکبار پیشین از انکه نبود آن سبب ساز عیب در دستگاه شود به وسیله یک تعمیرکار یا این که تکنسین کولر گازی مقدار گیری شود تا در صورت نیاز به آن گاز زده شود .

در‌صورتی‌که اندازه شارژ گاز داکت اسپیلت از حد ارگانیک کمتر شود سبب ساز می شود

پنل داکت اسپیلت یخ بزند

داکت اسپیلت باد گرم بزند

کمپرسور داکت اسپیلت بسوزد

کمپرسور داکت اسپیلت کار نکند

کندانسور داکت اسپیلت صدای دوچندان بدهد .


تعمیر داکت اسپلیت

اشکال شارژ گاز داکت اسپیلت
اندازه گازی که داکت اسپیلت زده می شود بستگی به نیاز دستگاه داراست که شارژ گاز تکمیلی انجام می شود و یا این که شارژ گاز بدون نقص انجام می شود

و بها شارژ گاز داکت اسپیلت هم بستگی به اندازه گازی که به دستگاه زده می شود دارااست .

خوب تر است هر سال هنگام خدمت داکت اسپیلت از سرویسکار داکت اسپیلت بخواهید تا اندازه گاز دستگاه را هم میزان گیری نماید تا در میانه فصل تابستان یا این که فصل‌زمستان نیاز به تعمیرات داکت اسپیلت نداشته باشید .

 تعمیر داکت اسپیلت

فعال‌ساز‌ی گرمایش داکت اسپیلت
یک کدام از خصوصیت های دوستداشتنی داکت اسپلیت ها داشتن موقعیت گرمایش میباشد . البته متاسفانه جمع ی متعددی از مردمان فکر‌می کنند که با زدن دکمه موقعیت گرمایش داکت اسپیلت می‌توانند به راحتی از آن استعمال نمایند .

خوبتر است هر سال گذشته از فعال‌سازی گرمایش داکت اسپیلت از یک تعمیرکار داکت اسپیلت یا این که سرویسکار داکت اسپیلت بخواهید تا پروسه راه‌اندازی گرمایش داکت اسپیلت را انجام دهند که دربرگیرنده

خدمت زمان ای داکت اسپیلت

شستشو و خدمت فیلترهای داکت اسپیلت

عیب یابی و تعمیرات داکت اسپیلت

شارژ گاز داکت اسپیلت در صورت نیاز

با انجام این سرویس ها میتوانید از خسارات جبران ناپذیر به دستگاه دوری فرمائید



:: برچسب‌ها: داکت اسپلیت , تعمیرکار , شارژ گاز , ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

آموزش تعمیر کولر گازی 
حرفه آموزش تعمیرات کولر گازی مشتمل بر برطرف کردن اشکالات نصب و تعمیرات برد اینورتر کولرگازی و اموزش عیب یابی پنل می‌باشد . آموزش گاز کردن کولر گازی و آموزش نصب کولر گازی بصورت تئوریدرس دادن میشود . تعمیر برد کولر گازی , تعمیر پنل کولرگازی و تعمیرات کندانسور از سرفصلهای کلیدی کلاس است . 

آموزش تعمیرات کولر گازی اسپلیت 

یکی شغلهای مالامال سود در تاسیسات عیب یابی کولرگازی و نصب کولرگازی هست . اموزش تعمیرات کولرگازی ذیل لحاظ تعمیرکار اسپلیت برگزار میشود . اموزش تعمیر پیروزی اینورتر و اموزش شارژ گاز موتور و اموزش جابجایی کولرگازی از سرفصلهای کلیدی کلاس تعمیر کولرگازی است . کلاس اموزش تعمیر کولرگازی که مشتمل بر عیب یابی بردهای اینورتر و تعمیرات پنل کولرگازی است هر ماه در کامتک برگزار میشود . متخصصو سرویس کار کولرگازی زمان تعمیر اسپلیت را درس دادن می‌کند . 

