نوشته شده توسط : مدیر


نصاب داکت اسپلیت با اعتنا به موقعیت آب و هوایی و جغرافیایی , در محدوده وقتی از سال با تقاضای بسیاز متعددی مواجه میشود که به دلیل نیاز شدید به تعمیرات داکت اسپلیت , بعضی وقت ها از روی اکراه از اشخاص بی تخصص جهت تعمیرات مستعمل و علاوه بر حل نشدن خلل , مصرف کننده متحمل هزینه و وقت مضاعف مشود .
شرکت با داشتن تخصص ماهر و سالها تجربه کاری در قضیه خدمت و تعمیرات داکت اسپیلت دو سفارش برای شما دوستان داراست تا با این مشکلات مواجه نشوید و از تابستای خنک و بی دردسر لذت ببرید .
1 . انجام سرویس به موقع و عملیات پیشگیرانه ( سرویس داکت اسپیلت )
2 . عیب یابی تخصصی و برطرف کردن عیب ( به وسیله تعمیر کاران کارشناس و ماهر )
انجام سرویس به موقع و عملیات پیشگیرانه ( سرویس داکت اسپیلت )
بخاطر این که داکت اسپیلت در محیط خارج و در معرض گرد و خاک و آلودگی هوا جای دارد به مرور زمان منافذ هوا گرفته و آلوده شده و منجر کاهش بازده داکت اسپیلت و ارتقا مصرف برق آن میشود لذا جهت پرهیز از ارتقاء مصرف برق و جراحت دیدن دستگاه , خوب تر است اولِ فصل گرما خدمت سالیانه صورت گیرد . شرکت آموزشهای ما یحتاج جهت خدمت سالیانه داکت اسپیلت را بصورت بدون‌پول در وب سایت خویش قرار داده است که شما عزیزان با شخصیت می‌توانید با مراجعه بدین آموزشها , خدمت سالیانه دستگاه داکت اسپیلت را انجام دهید . درصورتیکه به هر عاملی توانمند به انجام این کار نیستید می توانید با کمپانی تماس گرفته تا تعمیرکاران و سرویسکاران کارشناس داکت اسپیلت , این کار را برای در اسرع وقت انجام دهند . اعتنا داشته باشید خدمت سالیانه داکت اسپیلت امری اضطراری بوده و سبب ساز دوری از مصرف بیش تر از حد برق و هم فساد زود هنگام میشود .
عیب یابی تخصصی و برطرف کردن عیب ( بوسیله تعمیر کاران کارشناس و ماهر )
یکی‌از مهم ترین فرایند تعمیر یک داکت اسپیلت عیب یابی و تشخیص صحیح عیب هست که فارغ از داشتن ابزارالات اختصاصی و تخصص و تجربه کافی , نمی توان عیب دستگاه را بدرستی تشخیص بخشید پس از این که عیب دستگاه تشخیص داده شد اقدامات حتمی نسبت به تعمیر دستگاه انجام می‌گیرد . اگر سطح پیشین ( تشخیص عیب ) به صدق صورت نگیرد زمان صرف شده برای تعمیر دستگاه بیهوده خواهد بود .
شرکت با به کار گیری از اشخاص مختخصص و زمان چشم گروه ای به طور کامل علم آموزی کرده و ماهر را تشکیل داده تا با به کارگیری از علم و تخصص خویش بصورت صادقانه در سرویس شما دوستان خوب باشد . مهندسین کمپانی پس از تماس شما در اسرع وقت و در کوتاهترین زمان به دفتر یا این که معاش شما اعزام شده تا بعد از بررسی های ضروری و تشخیص صحیح عیب , گزارشهای ضروری را به شما ارائه میدهند تا درصورت رغبت شما دوستان عزیز اقدامات واجب جهت تعمیر دستگاه را انجام دهند . نصاب داکت اسپلیت و تعمیر آن
داکت اسپلیت ( اسپلیت خانگی ) یکی‌از رایجترین سیستم های تهویه مطبوع در مرحله دنیا است , این سیستم همانند اسپلیت دیواری از یک واحد داخلی ( هواساز ) و یک واحد فرنگی ( کندانسور ) تشکیل‌شده شده‌است که به وسیله لوله های مسی به یکدیگر متصل می گردند .
از مزایای اسپیلت به کار گیری از هوای بازگشت جهت بالا بردن بازده کاری دستگاه و مصرف سوخت کمتر و همینطور هوای نو جهت نیاز مبرم هر واحد آپارتمانی که چه در فصل‌تابستان و چه در فصل‌زمستان اکسیژن کافی جهت سالم جسمی اشخاص را تأمین کند .
در دستگاه های داکت اسپلیت به دلیل به کارگیری از جدا کننده روغن امکان لوله کشی در بین یونیت داخلی و فرنگی تا اختلاف طول متر مقدور هست . در حالی که در اکثر زمان ها دستگاه های مو جود جهت رفع این نقص‌ از تله روغن به کار گیری می گردد که علاوه بر 15 راندمان کمتر در دراز بازه عملکرد خویش را از دست داده و نهایتاً سبب به پیدایش ایراد در کمپرسور و سوختن آن می شود . قابلیت و امکان جهت دوری از خوردگی و , جايگاه سانتی گراد به بالا استعمال از فین های آنتی اکسیدان 8تولید سرمایش در دمای بیرونی دسترسی آسوده به غربال هوای قابل شستشو از تحت دسترسی به دمنده و موتور , پوسیدگی کابینت گالوانیزه با پوشش پلی است دارا بودن کوچکترین بعدها یونیت داخلی در مقایسه با بقیه دستگاه ها از این , فارغ از نیاز به جدا کردن بدون نقص قطعات برای تعمیرات نقطه حیث دستگاه داکت اسپلیت بیشترین سازش را با معماری و پباده سازی فضای داخلی مورد استعمال می نماید .
اولی معایبی که می توان اعلام‌کرد نداشتن در دست گرفتن زوم است ; یعنی وقتی که دستگاه در سوئیت روشن می شود تمام فضای منزل نیز دما می شود و این یکی مطرح ترین معایب سیستم داکت اسپیلت هست . داکت اسپیلت ها در مقایسه با چیلر دارنده مصرف برق بالاتری هستند اما درمقایسه با اسپیلت دیواری از مصرف برق کمتری برخوردار می‌باشند . و در غایت نهایی عیبی که می توان بازگو کرد نقص‌ صدای آزار دهنده ی عمده داکت اسپیلت ها میباشد .



:: برچسب‌ها: نصاب , نصاب داکت اسپلیت , داکت اسپلیت گرمایشی و سرمایشی ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

حفر چاه
چرا چاه پر می شود؟
در زمینهای غیر ماسه ای , عدم کشش و مکش آب در خاک به‌وجود میاید که بجهت کم قطر بودن چاه و نداشتن انباری , چاه در وقتی مشخص و معلوم لبریز می شود و تخلیه مکرر چاه دیگر اثر مطلوبی ندارد .
در زمینهای شنی , خطر پرشدن چاه فاضلاب به مراتب کمتر از زمینهای خاکی است . علت پرشدن این مدل چاه ها قوام و ضماری است که از فضولات , کف صابون و چربی ها بر جداره دیواره چاه نشست می نمایند و سبب ساز عدم مکش آب می گردند .

دلایل حفر چاه فاضلاب
از در میان رفتن عملکرد چاه سابق ساختمان و عدم بضاعت و توان در جذب آب محل ورود و مالامال شدن به طور متناوب و عدم تاثیر تخلیه چاه بر عملکرد چاه .
کافی نبودن یک چاه برای ساختمان و نیاز به احداث چاه دیگر .
احداث ساختمان تازه که با اعتنا به جور ساختمان بایستی عملیات حفر چاه فاضلاب مطلوب صورت پذیرد .
وجود خطر ریزش چاه کهنه , که درین مواقع هم می بایست چاه کهنه به طور کامل مالامال شده و چاه جدیدی در نصیب دیگری حفر شود .

تاثیر نوع خاک بر حفر چاه فاضلاب
عمق چاه به خاک و وضعیت محلی حوزه‌ وابسته است . مدل خاک در نواحی گوناگون به 3 گونه تقسیم می شود :

خاک رسی : این دسته خاک خواص جذب خیلی مقداری داراست و آب را در خویش نگه می‌دارد ( نظیر پنبه ) .

خاک شنی : این گونه خاک جذب آب فراوان بالایی دارااست و آب در آن به راحتی نفوذ کرده و به ذیل انتقال می یابد .

خاک ماسه ای ( ماسه بادی ) : جذب آب در‌این گونه خاک ضعیف بوده و بعداز جذب میزان مقداری آب , خاک اشباع می شود .