سرفصلهای حساس در اموزش تعمیرات کولر گازی اسپلیت فراگیری تعمیر موتور کولرگازی 
​ 
آشنایی اسپلیت های دو تیکه و کهن و محرمانه های نو اینورتر دار اسپلیت 
بررسی اجزای تشکیل دنده کولر گازی 
گشوده و بسته کردن پنل کولرگازی و فراگیری مفتوح کردن کندانسور 
بررسی مدار و پیروزی اینورتر کولرگازی 
اموزش آشنایی قطعات تشکیل دهنده روی مدار کولرگازی 
عیب یابی مدار و مسیر یابی درست در کولرگازی 
بررسی آی سی ها و قطعاتی که به موتور امر همت می‌دهد 
شناخت با سنسورهای اشکال کولرهای اسپلیت 
عیب یابی مدار سنسور لوله و سنسور برودت 
تعمیرات کولر آبی‌رنگ انرژی سلولوزی 
گر در فصل گرما قصد فعال سازی و سرویس زمان ای کولر آبی‌رنگ انرژی سلولوزی خویش را دارید یا این که بازدهی کولر شما کم شده و محیط را به نیکی خنک نمی‌کند , یا این که موتور کولر شما سوخته یا این که نیم سوز شده‌است , در حالتی‌که صدای بیشتراز حد کولر , شما‌را اذیت مینماید و شما توان فنی یا این که زمان تعمیرات را ندارید این فرمان را به متخصص ها ما بسپارید . 
سرویس کولر گازی - لوله کشی توکار کولر گازی 
سرویس کولر گازی 
لوله کشی توکار در روند تعمیر و نصب و را ه اندازی کولر گازی و اسپیلت از اهمیت زیاد متعددی برخوردار هست . ممکن است برای شما اتفاق افتاده باشد که قصد داشتنه باشید کولر گازی خویش را در خانه نصبفرمائید البته با اعتنا به این که دکور خانه شما زیاد اهمیت ئدارد حتما دوست دارید نصب کولر کازی و نصب لوله کشی کولر گازی از تمیزی نیکی برخوردار باشد . برای این‌که بدین غرض برسید لوله کشی توکار کولر گازی زیاد اصلی است . چرا استعمال از لوله کشی روکار در ساختمان ها و منازل فراوان سابق شده‌است و اینکار سبب ساز زشت شدن محجیط خانه می‌گردد . خو لوله کشی توکار هم دارنده روشهای مختلفبی هست و تمیزی کار و هر که قصد انجام کار لوله کشی را دارااست دوچندان اصلی می بشاد . لوله کشی اسپیلت ها گوناگون تفوت چندانی در نوع های گوناگون نمی کند البته در شرایطی که اسپیلتی خریده اید که قصد نص آن را دارید آنهنرای می بایست به تعمیر کاچر اسپیلت و یا این که سرویس کار اسپیلت بسپارید . به کارگیری ار ابزار های کاکمل لولله کشی و از آن مهمتری مسیری که برای لوله کشی تعیین می شود تا ثیر بسیر مهمی در لوله کشی دارااست . بعداز نصب پنل اسپیلت نوبت به نصب لوله های کولر گازی میرسد . تعمیر کولر گازی و سرویس اسپیلت و نصب و لوله کشی آن بوسیله سرویسکاران صورت می‌گیرد .حدالمقدور می بایست لوله های کولر گازی در حدود محلی نصب شود که قابلیت خارج راندن آب از آن نقطه وجود داشته باشد . گزینش این محل سبب می گرددکه تعمیر کار کولر گازی و نصاب اسپیلت راحتخیس بتواند کار نصب خویش را انجام دهد . 
بها کولر اسپلیت دوو 24000 
کولر گازی اسپلیت دوو به دو بخش تقسیم می شود , یک قسمت از آن در باطن اتاق جای دارد و یک قسمت دیگر در خارج از اتاق که مشتمل بر کمپرسور آن میباشد که فضایی دورتر از محل نصب پنل با کمترین صدا تعبیه میشود . 

کولر گازی اسپلیت در مقایسه با کولر گازی پنجره ای فضای متعددی را در خارج میگیرد . کارشناسان تعمیرات کولر گازی اسپلیت در نمایندگی تعمیرات دوو با گونه های نوع ها و برندهای کولر گازی شناخت دارا‌هستندو مهارت های ضروری را برای تعمیرات کولر گازی دوو در کمترین زمان ممکن دارا‌هستند . 

فراگیری تعمیر کولر گازی 
احتمال دارد بخش اعظمی از اشخاص به خاطر مشغله دوچندان و یا این که هزینه سرویس ها كولر های گازی عملا تا زمان فساد و خاموش شدن اتومبیل های كولر گازی آمادگی های حتمی را برای سرویس ها کولر گازی نداشته باشند و این كار را تنها هزینه ای مازاد تلقی نمایند . 

همگی وسایل و دستگاه های الکتریکی به سرویس ها زمان ای نیاز دارا‌هستند تا قدمت و همت بهتری از خویش نشان دهند . چنانچه که كولر های گازی سرویس ها زمان ای نشوند به خاطر آلوده و کثیفشدن , برهه زمانی زمان متعددی را برای خنك کردن محیط صرف نخواهد کرد این مورد در وهله نخستین سبب ساز به بسیار شدن هزینه برق مصرفی خواهد شد . 