 محل حفر چاه فاضلاب 

او‌لین قدم در حفر چاه فاضلاب , معلوم کردن مکان مطلوب حفاری است که می بایست به وسیله یک متخصص با اعتنا به وضعیت ساختمان معلوم شود . حفر چاه فاضلاب مطلوب برای ساختمان نیاز به تخصص خاصی داراست که هر شخص معمولی کار کشته به انجام آن نمیباشد .

محل حفر چاه بایستی جایی باشد كه رفت وآمد كمتر در آنجا صورت پذیرد . همانند ذیل پله‌ها , ایوان خلوتها و غیره , درضمن چاه می بایست به لوله ‌های فاضلاب عمودی نزدیك باشد تا حتی‌ الامکان از لوله‌كشی فاضلاب به طور افقی دوری شود زیرا خطر بسته شدن لوله‌های افقی بیشتر است .

اگر‌که بدون چاره باشیم چاه را در محل های مالامال تردد همانند راهروها یا این که كف آشپزخانه و یا این که پذیرایی حفره کنیم , بایستی بعداز طوقه‌چینی روی آن را به وسیله یك دال بتنی بپوشانیم . اجرای این دال بتنی كه هزینه متعددی نیز ندارد در صورت ریزش كردن طوقه چاه بازدارنده سقوط اشخاص به باطن آن میشود .

اگر‌که در محلی آب‌آشامیدنی ساكنین ساختمان از چاه آب تامین می شود چاه فاضلاب و چاه آب می بایست به میزان كافی از یکدیگر به دور باشند ( نزدیک به 30 متر ) زیرا در غیر این صورت چاه آب توسط باكتری ‌‌های مو جود در فاضلاب کثیف خواهد شد .

بعداز گزینش محل حفاری چاه فاضلاب , می بایست دسته چاه مطلوب برای دفع فاضلاب گزینش شود . گزینش جور چاه فاضلاب بستگی به محصول خاک , مدل زمین و تراز آب تحت زمینی حوزه‌ ی متبوع داراست .

 قیمت حفر چاه 

ارزش چاه میله بر طبق نرخنامه اتحادیه اکانت میشود . در شرایطی که چاه صرفا میله باشد و فارغ از انباری , متراژ چاه براساس متر ارتفاع اکانت میگردد , درصورتی که چاه دارنده انباری باشد , متراژ منتخب که میله است به طور حاصلضرب ارتفاع در پهنا در طول ( متر مقنی ) محاسبه می‌شود و متراژ انباری به طور دو برابرحاصلضرب ارتفاع در پهنا در طول ( دو برابر متر مقنی ) محاسبه می شود .

 قیمت حفر چاه در زمین طاقت فرسا ( دژ ) توسط کمپرسور به طور توافقی گزینش می شود .

تخلیه چاه و لوله بازکنی - حفر چاه فاضلاب

انواع چاه فاضلاب
چاه جذبی
چاه جذبی گودالی در ذیل مرحله زمین برای انتقال آب‌ های سطحی به لایه‌های زیرین خاک و یا این که دفع فاضلاب در مناطقی که خاک آن به حد نصاب شن و ماسه یا این که خرده سنگ داشته باشد , که بوسیله مقنی ( چاه کن ) عمدتا انجام می شود چاه جذبی یک کدام از روشهای سنتی دفع فاضلاب انسانی است که همچنان در بخش ها دارنده زمین آبکش و مرحله آبهای زیرزمینی تحت مورد به کار گیری قرار می‌گیرد .

حفاری چاه و چاه‌كنی به بخشهای گوناگون پایین تقسیم می‌گردد :

میله
استوانه‌ای که ارتفاع این میله بر پایه ی زمینی که در آن چاه حفر میشود متغیر است . حفر میله می بایست تا وصال به رگه ‌های آب‌کش خاک ادامه داشته باشد , زیرا در شرایطی‌که حفر میله چاه برای مثال در رگه‌ای از خاک رس متوقف شود به دلیل غیرقابل نفوذ بودن آن , رگه چاه تخت گاز مالامال شده و غیرقابل به کار گیری می گردد . رگه ‌های ماسه که در آن قلوه‌ سنگ های درشت داشته و فاقد مواد چسبنده باشد شایسته ترین رگه آبکش می باشد .

انبار
بعد از اتمام حفاری میله در پائین چاه تونل هایی از هر طرف حفر می کنند , حفر این تونل ها به وسیله ساخت مرحله تماس بیشتر آب با بخش های آبكش چاه است . حجم این تونل ها بر طبق محل مصرف و دسته مصرف متغیر می باشد . واضح است كه انبار مایحتاج یك درمان گاه و یا این که ساختمانی كه یک‌سری سوئیت دارااست با انبار چاهی منحصربه‌فرد یك ویلا , مختلف است و همینطور حجم انبار مبنی بر میزان مكندگی خاك چاه هم متغیر می باشد . برای مقاومت خوب تر چاه و همینطور ذخیره ی بیشتر آب چاه , در انتهای چاه که به طور عمودی حفاری شده , مقنی به طور افقی تا میزانی که چاه نیاز دارااست خاک را می نماید . به‌این بخش افقی از چاه انباری چاه گفته می شود که تقریباً به صورت شعله ی شمع یا این که کله قندی است , انباری نقش ستون را برای چاه ایفا می نماید .



:: برچسب‌ها: حفر چاه , چاه کنی , حفاریچاه فاضلاب ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

در آوردن جسم از چاه

 احتمالا برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که دستشویی خارجی شما مبتلا گرفتگی شده باشد و می خواهید آن را رفع گرفگی فرمائید . همان گونه که میدانید برای تغییر‌و تحول مسیر لوله کشی فاضلاب اکثر زمان ها از اشکال متعدد زانویی‌ها به کار گیری میشود که غالبا به طور ۹۰ سکو و ۴۵ رتبه است . همینطور برای دوری از نفوذ گاز فاضلاب و گاز چاه و حشره‌ها موزی از سیفون استعمال می گردد . بدین ترتیب گویا است که گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی , گرفتگی دستشویی اهل ایران , گرفتگی چاه دستشویی و گرفتگی لوله فاضلاب اکثر وقت ها در همین زانویی و سیفون حادثه می‌ افتد .

درحال حاضر سوال اینجاست که هنگام پیدایش گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی , گرفتگی دستشویی اهل ایران و گرفتگی لوله فاضلاب یا این که چاه فاضلاب می بایست چکار کنیم؟ مدل گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی و دستشویی اهل ایران را گشوده کنیم؟ وش مفتوح کردن گرفتگی لوله فاضلاب یا این که چاه سرویس بهداشتی خارجی و اهل ایران چه طور است؟ ابدا برای رفع گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی و سرویس بهداشتی اهل ایران و کلا رفع گرفتگی لوله فاضلاب می بایست چکار کرد؟ برای اخذ جواب این سوال های با ما همراه باشید .

 رفع گرفتگی توالت فرنگی 

برای گشودن گرفتگی دستشویی خارجی و رفع گرفتگی دستشویی خارجی می‌توان از یک سری روش به کارگیری کرد . هر کدام از این روشها جهت رفع گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی اثر گذار است . شما برای رفع گرفتگی دستشویی خارجی می توانید از هریک از این روشها استعمال فرمائید .

الف ) رفع گرفتگی توالت فرنگی بوسیله پمپ
در‌این روش بعداز ریختن آب داخل چاه استارت به پمپ زدن می کنیم . فشار آب وارده بر سیفون سبب ساز گشوده شدن آن می گردد . اکثر زمان ها این فشار باغث می‌گردد که مواد فاضلاب جانور در لوله سرویس بهداشتی خارجی و یا این که چاه سرویس بهداشتی خارجی به جلو رانده شوند . پس می بایست پمپ زدن را تا حصول سود بی نقص و رفع گرفتگی دستشویی خارجی ادامه بخشید .

ب ) استعمال از دستگاه تراکم هوا جهت رفع گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی
برای گشودن گرفتگی‌های شدید لوله فاضلاب و رفع گرفتگی دستشویی خارجی که با پمپ زدن معمولی گشوده نمیشود می‌توان از دستگاه تراکم هوا به کار گیری کرد . فشار این دستگاه قابل تهیه و تنظیم است و می‌توان فشار آن را تا یکسری برابر ارتقا اعطا کرد . این دستگاه در فشارهای بالا , صدای شدیدی ساخت می‌نماید . دستگاه تراکم هوا , هوا را در مخزن خویش با فشار توده کرده و بعد از کشیدن اهرم هوا را با شدت متعددی به درون چاه سرویس بهداشتی خارجی و لوله فاضلاب تخلیه میکند که سبب گشوده شدن گرفتگی چاه سرویس بهداشتی خارجی , رفع گرفتگی دستشویی خارجی یا این که لوله فاضلاب می شود .

به کار گیری از این دستگاه هنگام به دست آوردن لوله فاضلاب و تصاحب کردن چاه سرویس بهداشتی خارجی نیازمند تجربه و مهارت است . این دستگاه وسیله‌ای مطلوب جهت رفع گرفتگی دستشویی خارجی است . از این دستگاه میتوانید به خیر جهت رفع گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی استعمال فرمایید .

ج ) استعمال از فنر لوله بازکنی جهت رفع گرفتگی دستشویی خارجی
برای رفع گرفتگی دستشویی خارجی استعمال از فنر لوله بازکنی بیشتر متداول است . استدلال آن فاصله و پیروزی دستگاه و همینطور اقتدار آن در مفتوح کردن گرفتگی لوله سرویس بهداشتی خارجی و رفع گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی در مسیرهای در حدود چاه فاضلاب و همینطور اقتدار لایروبی و جرم زدایی آن است . از فنر لوله بازکنی برای حل دادن شی ءها جامد به باطن چاه دستشویی هم به کار گیری میگردد .

برای مفتوح کردن گرفتگی لوله فاضلاب و چاه دستشویی خارجی و سرویس بهداشتی اهل ایران , به کارگیری از فنر دارنده تضمین بیشتری است البته خوبتر است در هنگام به دست آوردن دستشویی خارجی و جهت رفع گرفتگی دستشویی خارجی از دستگاه تراکم هوا استعمال شود چون فنر لوله بازکنی دارنده نوک فراوان تیز و مارپیچی است که شاید به دستشویی خارجی جراحت بزند . لوله بازکنی با فنر چاه بازکن سبب می گردد تا اشکال لایه‌های چربی و گیسو و مواد زائد هم از دیواره‌های لوله فاضلاب و لوله دستشویی خارجی جدا شوند .

درهرصورت در اکثر وقت ها مورد ها نیازی به تعمیرات لوله کشی فاضلاب برای گشودن گرفتگی لوله نیست و با به کارگیری از یکی‌از روشهای فوق اختلال گرفتگی حل خواهد شد .

 موردها فوق برای رفع گرفتگی دستشویی خارجی دوچندان موثر است . درصورتی که قابلیت و امکان انجام روشهای فوق را دارید می توانید با استعمال از ابزارهای ذی‌ربط مبادرت به رفع گرفتگی دستشویی خارجی فرمائید . ولی در صورتی‌که قابلیت و امکان رفع گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی برای شما نیست و نمی‌توانید این کار را انجام دهید میتوانید با یک کدام از موسسه ها لوله بازکنی تماس گرفته و از آن‌ها جهت رفع گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی امداد بگیرید . 

محلول لوله بازکن 
سیستم لوله کشی فاضلاب از بخش های مختلفی تشکیل‌شده شده‌است که تمامی آنان به چاه فاضلاب ختم میگردند . گرفتگی لوله ی فاضلاب به وسیله محلول های لوله بازکنی براحتی گشوده میشوند . ولی گذشته از هر چیز بایستی علت گرفتگی لوله معلوم شود . گرفتگی لوله های فاضلاب در بخش های متفاوت سیستم لوله کشی صورت می‌دهد . نصیب هایی از سیستم نظیر لوله های آشپزخانه , لوله های خزینه , سرویس بهداشتی , ناودانی احتمالا مبتلا گرفتگی شود . گذشته از آنکه از محلول لوله بازکن توانمند برای رفع گرفتگی لوله استعمال نمایید خوب تر است از متاع لوله با خبر گردید . لوله بازکنی تهران , کمپانی لوله بازکنی

در حالتی که قدمت متعددی از ساختمان شما می گذرد و سیستم لوله کشی آن را ردوبدل نکرده اید به احتمال زیادلوله های ساختمان از فرآورده چدن میباشند .

به کارگیری از محلول های اسیدی کار کشته جراحت متعددی به لوله های فاضلاب میرساند و موجب پوسیدگی لوله و پارگی و ساخت نشتی خواهد شد . خوب تر است برای رفع گرفتگی لوله های چدنی از اسید های رقیق مو جود در بازار برای این دستور به کار گیری فرمایید .



:: برچسب‌ها: در آوردن جسم از چاه , لوله بازکنی , گرفتگی لوله ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

حمل نخاله در جنوب تهران
زباله سوزی در تهران اعم از معضلاتی زیست محیطی است که علاوه بر تولید بوی نامطبوع در آلودگی هوای شهر هم موءثر است . به گفته رییس سازمان محیط زیست شهر تهران بخش ها آشغال سوزی در مرحله شهر شناسایی شده و برای آنان پرونده قضایی هم تشکیل‌شده شده‌است البته شهرداری بایستی با جدیت این مورد را پیگیری نماید به این دلیل‌که آشغال سوزی تهدیدی در مقابل بهداشت همگانی است .
چند روز قبل عیسی کلانتری - رییس اداره حفاظت محیط زیست - ضمن انتقاد از همت شهرداری در رابطه آشغال سوزی در شهر تهران اظهار کرده بود : چرا شهرداری با یک متر ساختمان غیرمجاز برخورد می نماید ولی مشکلات مرتبط با آشغال سوزی را نمی بیند . همینطور به گفته کلانتری در جنوب تهران 60 ناحیه آشغال سوزی موجود است .
محمدحسین مقیمی - استاندار تهران - هم به زمینه آشغال سوزی برخورد نشان داده و اظهار کرده بود : پسماندسوزی در مرحله شهر تهران بر خلاف ضابطه است و هیچ کس حق ندارد در هیچ جای شهر پسماند را بسوزاند و کلیه دستگاه ها , اداره ها و فرمانداری ها می بایست همگی توان خویش را به کار گیرند و از این تخلف خودداری نمایند . در شرایطی‌که قرار باشد پسماندسوزی در جایی صورت گیرد حتما می بایست این کار به تایید محیط زیست رسد .
او همینطور بابیان این‌که حقی برای پسماندسوزی در درون اطراف شهر تهران نیست , تصریح کرده بود : این زمینه به فرمانداران بخشنامه شده‌است و بایستی با جدیت آن را دنبال نمایند . پسماندسوزی حتما می بایست بیرون از اطراف شهر باشد .
عیسی فرهادی - فرمان‌دار تهران - هم در رابطه آشغال سوزی در شهر تهران گفته بود : در شرایطی‌که اطراف تهران و در شهرستان های دیگر چنین اتفاقی بیفتد و گزارش آن به ما رسد با فرمانداری های ذی‌ربط مکاتبه خوا‌هیم کرد تا برابر ضابطه با این فرمان برخورد قاطع صورت بگیرد .
با دقت وجود تاکیدهای مسوولان مدنی خبررسیده است که در دو حیطه جنوب تهران آشغال سوزی صورت می‌گیرد . محمد حسین بازگیر - رییس سازمان محیط زیست شهر تهران - در اذعان کرد و گو با ایسنا , با اشاره به این‌که پسماندسوزی جرم است و علاوه بر آلودگی هوا منجر پیدایش مشکلاتی برای مردمان می شود , تصریح کرد : سازمان محیط زیست شهر تهران و بقیه دستگاه های متولی در کارایی میباشند تا عاملان آشغال سوزی را شناسایی و با آن‌ها برخورد نمایند .
رییس سازمان محیط زیست شهر تهران ادامه اعطا کرد : متاسفانه آشغال سوزی به نحوی است که بعضی وقت ها عاملان آشغال سوزی معین نیستند . به‌این معنی که جمع ای در نقطه ای از شهر پسماندها را حریق می زنند , فورا محل را ترک می نمایند و آدرس از خویش بر جای نمی گذارند .
او بابیان این‌که در شهر تهران مناطقی از جنوب شهر مشغول آلودگی های ناشی از آشغال سوزی می باشند , گفت : در حیطه 19خلازیر و حوزه‌ 18 تقی آباد زمین های اوقافی موجود هست که توده ای به طور غیر مجاز دراین مکان ها کار تفکیک ضایعات , بازیافت و حریق زدن ما‌نده ی آن‌ها‌را انجام می دهند .
به گفته بازگیر اینک دو پرونده در مراجع قضایی برای این مسئله درست شده شده‌است و در انتظار هستیم تا عاملان آشغال سوزی درین بخشها به سزای فعالیت خویش برسند .
رییس سازمان محیط زیست شهر تهران با تاکید بر این که یک کدام از حق تقدم های ما در برنامه گشت و پایش , یافت کردن مکان هایی است که در آنجا آشغال سوزی می شود , ذکر کرد : آشغال سوزها و ضایعات سوزها تهدید مقابل بهداشت همگانی و تندرست جامعه است . سازمان محیط زیست مسوول شناسایی این اشخاص و معرفی آنها به مراجع قضایی است .
بازگیر در پایان اظهار‌کرد : شهرداری تهران در حوزه رئیس پسماند , مسوولیت بی واسطه و اجرایی داراست و ما هم از این ارگان میخواهیم که زمینه آشغال سوزی را با جدیت پیگیری نماید .
شمع بندی یا این که تیرکهای مایل
خاکبرداری در تهران
شیب دار کردن دیواره خاک برداری
خاک برداری گود برداری , اجرای رمپ و تخریب
پلکانی کردن دیواره خاک برداری
استعمال از تیرکهای مایل ( شمع بندی ) برای حفاظت جداره گود روشی است سنتی و مستقر که به طور تجربی اجرا می شود .
نکات حیاتی در اجرای شمع بندی :
پیشین از هر دسته شمع بندی , ابتدا بدین نکته بسیا حساس اعتنا شود که در اکثری موردها , نباید خاک برداری را تا رقوم پایانی انجام داده و بعد از آن شمع بندی کرد ; به دلیل آن که قبلی از شمع بندی شاید دیواره ریزش نماید .
خاکبرداری در تهران
شمع بندی و خاک برداری در صورت شایان توجه بودن عمق خاک برداری بایستی سطح ای و به طور پایین صورت پذیرد .
ابتدا بایستی خاک برداری اول را به طور پله‌پله انجام اعطا کرد و آن‌گاه , نصیب بالا را , که خاک برداری آن تا مرز زمین صورت گرفته , شمع بندی کرد .
بعد از آن , می توان نصیب تحت پله را خاک برداری و مجدد شمع بندی کرد . شمعهایی که بدین ترتیب , در ابتدا و ذیل نصب میشوند , می بایست فوراً به طور خرپا به نیز متصل شوند , علاوه بر تراز بندی کردن خاکبرداری در عمق , خاکبرداری در جهت طولی هم بایستی سطح ای باشد ; به‌این صورت که می توان ابتدا قطعات برای مثال چهار متری , قطعات در بین آنها‌را خاکبرداری کرد و شمع بندی کرد .
نیروی وارد بر هر شمع بایستی دقیقا محاسبه شود و شمع طوری پباده سازی شود که بتواند این نیرو را تحمل نماید . از‌آنجا‌که ارتفاع شمع مضاعف است , شمع بایستی مدام به طور یک خرپا پباده سازی شود و در صورت فولادی بودن قادر است به صورت مثلثی باشد و خوب تر است مرکز آن در زمین و قاعده آن در تماس با دیوار باشد ; زیرا دراین‌صورت می‌تواند دیوار را حفظ نماید و در زمین هم کمتر دست و پا گیر می شود .