به خاطر سعی مضاعف كمپرسور و بالا رفتن آمپر مصرفی ممکن است برد کولر گازی , سیم كشی و چه بسا كمپرسور صدمات بدون شوخی و غیر قابل جبرانی را ببینند که‌این این مورد هم می‌تواند مخارجتعمیراتی متعددی را متوجه شما بکند . 

با صرف هزینه کم می‌توانید نسبت به تمیزکاری واحد داخلی و بیرونی ( پنل و كندانسور ) کولر گازی خویش مبادرت نمایید و همچنین به طور رایگان گاز دستگاه خویش را چکاپ فرمایید تا جلوی مخارج زاید را بگیرید و میزان برق مصرفی خویش را هم کاهش دهید . 

همچنین بازه زمان متعددی با خاطری سهل و آسان از هوای مطبوع کولر گازی خویش لذت ببرید . 



:: برچسب‌ها: تعمیرات , انواع کولر , تعمیر کولر ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

کد خطای ۵۱ کولر گازی ال جی | ارور همگانی کولر گازی ال جی 

خلل : پیدایش ارور ۵۱ روی مانیتور پنل 

علت اختلال : ارور ۵۱ از ارورهایی هست که احتمال پیدایش آن نیز در زمان نصب موجود هست نیز در تعمیر دستگاه 

علت پیدایش ارور ۵۱ در زمان نصب , عدم تناسب گنجایش یونیت داخلی و بیرونی می باشد۔ 

مثلا در حالتی که گنجایش یونیت داخلی ۹۰۰۰ باشد بایستی گنجایش یونیت بیرونی ۹۰۰۰ باشد . 

علاوہ بر گنجایش دستگاہ , دقت به سافیکسں های پنل داخلی و یونیت بیرونی در نصب مضاعف دارای اهمیت می‌باشد . 

شایسته ترین امداد برای اطمینان از وجود تناسب در بین پنل داخلی و یونیت بیرونی برچسب انرژی دستگاه هست . 
در نصیب تحت برچسب انرژی در سمت راست نوع یونیت داخلی به همراہ جور مطلوب یونیت بیرونی آورده شدہ است . 
علت پیدایش ارور ۵۱ در تعمیر دستگاه , عدم مطابقت پیروزی داخلی و پیروزی آپشن می‌باشد . در بده بستان بردها حتما می بایست پارت درست از خدمت منوال دستگاه پیشنهاد گذاری شود و پارت با پارت داغی دستگاه یکی باشد . 

۰ برای مثال در دستگاه های اینورتر پلاس پارت موفقیت داخلی برای کلیه گنجایش ها یکی میباشد , اما پارت موفقیت آپشن برای گنجایش های گوناگون مختلف میباشد . لذا گزینش غلط پیروزیآپشن سبب ساز ارور ۵۱ می شود . 

تحت عنوان مثال پارت موفقیت داخلی و موفقیت آپشن برای نوع اینورتر پلاس در جدول پایین مطرح شده شده‌است . 

کد نادرست و ارور کولر گازی اسپیلت وست پوینت 

پیشین از این‌که شما نسبت به تعمیر و یا این که خدمت اسپیلت خویش مبادرت فرمایید می بایست شرح کوتاهی از علت بوجود وارد شدن و طرز برطرف کردن کد غلط یا این که ارور کولر گازی اسپیلت وست پوینت بدانید تا بتوانید به‌درستی مراد و معنی این خلل را در سیستم ادراک نمایید . 

کد غلط چیست؟ 
همگی انسان‌ها روی زمین برای فهماندن خواسته خویش به سایر افراد از روش‌های مختلفی استعمال میکنند که برای خویش و دیگرافراد قابل‌فهم است با ترقی تکنولوژِی مهندسان توانستند برای این‌که یوزرهابتوانند راحت‌تر با اسباب و وسایل خویش رابطه برقرار نمایند کد غلط یا این که ارور را روی این اسباب و اثاث راه اندازی کردند 

” کد نادرست اصطلاحاً گویش سیستم یا این که اسباب و اثاث شماست . که درصورتی که در هرجایی از سیستم شما مشکلی وجود داشته باشد با به کارگیری از آن حدود عیب به شما نشان داده می شود و نیاز به برسی کل سیستم نخواهید داشت “ 

مثلاً وقتی که شما درب یخچال فریزر را به مدت‌زمان بسیار گشوده می گذارید چه عمداً و چه سهواً , بوق یا این که بیزر فریزر به صدا درآمده و شما را از این اختلال مطلع می کند . 