:: برچسب‌ها: نخاله , خاکبرداری , حمل نخاله ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

حمل نخاله ساختمانی شمال تهران
جمعی از کامیون‌داران و شرکت‌های پیمانکاری به « ارتقاء نرخ صادر شدن کارت‌های رفت وآمد , دریافت جریمه تخلف سوای ثبت تعداد خدمت های حمل پسماند ساختمانی به طور حدسی و چشمی» اعتراض کردند .

, مدتی است آن‌چه شماری از کامیون‌داران و شرکت‌های پیمانکاری گزینش «جریمه‌های چشمی و فارغ از مبنای رسمی و صرفا بر طبق حدس و گمان» برای کامیون‌های حمل پسماندهای ساختمانی به وسیله ستاد پاکیزگی و شست و رفت شهر تهران می خوانند , موجب اعتراض این صنف شده‌است ; در حالی که برابر توافقنامه در میان اتحادیه کامیون‌داران شهر تهران و مسئولان ستاد پاکیزگی و تمیز کاری شهر تهران به روشنی تاکید شده که «برای دریافت کارت رفت وآمد مسیر برای کامیون‌ها ماهانه می بایست مبلغ 60 هزار ریال پرداخت شود . » البته به گفته کامیون‌داران این مبلغ برای هر خدمت حمل پسماند ساختمانی اخذ می‌گردد و رانندگانی که‌این میلغ را پرداخت نکنند برای هر خدمت از لحاظ اداره مدیر پسماند فاقد جواز تلقی شده و مبلغ 300 هزار ریال جریمه می شوند ; البته آنچه موجبات اعتراض بیشتر را مهیا کرده این است که به گفته کامیون‌داران تعداد سرویس‌های حمل پسماند هر کامیون به طور «چشمی و حدسی» محاسبه می گردد و هیچ ورقه و سندی بر طبق ثبت تخلف و علت جریمه و جزئییات آن ارایه نمی شود .

در همین رابطه عده ای از اعضای این صنف که از مراحل پیگیری مسئله از روش معاونت پسماندهای ساختمانی و عمرانی اداره مدیر پسماند شکایت دارا هستند , برای شنیده شدن خواسته‌هایشان بوسیله مسئولین شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر تهران مورد را با رسانه‌ای کرده و خواهان رسیدگی به‌این زمینه شدند .

جزئیات ماجرا از چه قرار است؟

در همین رابطه یک کدام از روسای شرکت‌های پیمانکار حمل پسماند ساختمانی در تماسی با ایسنا , در تشریح اعتراضات رانندگان و شرکت‌ها می گوید : در سال 1389 توافقنامه‌ای با انگیزه تولید همبستگی راه و روش و تسهیل در انجام کارها حمل پسماندهای ساختمانی در میان ستاد پاکیزگی و شست و رفت شهر تهران به نمایندگی از اداره پسماند و اتحادیه کامیونداران شهر تهران انعقاد شد که به‌دنبال آن مسیرهای صادره تحت عنوان جواز رفت وآمد کامیون ها به کارت رفت وآمد مسیر تبدیل شد و قانون ها آن هم در‌این توافقنامه آورده شد و تمامی توافقات پیشین کان لم یکن تلقی شوید .

او میافزاید : درین توافق بازه اعتبار کارت رفت و آمد مسیر برای کامیون های کوچک ( خاور ) به طور ماهیانه محاسبه و اخذ می شود و برای کامیون های بزرگ مبتنی بر اعلام اتحادیه محاسبه و به طور یکساله صادر و با اعلام ستاد , صاحب و مالک بایستی ظرف بازه 15 روز به ستاد مراجعه کند و در صورت عدم مراجعه صاحب و مالک اتحادیه پاسخگو باشد . ولی برای هزینه صادر شدن کارت رفت وآمد مسیر آمده است : «مبلغ صادر شدن هر کارت رفت و آمد مسیر برای خودروهای خاور ماهیانه 60 هزار ریال است و هزینه هر کارت برای خودروهای بزرگ ماهیانه 70 هزار ریال است همینطور جریمه تمامی خودروهای فاقد کارت رفت و آمد مسیر و یا این که خودروهایی که اعتبار کارت مسیر آن‌ها از مقطع مجاز ( 15 روز بعداز پایان اعتبار ) قبل باشد در صورت بارگیری به ازای هر کامیون 300 هزار ریال تحت عنوان جریمه خواهد بود . »

او با اشاره به یکی دیگر از بندهای این توافقنامه میگوید : در مسیرهای هزینه ای چنانچه که پیمانکار ضمن دریافت مجوزهای حتمی مبادرت به تخلیه محموله بارگیری شده از محل خاکبرداری به محل دیگری غیر از گود مجاز کند , می بایست بابت هر کامیون روزمره مبلغ 60 هزار ریال پرداخت شود . در همین حالا بعضی پیمانکاران گهگاه پسماندهایی مثل خاک رس دارا هستند که برای کارخانه های خشت ما یحتاج است و دربرگیرنده بند اعلام شده می‌شوند که چه بسا طومار ای برای معرفی کمپانی پیمانکار جهت انتقال به کارخانه خطاب به اداره مدیر پسماند ارسال می نمایند ولی اداره پسماند برای هر خدمت حمل پسماند و خیر ماهانه مبلغ 60 هزار ریال را طلب می نماید که‌این مغایر توافق است .

او در پی میگوید : به ازای هر خدمت کامیون که‌این مبلغ پرداخت نکند متساوی 300 هزار ریال جریمه برای کمپانی پیمانکار در حیث گرفته می شود که مورد اعتراض موسسات قرار گرفته و بدتر آنکه برای رسیدگی به اعتراض آن‌ها بعضی فارغ از ذکر عامل مستند , ارقام جریمه کم و یا این که بسیار می شود . در صورت عدم پرداخت جریمه بوسیله کمپانی پیمانکار صادر شدن کارت های رفت و آمد مسیر که بوسیله دفتر ها سرویس ها الکترونیک شهر انجام می شود برای کمپانی متوقف می شود که مطلقا آن با اعتنا به تعهدات به کارفرمایان خسارت اکثری میبینند . در حالی که جریمه 300 هزار ریالی صرفا برای خودروهایی می بایست در لحاظ گرفته شود که سوای هماهنگی ستاد پسماند ساختمانی را در مکانی به جز گودهای مجاز و در مکانی که ما یحتاج صاحب و مالک آن باشد تخلیه می نمایند ولی تخلیه این پسماند بر روی آسفالت معابر علاوه بر تطهیر دستکم مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی را به همراه خواهد داشت و این در حالیست که گهگاه اداره غیر از جریمه رقم خورده و پاک سازی معبر , از آنان برای کار تحمیلی در پروژه های شهرداری و حمل خاک هم به کارگیری میکند .

, اعتراض دیگر این کامیون داران ارتقاء 5 هزار ریالی پرداختی های 6 هزارتومانی جهت صادر شدن کارت رفت و آمد مسیر است که فارغ از تشکیل گردهمایی و توافقنامه نو با اتحادیه و اطلاع آنان انجام یافته شده‌است , در حقیقت برای صادر شدن کارت رفت وآمد مسیر هر کامیون بایستی 6500 تومان پرداخت نماید . در بند 13 توافقنامه سال 1389 آمده است : همه مخارج نوشته شده درین توافقنامه به برگزاری گردهمایی ای در نصفه اولیه اسفند هر سال نرخ نو انتخاب میگردد و از نخستین سال آینده قابل انجام است و در صورت عدم توافق و تشکیل گردهمایی نرخ تورم بانکی حیث و اجرا می شود .

با دقت به طرح این موضوعات , خبر نگار ایسنا برای پیگیری این مشکلات و روشن شدن ظریف بعد ها این مسئله را با مسئولین اداره رئیس پسماند حیطه و شهرداری تهران مطرح کرد و متاسفانه به رغم پیگیری‌های انجام یافته به زمان دوهفته‌ برای درج جواب مسئولین ذی‌ربط در جهت روشن شدن اذهان همگانی پاسخی اخذ نکرد البته با این حال ایسنا فراهم تکثیر جواب مسئولین ذی‌ربط است .



:: برچسب‌ها: حمل نخاله، نخاله ساختمانی، شهرداری ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

نقشه نصب کلید کولر آبی ؛ نصب کردن کولر آبی

 کلید کولر آبی از سه کلید تشکیل شده شده است : 

- یک کلید یک پل برای روشن وخاموش کردن موتور کولرآبی
- یک کلید یک پل برای روشن وخاموش کردن موتور پمپ
- یک کلید تبدیل برای تغییر تحول دورتند به دورکند ( در موتور کولر )
کنتاکت شماره 1 به فاز متصل میشود .
کنتاکت شماره 2 مرتبط با فاز پمپ میباشد .
کنتاکت شماره 6 نول است . واز این کنتاکت برای موتور کولر انشعاب گرفته می شود ونول پمپ نیز در باطن کولر آبی رنگ از نول موتور انشعاب میگیرد .
کنتاکت 7و9 هم مرتبط با تغییر و تحول بدور موتور کولر است .
اتصال میان کنتاکت 1و4 واتصال میان کنتاکت 5و8 در درون خویش کلید صورت گرفته شده‌است .

برای نصب کلید کولر نیاز به یک کابل 4 فن دارید ( ولی با در حیث به چنگ آوردن سیم ارت نیاز به 5 حرفه دارید ) تراز برهه زمانی هر حرفه دست‌کم 1 . 5 میلیمتر مربع در حیث گرفته شود . طبق استاندارد برای کولر آبی رنگ فیوز غیروابسته ای در تابلو برق در لحاظ گرفته شود . آمپر فیوز بستگی به توان موتور کولر داردمثلا برای کولر های بزرگ از فیوز 16 آمپری به کارگیری می شود .
اسکن برداری فقط با ذکر مبداء مجاز می‌باشد
منشاء WWW . SPDF . IR

کلید کولر آبی در واقع از سه کلید درست شده شده‌است :

 یک کلید یک پل برای واتر پمپ

یک کلید یک پل برای موتورو

یک کلید تبدیل برای به دور تند و نماید

 

کلیدهای “ کولر آبی‌ ” گونه های مختلفی دارا هستند :

 ۱ - مدل اولیه نوع سوکتی ( قدیمی ) : 

در تصویر ذیل یک جور از این کلید کولر را مشاهده می‌کنید .

که نقشه اتصال سیم ها بدین کلیدها به طور پایین است . همانگونه که مشاهده میکنید , سیم نول از پشت کلید در راستای باکس تقسیم درون کولر می‌رود و وارد هیچ کدام از پیچ های کلید کولر نمیشود .

نقشه کلید کولر :

 برای سربندی این مدل کلید کولر , حتما بایستی از سرسیم هایی که در تصویر پایین می‌بینید استعمال نمایید .

  ۲ - مدل دوم کلید کولر توکار ( نو ) : 

در تصویر ذیل یک مثال از این کلیدها مشاهده میکنید .

در نصیب پشت این کلیدها صرفا چهارعدد پیچ موجود هست . به اسم های تند , نماید , پمپ , فاز . پس دقیقاً روی هر پیچ مندرج شده‌است که وظیفه آن چه می‌باشد . یا این که احتمالا از حروف انگلیسی مصرف شده باشد به طور : P برای پمپ , L برای فاز , F برای تند و S برای نماید . مزیت این نوع از کلیدها این است که نیاز به سرسیم ندارند و همانند کلید های برق معمولی با پیچ متصل می گردند . در تصویر ذیل نصیب پشت این جور کلید کولر را مشاهده می‌کنید .

 

 

۳ - مدل سوم کلید کولر تمام قطب :
کلیدهای کولر جدیدتر , که به کلید کولر تمام قطب معروفند , بدین صورت کار می نمایند که نیز اتصال فاز و نیز اتصال نول را با کولر انقطاع و وصل می نمایند . انگیزه از این کار بالا بردن ایمنی و خودداری از برق گرفتگی های احتمالی در کولرهاست .

نقشه این دسته کلید ها به طور پایین است .

 یک سری نکته در نصب کولر آبی‌ : 

در صورتیکه داده ها برقی ندارید به سیم کشی کولر آبی‌رنگ دست نزنید . متاسفانه در یک سری سال اخیر آمارها نشان میدهد که تعداد مرگ و میر های ناشی از برق گرفتگی در مرز و بوم ما فی مابین ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر بوده که‌این یک رقم بسیار و قابل تفکر است . آمار حادثه ها برق گرفتگی نشان دهنده این است که علل بیشتر حادثه ها برق گرفتگی برای خانم ها از روش برق گرفتگی در نقاط مرطوب مانند گرمابه و آشپزخانه و برای آقایان هنگام خدمت کولر چهره داده است .

 نکته : کابلی که برای کولر آبی‌رنگ به کار گیری می‌کنید , خوبتر است مفتولی و چهار فن به شماره ۱/۵ باشد . و چنانچه در ساختمان سیستم ارت اجرا شده‌است می بایست یک حرفه سیم بیش تر نیز برای ارت در حیث بگیرید .

 نکته : از سیم های افشان برای کولر آبی رنگ به کار گیری نکنید .

 نکته : فیوز برق مطلوب برای کولر آبی رنگ ۱۶ آمپر است .

 نکته : مشهود است که برخی برقکارهای عزیز مدار برق رسانی به کولر آبی رنگ را مشترک با بقیه مدارها ( مثلاً فروغ اتاق خواب ها ) در حیث میگیرند که‌این کار از جهت استاندارد های برق ساختمان صحیح نیست . و می بایست برای آن یک سرخط با یک فیوز جدا در لحاظ گرفت .



:: برچسب‌ها: نقشه کلید , نصب کولر , کولر آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر


تعمیرگاه مجاز کولر گازی
دارا بودن تعمیرکارانی زبده و یادگرفتن چشم , و تعمیرات تخصصی کولر گازی ال جی , ارائه بالاترین جایگاه کیفی سرویس ها بعداز فروش ال جی اعم از سرویس ها تعمیرگاه مجاز کولر گازی ال جی است .

مهندسان نمایندگی تعمیرات ال جی ابتدا تعداد قطعه های ایراددار ,

علت خرابی :

میزان تعمیرات موردنیاز ,

مخارج احتمالی و زمان تعمیرات کولر گازی ال جی را به شما اطلاع می دهند

و با دقت به منظور شما قطعه های معیوب را تعمیر یا این که ردوبدل می‌کنند .

با تماس با نمایندگی تعمیرات کولرهای گازی ال جی میتوانید از سرویس ها تحت برخوردار گردید .