ارور کولر گازی وست پوینت یا این که کد غلط چه طور در اسپیلت وست پوینت نشان داده میشود ؟ 
کد غلط با ارور در هر سیستم به انواع مختلفی شمارا از عیب دستگاه آگاه می نماید که بسته به گونه سیستم , کمپانی تولید کننده و توسعه یافته بودن یا این که نبودن آن این کد نادرست یا این که ارورمختلف است مثلاً در سیستم‌هایی دیرین با چراغ‌های ریز که شما می توانید از تعداد چشمک زدن آنها یا این که روشن شدن لامپ یگانه به اختلال پی ببرید البته در سیستم‌های پیشرفته‌تر که مادربرد یا این کهصفحه‌نمایش ( Display ) دارا‌هستند کد نادرست یا این که ارور نمایش داده شده واضح‌تر و دقیق‌تر ( مخلوط حروف و عدد نظیر E9 ) است 

بایستی دقت داشت که‌این روش کامل‌تر بوده و قادر است مشکلات بیشتر و وسیع‌تری را به استفاده کننده منتقل نمایند و استفاده کننده به‌این وسیله به جزئیات بیشتری از کد غلط یا این که ارور کولر گازی وست پوینت دست پیدا می کند . 


قبلی از هر چیز شما برای برطرف کردن کد اشتباه یا این که ارور کولر گازی اسپیلت وست پوینت بایستی دفترچه راهنما یا این که خدمت منوال یا این که دفترچه ارور کولر گازی وست پوینت را در اختیار داشته باشید. 


این‌ یک نکته تعمیراتی است که به دلیل کم‌هزینه و کم‌خرج بودن آن سفارش می شود با مواجه‌شدن با کد نادرست کولر گازی وست پوینت یا این که ارور وست پوینت گذشته ازهر کاری اسپیلت وست پوینت را ریستنمایید ( برق کلیدی دستگاه را انقطاع کرده و ۱۰ تا ۲۰ دقیقه سپس مجدد کولر گازی وست پوینت را فعال سازی نمایید ) عامل این کار نیز این است که سیستم‌هایی که داری مادربرد می‌باشند بعضی‌ تایم هابه جهت نوسان برق یا این که هر علت دیگری قابلیت و امکان هنگ کردن یا این که مختل شدن داراست که شما با این کار اصطلاحاً کولر گازی وست پوینت را ریست می کنید و در فعال‌ساز‌ی دوباره قابلیتصحیح شدن کولر گازی وست پوینت موجود است . 
نکته : در‌حالتی که کولر گازی وست پوینت شما بعداز ریست شدن به شرایط معمولی رجوع اما مجدد پس از مدتی این پروسه تکرار شد از ریست کردن پی در پی آن دوری کنید و حتماً برای برطرف کردن ارور کولر گازی وست پوینت با یک تعمیرکار تماس حاصل نمایید . 




شما بایستی به‌این نکته خیلی حساس اعتنا فرمایید که همگی کد ایرادات و ارور های کولر گازی وست پوینت که نشان داده میشود به‌صورت حدودی عیب را به شما نشان میدهند خیر به‌صورت کاملاً ظریفمثلاً ارور E9 در کولر گازی وست پوینت در معنای کار نکردن کمپرسور یا این که در مدار نبودن کمپرسور است شما با دیدن این نقص‌ و پی بردن اینکه این ارور مرتبط با کمپرسور است به ۵۰ % خلل پی برده‌اید البتهمی بایست دقت فرمائید که چه مشکلی منجر شده‌است که کمپرسور از مدار خارج‌شده باشد؟ 
سوختن کمپرسور 
جدا شدن سوکت کمپرسور 
عدم امر از پیروزی در اختیار گرفتن به کمپرسور 
سوختن راه‌انداز کمپرسور… 
آری دقیقا صحت دارد یافت کردن عیب ظریف و برطرف کردن آن نیازمند داشتن تخصص بدون نقص در رابطه تعمیر کولر گازی وست پوینت و ابزار ما یحتاج است که در اکثری از ارور ها این نقص‌ معمولیبوده و شما با درک کردن آن کار کشته به برطرف کردن آن می‌باشید اما برطرف کردن بخش اعظمی از کد غلط یا این که ارورها احتیاج به مهارت و تخصص ضروری دارااست ; پس چنانچه درزمینهٔ تعمیر وخدمت دستگاهی که کد غلط داده است تخصصی ندارید به‌هیچ‌عنوان مبادرت به به‌این کار نکنید چون علاوه بر برطرف نکردن خلل قابلیت و امکان زخم رساندن به خویش یا این که کولر گازی وست پوینتدوچندان بسیار است . 



:: برچسب‌ها: تعمیر کولر , تعمیر , کولر گازی ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1396 | نظرات ()