پاسخگویی شبانه روزی در هفت روز هفته ,

تعمیرات با قطعه های اساسی در منزل شما ( اسباب و اثاث یدکی اورجینال کولرگازی اسپلیت ال جی ) ,

سرعت بالا در تعمیرات کولر گازی ال جی ,

برخورداری از امکانات و وسایل توسعه یافته و تخصصی در حین تعمیرات ,

آنالیز مهندسان برای شناسایی ادله تولید اختلال ,

تعمیرکارانی که در تعمیرگاه مجاز ال جی حضور دارا‌هستند

نیز به صورت تجربی و عملی و نیز به صورت آموزشی و علمی

تعمیرات کولر گازی ال جی را یاد گرفته اند

و میتوانند شایسته ترین نحوی نسبت به برطرف کردن ایرادهای کولر گازی شما مبادرت نمایند .
تعمیرات کولر گازی
همانگونه که میدانید , کولر گازی در محیط گشوده نصب میشود و به همین منظور گرد و خاک جان دار در محیط تاثیر منفی روی تلاش آن خواهد داشت , به همین علت شما هر ساله نیاز به خدمت و تعمیر کولر گازی خانه خویش دارید و درصورتی که تعمیرات کولر گازی را در حین مطلوب انجام ندهید , خسارات مالی متعددی را در اثر بالا رفتن مصرف آب و برق برای شما به همراه خواهد داشت , پس با خدمت و تعمیر کولر گازی در حین مطلوب بالاترین منفعت وری را از کولر گازی خویش خواهید داشت .
با مصرف بیشتر از حد و عدم خدمت کولر گازی , آمپر مترکولر گازی بالا رفته و به به عبارتی اندازه حرارت هم ارتقا مییابد و این عدم خدمت کولر گازی , منجر سوختن کمپرسور کولر گازی و یا این که صدمه به یکی‌از قطعات آن می شود و سبب ساز حریق سوزی خواهد شد , س با خدمت به موقع و تعمیر کولر گازی از این حادثه ها ناراحت کننده پرهیز فرمائید .
تعمیر کولر آبی
عدم خدمت یا این که تعمیر کولر آبی رنگ , مخارج گزافی را برای شما به همراه خواهد داشت و خاموش کردن آن هم در گرمای حوصله فرسای فصل‌تابستان , دوچندان آزاردهنده خواهد بود , علاوه بر این عدم تعمیر کولر آبی‌رنگ در حین مطلوب بازده تحت و خنکای کمتری را خواهد داشت و شما نمی توانید به کارگیری اضطراری را از کولر آبی‌رنگ خویش ببرید . کولر های آبی‌رنگ قابلیت و امکان تهیه و تنظیم در موقعیت متعدد را به شما نمی دهند پس خوبتر است با خدمت به موقع و تعمیر کولر آبی‌رنگ در حین مطلوب , با مصرف انرژی کمتر , خنکای بیشتری را اخذ نمائید . پس تا هوا بیشتر از این گرم نشده به تفکر تعمیر کولر آبی‌رنگ خانه خویش باشید . گرما نزدیک است .
بخش اعظم مشکلاتی که مشتریان در فصل‌تابستان با ما دربین گذارده اند
کولر گازی خاموش شده و روشن نمی‌شود .
کولر گازی روشن البته سرمایش ندارد .
سرمایش کولر گازی کم شده و بازده کافی برای تولید سوز‌و‌سرما ندارد .
به محض روشن شدن کولر گازی فیوز ساختمان می‌پرد .
پس از روشن شدن کولر گازی دستگاه خاموش و کد اشتباه بر روی ورقه نمایشگر نمایان میشود
بعد از زمان مشخصی کولر گازی سرمایش ساخت نمی کند و پس از گذشت زمان مجدد به شرایط نخستین برمیگردد .
از یونیت داخلی دستگاه یخ پرت میشود .
یونیت داخلی آبریزی دارااست .
یونیت داخلی در زمان کار لرزش یا این که آشفتگی غیرطبیعی داراست .
و . . . .

بخش اعظم مشکلاتی که مشتریان در فصل‌زمستان با ما میان گذارده اند .
کولر گازی در وضعیت گرمایش روشن نمی‌شود .
کولر گازی گرما دارااست البته گرمایش آن کافی نمی باشد .
کد اشتباه بر روی ورقه نمایشگر نمایان میشود .
یونیت فرنگی یخ می‌زند .
کولر گازی بعداز روشن شدن فیوز را میپراند .
و . . . .
سرویس ها ما در مورد تعمیر کولرگازی مشتمل بر :

1 - تعمیر پیروزی کولر گازی

2 - تعمیر کمپرسور کولر گازی

3 - ردوبدل کمپروسور کولر گازی

4 - تعمیر و یا این که ردوبدل موتور حرفه کولرگازی و . . . است .

در تعمیر کولر گازی به کارگیری از قطعات اساسی و نیروی کارشناس مضاعف اهمیت دارااست در غیر این صورت برای شما در زمان زمان هزینه اکثری میاورد و از کیفیت کولرگازی یا این که اسپلیت شما کاسته می شود .

پس اعتنا داشته باشید که تعمیرات خویش رابه دست نیروی کارشناس دراین مورد سپرده تا کیفیت کار را تجربه فرمائید .

سرویس ها تعمیرات کولرگازی دربرگیرنده قسمت های بخش اعظمی می شود که در پایین به برخی از آنان اشاره شده تا دانایی شما مشتری عزیز نسبت به آن ارتقا یابد .

تعمیر و تعویض کمپرسور کولر گازی :

بعداز این که تعمیرکار کولر تشخیص سوختگی کمپرسور را بخشید حالا بایستی به ردوبدل کمپرسور مبادرت کرد اینکار امری تماما تخصصی بوده و بایستی اصولی صورت بپذیرد چون در صورت غیراصولی بودن پسامدهایی همچون ایجاد صدای کمپرسور و یا این که کوتاه شدن قدمت دستگاه و بازدهی کم دستگاه را داراست . شما می توانید با یک تماس به سرویسکاران از سرویس ها تعمیر کولرگازی و خدمت کولرگازی و نصب کولرگازی به وسیله اشخاص زمان چشم و در محل به کارگیری نمائید .

شما بایستی در گزینش تعمیرکار کولرگازی اعتنا نمایید . برای بده بستان کمپرسور به ابزارهای گوناگونی احتیاج است که تعمیرکار همراه خویش بایستی داشته باشد و در صدر بعد از خالی کردن گاز درون دستگاه و جدا کردن برق دستگاه آن گاه بایستی سراغ جداسازی کمپرسور بروند و با شعله هوا گاز و داغ کردن اتصالات بایستی لوله های ارتباطی دستگاه را جدا سازند و موتور را جدا نمایند و آنگاه موتور نو را در سرجای خویش قراردهند و اتصالات جداشده را به آن متصل نمایند و جوش دهند اعتنا داشته باشید که در بده بستان کمپرسور نباید کمپرسور جدیدبیش از حد داغ شود و بایستی با دستمال مرطوب تروتمیز خنک شود تا به موتور صدمه ای وارد نشود و بعداز جوش بی نقص می بایست تخت‌گاز ازت شتشو شود و پس از ان به وسیله وکیوم هوایی درون بیرون شود و پس از تمام این امور نوبت به شارژ گاز دستگاه می‌رسد



:: برچسب‌ها: تعمیرات، کولر، تعمیر کولر، علت خرابی ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

مشکلات رایج تعمیرات کولرگازی
بیشترین مشکلاتی که برای مشتریان در رابطه با کولرگازی به‌وجود میاید به شرح ذیل میباشد :

کولرگازی باد خنک نمیدهد .
کولرگازی صدا می دهد .
اسپیلت لرزش دارااست .
اسپیلت روی گرما کار نمی کند .
اسپیلت روشن نمی‌شود .
هنگامیکه کولرگازی روشن میشود فیوز می پرد .
لوله مویی یا این که شیر انبساط منجمد است .
نصیب محل ورود اواپراتور منجمد است .
کمپرسور کار نمی کند .
ریموت کولرگازی فعالیت نمی کند .
هیچ یک از قسمتهای کولرگازی کار نمی کند .
بدنه کولرگازی برق دارااست .
سرمای اتاق بسیار میشود و با دمای ترموستات تعریف شده ( جايگاه تهیه شده دما ) منطبق ندارد .
کمپرسور زمان متعددی کار می نماید .
کمپرسور به صورت منظم خاموش و روشن میشود .
جهت داده ها بیشتر از سوال ها مشتریان و پاسخ آن ها , پرسش و جواب تعمیرکاران کولرگازی و کدخطاهای کولرگازی کلیک فرمایید .

هزینه تعمیر کولرگازی
تیم آی . پی نمایندگی تعمیرات کولرگازی مفتخر است جهت رفاه هم اکنون شما دوستان خوب هزینه تعمیرات کولرگازی را به طور بی نقص روشن سازی کند جهت رویت هزینه تعمیرات کولرگازی کلیک فرمائید .

تعمیر اشکال کولرگازی , اسپیلت و رشته کوئل به وسیله گروه آی پی یاری
تعمیر اسپیلت
تعمیر کولرگازی اینورتر
تعمیر کولرگازی پنجره ای
تعمیر کولرگازی پرتابل
شارژگاز کولرگازی
شارژگاز اسپیلت
شارژ گاز R22 کولرگازی معمولی
شارژ گاز R410 کولرگازی اینورتر
بده بستان خازن کولرگازی
تعمیر موفقیت کولرگازی
خدمت سالیانه کولرگازی
ردوبدل کمپرسور کولرگازی
رفع آبریزش کولرگازی
تعمیر رشته بلوور پنل داخلی
تعمیر و محافظت کولرگازی
ردوبدل لوله مویی اسپیلت
شستشوی اسپیلت
تامین قطعات کولرگازی
ریموت کولرگازی
تعمیر کولرگازی پرتابل
کولرگازی پرتابل مثل کولرگازی پنجره ای هست با این تفاوت که بوسیله اساس های چرخ دار قابل حمل میباشدکه معمولا تنها وضعیت سرمایشی دارا‌هستند و در توان های 9000 و 12000 بی تی یو بر ساعت ساخته می گردند و گاز گرم کندانسور بوسیله یک لوله خرطومی به خارج از روش پنجره سوق‌دهی میشود .

نکته : مثال اسپیلت پرتابل موجود هست که نصیب فرنگی آن در خارج و بوسیله لوله های مسی با اتصالات پرسرعت انجام میشود .

جهت تعمیر کولرگازی پرتابل خویش با شعبات ما در سراسر تهران ( گوشی تلفن شعبات در پایان آمده است ) تماس بگیرید .

تعمیر کولر گازی - اسپیلت ایستاده
کولر اسپیلت ایستاده در اقتدار های 3000 تا 120000 به بازار ارئه میشود , که در منازل مسکونی بزرگ و ساختمان تجاری کاربرد زیاد دارااست .

جهت تعمیر کولر اسپیلت ایستاده خویش با شعبات ما در سراسر تهران ( گوشی تلفن شعبات در آخر آمده است ) تماس بگیرید .

نکاتی مهم از کولرگازی - اسپیلت
کولرهای گازی رطوبت محیط را ارتقاء نمیدهد و در بخشها مرطوب عملکرد متعددی دارااست .
کولرگازی به دستگاههایی گفته میشود که مشتمل بر چرخه سرمایش بر اساس تراکم و انبساط گاز اطلاق میشود .
اسم انگلیسی کولرگازی Air Conditioner است .
توان کولرآبی نزدیک به 500 وات و کولرگازی نزدیک به 2000 وات است .
به دلیل مصرف بالای انرژی در کولرهای گازی سازندگان با عملکرد روز افزون منجر باصرفه سازی و در اختیار گرفتن مصرف انرژی الکتریکی در‌این وسایل می شوند .
میزان انرژی مصرفی در کولرهای گازی تابع عواملی همچون محل نصب کولر گازی , خدمت کولرگازی , محافظت و تعیین گنجایش مطلوب کولرگازی بر حسب متراژ می‌باشد .
در حیث داشته باشید جهت عدم اتلاف انرژی و به کارگیری با صرفه , اتاق خواب ها را از 25 جايگاه سانتی گراد خنک خیس نکنید .
به کارگیری از کمپرسور مالامال راندمان به جای استعمال از کمپرسور کولرهای سابق منجر ارتقا بازدهی در کولرگازی شما میشود .
از دستگاههای رطوبت گیر هنگام به کارگیری از کولرگازی دوری کنید .
جهت صرفه جویی در مصرف برق می توانید دمای ترموستات را کاهش دهید .
نسیت به حالت آب و هوایی و جغرافیایی حیطه خویش مبادرت به خرید کولرگازی فرمایید .
در هنگام خرید کولرگازی به سرویس ها بعد از فروش , ورقه ضمانتنامه و خدمت دهی کمپانی توجه نمائید .
هنگام تشخیص کولرگازی اینورتر با معمولی بدین موردها توجه کنید : گاز کولرگازی اینورتر R410a می‌باشد در حالتی که در کولرهای گازی معمولی گاز آن‌ها R122 می باشد و این که کولرهای کم مصرف نسبت به کولرهای معمولی با آمپر کمتری کار می نمایند .
به کار گیری از یک‌سری کولرگازی به طور همزمان سبب ساز انقطاع فیوز میشود .
با استعمال از شیشه های بازتاب , UPVC و سایه بانها یا این که پرده های کرکره ای می توانید ضمن این‌که از فروغ اثرگذار خورشید فایده ببرید , سرمایش مطلوبی را تجربه فرمائید .
جهت عدم اتلاف انرژی و سرمای حاصله از کولرگازی در طول کار کردن کولر پنجره ها و درزها را ببندید .
هنگام فساد کولرگازی حتما به تعمیرگاه و نمایندگی مجاز کولرگازی مراجعه‌نمایید .
عملکرد فرمائید ماهانه مبادرت به پاک کردن فیلترهای کولرگازی فرمائید .
جهت به کار گیری باصرفه از کندانسور کولرگازی و مصرف برق کمتر , سایه بانی بر روی دستگاه بیرونی کولرگازی نصب کنید .
گنجایش کولرگازی
برای تعیین گنجایش مطلوب کولرگازی در اتاق کار یا این که محل سکونت شما کافی است به موردها ذیل اعتنا کنید :

تعداد نفراتی که در آن محل معاش و یا این که کار می نمایند .
تعداد دستگاههایی که هنگام کار کرد کولرگازی از خویش گرما ساخت می کنند .
تعداد پنجره های جان دار در اتاق .
طول اتاق هم دارای اهمیت هست .
مساحت اتاق از مهم ترین موردها می‌باشد .
در پایین با حسب بعد ها اتاق شما گنجایش متبوع گزینش شده است .

از مساحت 32 تا 37 متر مربع , کولرگازی با گنجایش 9000 گزینش فرمایید .
از مساحت 38 تا 41 متر مربع , کولرگازی با گنجایش 10000 تعیین فرمایید .
از مساحت 42 تا 50 متر مربع , کولرگازی با گنجایش 12000 گزینش کنید .
از مساحت 51 تا 64 متر مربع , کولرگازی با گنجایش 14000 تعیین فرمائید .
از مساحت 65 تا 91 متر مربع , کولرگازی با گنجایش 18000 گزینش نمائید .
از مساحت 92 تا 117 متر مربع , کولرگازی با گنجایش 24000 گزینش کنید .
فاکتورهای حیاتی و اساسی جهت خرید کولر گازی - اسپیلت به شرح تحت هست

متراژ محل معیار اصلی است .
تعداد پنجره های جان دار در محل .
تعداد اشخاصی که در آن محل حاضر می باشند .
ساعت به کارگیری با اوصاف کاربری هم دارای اهمیت است .



:: برچسب‌ها: تعمیر کولر،کولر گازی،تعمیر و نگهداری ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر


کولر آبی
کولر آبی , کولری است که با تبخیر آب , هوا را خنک میکند . کولرهای آبی‌رنگ با فرآیند سرمایش تبخیری کار می نماید .
سرمايش تبخيري عمر زيادي داراست . گذشته از ورود سيستم‌هاي تهويه مطبوع , سرمايش تبخيري , متد موثري براي خنك كردن يك منزل به شمار مي‌رفت . در آب و هواي خشك , سرمايش تبخيري , همواره منسوب به كولر آبي است كه براي خنك كردن خانه‌ها به طور ارزان قابل به کارگیری مي‌باشد .
شالوده كار در كولرهاي آبي سرمايش تبخيري مستقيم است در اين فرايند رطوبت به هوا بیش تر مي‌شود يك كولر آبي دربرگیرنده بدنه , رشته , درپوشها , پمپ گردش آب , مخزن آب , شير شناور , خطوط توزيع آب و موتور الكتريكي است . سيستم كار كولرهاي آبي بدين دسته است كه آب جان دار در مخزن بوسیله پمپ آب بر روي درپوشها ريخته مي‌شود الكتروموتور به وسیله تسمه حرفه را به چرخش در مي‌آورد با چرخش حرفه هوا از فضاي بيرون به درون محیط كولر كشيده مي‌شود و با عبور از تراز پوشالهاي خيس , رطوبت هوا افزايش پيدا كرده و دماي آن نيز كاهش پيدا مي‌كند .
با اعتنا به توليد كولر آبي در درون كشور و نيز به کار گیری از اين وسيله براي خنك كردن منازل يك وسيله خنك كننده ملي شناخته شده‌است و بيش از ۷۰ % اقليم جغرافيايي كشور به آن نياز دارااست . نصاب کولر آبی
انواع كولرهای آبی
کولرهای آبی رنگ در دو مدل پرتابل ( اتاقی سیار ) و اثبات هوایی که معمولاً در بام ساختمان و ایوان نصب می شوند , ساخته می شود .
کولرهای آبی‌رنگ پرتابل : برای خنک کردن فضاهای تا ۳۶متر مربع و معمولاً در دفتر ها کار , دکان ها و فضاهای کوچک کاربرد دارااست .
کولرهای آبی رنگ ( هوایی ) : این دسته کولرها به طور اثبات معمولاً بر روی بام ساختمان , بالکن , حیاط , ایوان خلوت و… نصب می گردند . این کولرها را با اعتنا به فضای مورد استعمال در گنجایش هوادهی مختلف می‌سازند .
اجزاء با اهمیت کولر آبی :
۱ - بدنه كولر ۲ - سه راهي آب ( آب پخش كن ) ۳ - ناودان ها ۴ - حرفه ( پروانه ومحور حرفه يا توربين ) ۵ - شناور ( فلوتر ) ۶ - كانال داخلي وخارجي ۷ - پولي ها ( فلكه ها ) و تسمه پروانه ۸ - ياتاقان ها
بدنه :
بدنه كولرهای آبی‌رنگ معمولاً فلزی و از ورق آهن گالوانیزه ساخته میشود که در یک سمت آن دهانه خروجی هوا جای دارد که بوسیله برزنت به شبکه توزیع هوا متصل می شود و معمولاً دارنده سه روزنه است كه محل قرارگیری پوشالها بر روی آن تعبیه شده است .
نصب کولرآبی , تعمیرکولرآبی و خدمت کولرآبی
فن :
از يك قطعه فلزي يكپارچه ساخته مي‌شود كه بايد با دستگاههاي الكترونيكي كاملا بالانس شود كه منجر قدمت طولاني ياتاقانها شده و داخل یك مجرای حلزونی شكل جای‌دارد , وظیفه مکش هوای کم آب و گرم محیط بیرون ساختمان و ارسال هوای مرطوب و خنک به داخل شبکه توزیع هوا را بر عهده داراست .
پوشالها :
به خواسته جريان خوب تر هوا و آب مي بايست ضخامت پوشالها در تمامی مقاطع پخش گردد بدين خواسته پوشالها با دستگاههاي اتوماتيك دوخته شده و بازدارنده از عبور گرد و غبار به باطن اتاق مي‌شود .
الكتروموتور :
قطعه مهم کولر که سبب به چرخش درآوردن حرفه در کولر آبی رنگ می شود و معمولاً دارنده دو سرعت نماید و تند می‌باشد هر چه موتور کولرآبی با سرعت بیشتری کار نماید . مصرف برق آن هم بیشتر می شود .
پمپ آب :
پمپ آب كار پمپاژ آب از تشك پاييني كولر به سه راهه آب را به عهده داراست و مي‌تواند به راحتي آب را به طول دو متري برساند .
نصب کولرآبی , تعمیر کولرآبی و خدمت کولرآبی
پولی یا فلکه :
انتقال اقتدار از الکتروموتور به دمنده یا این که پروانه از روش دوتا مبلغی كوچك و بزرگ به كمك تسمه انجام می شود .
روزنه تأمین هوا :
در اطراف كولر روزنه هایی برای تأمین هوا پیش گویی شده كه به طور شبكه بوده و از سوی باطن بر روی آن پوشالهای کولر که از خلال شدن تنه درختان و قرار دادن آن ها در داخل یک توری پلاستیکی ساخته می شود با اعتنا به بعد ها بوسیله یک کانال سیمی نصب می‌شوند و یا این که به جای پوشالها مواد سلولزی قرار میگیرد .
محوردمنده :
محور دمنده لوله ای است فولادی که توخالی بوده و پروانه یا این که دمنده بوسیله دوتا یاتاقان روی آن قرار میگیرد .
نصب کولرآبی , تعمیر کولرآبی و خدمت کولرآبی
یاتاقان :
وظیفۀ یاتاقانها محافظت محور دمنده و انتقال نیرو ناشی از وزن و اصطکاک دمنده به بدنه است در طول کارکرد کولر هر از گهگاه بایستی آنان‌را روغنکاری نمود . شایسته ترین یاتاقانها , یاتاقانهای لغزشی ( بوش ) و بلبرینگی میباشند .
تسمه کولر :
نیروی دورانی الکتروموتور از روش مبلغی كوچك به كمك تسمه به مبلغی بزرگتر انتقال یافته و دمنده را به گردش در میآورد .

آب پخش کن ها :
آب از روش آن‌ها به باطن ناودانیهای نصب شده بر روی روزنه ها و پوشالها می ریزد .
شناور کولر :
برای ثبت تراز آب كولر در یك حد مشخص و معلوم و عدم سرریز آن از شیر شناور به کارگیری می‌گردد , به نحوی كه با بالا داخل شدن تراز آب در تشتك زیر كولر این شیر بسته شده و با زیر رفتن مرحله آب گشوده می‌گردد و كمبود آب در كولر را جبران میکند .

نحوه کار کولر آبی
آبی رنگ كه یكنواخت از آب پخش كن ها پاشیده می شود , پوشالها را پیوسته تر نگه می دارد . زمانی بادزن حركت می كند هوای خارج از روی پوشالهای تر میگذرد و سبب تبخیر قسمتی از آب روی پوشالها می شود . گرمای اضطراری برای تبخیر از هوا و باقی‌مانده آب گرفته میشود و در فیض نیز هوا و نیز آب خنك میشود . هوای خروجی از كولر آبی رنگ علاوه بر خنكی از گرد و غبار هم تصفیه شده و وارد اتاق می‌گردد به همین جهت زیرا دریچه های پوشال به خاطر آلودگی به‌تدریج مسدود می شود , میبایست پوشالها در هر عصر ردوبدل گردد , به كولرآبی خنك كن تبخیری هم گفته می شود .



:: برچسب‌ها: نصاب , کولر آبی , تعمیر و نصب , سرویس ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر


تعمیرات داکت اسپیلت و خدمت داکت اسپیلت و شارژ گاز داکت اسپیلت جزء خدماتی هست که با آغاز فصل گرما با تقاضای متعددی روبرو می شود . گزینش یک تعمیرکار داکت اسپلیت مطلوب در سپری کردن زمان و هزینه برای انجام تعمیرات داکت اسپیلت می‌تواند امداد متعددی به شما بکند .

تعمیرات داکت اسپیلت
تعمیرات داکت اسپیلت به تیم خدماتی گفته می شود که روی داکت اسپلیت وقتی که همت قابل قبولی ندارد انجام می شود تا این شرکت هماهنگ باهم کار نمایند و دور و اطراف را به دمای مناسب برسانند .


عیب یابی داکت اسپلیت
روزمره مخصوصا در تابستان مشتریان متعددی با مشکلات داکت اسپیلت روبرو می گردند و برای انجام تعمیر داکت اسپلت با ما تماس می‌گیرند ما در اینجا قصد داریم تا مشکلات شایع داکت اسپلیت را با نیز مرور کنیم

داکت اسپلیت باد گرم می‌زند
پرتاب باد داکت اسپیلت کم شده شده‌است
کندانسور داکت اسپیلت صدای متعددی میدهد
از پنل داخلی داکت اسپیلت آب می چکد
غربال داکت اسپیلت آلوده شده‌است
پنل فرنگی یا این که داخلی داکت اسپیلت برفک زده است
نگران نباشید ما به خیر می‌دانیم که عیب داکت اسپیلت شما چه چیزی است و به شما عهدوپیمان می‌دهیم در کمترین زمان ممکن با شایسته ترین کیفیت تعمیرات داکت اسپیلت شما‌را انجام دهیم


شارژ گاز داکت اسپیلت

تعمیرگاه تخصصی خدمت و تعمیرات داکت اسپیلت
فدک تهویه مطرح ترین و تخصصی ترین تعمیرگاه داکت اسپلیت در سراسر تهران است که تمامی سرویس ها داکت اسپلیت از قبیل تعمیر داکت اسپیلت , خدمت داکت اسپیلت و شارژ گاز داکت اسپیلت به طور تخصصی و ویژه بوسیله شایسته ترین تعمیرکاران داکت اسپیلت انجام می شود

تعمیرکار داکت اسپیلت
در‌صورتی‌که در ادامه یک تعمیرکار داکت اسپیلت ماهر و زبده میگردید با فدک تهویه تماس حاصل نمایید . ما دارنده برگزیدگان و خوب ترین تعمیرکاران داکت اسپیلت در مرحله شهر می‌باشیم که دارنده به روزترین داده ها در مورد عیب یابی تعمیرات داکت اسپیلت می‌باشند .

نگران نباشید همگی سرویس ها داکت اسپلیت از قبیل تعمیر داکت اسپیلت , خدمت داکت اسپیلت , نصب داکت اسپیلت , شارژ گاز داکت اسپیت , جابجایی داکت اسپیلت , رفع ابریزی داکت اسپیلت , بده بستان کمپرسور داکت اسپیلت و… بوسیله تعمیرکاران ما انجام می شود .

خدمت داکت اسپیلت
حفظ و خدمت داکت اسپیلت خوبتر است به طور زمان ای قبلی از آنکه به دلیل عدم انجام آن به دستگاه زخم وارد شود بوسیله سرویسکار داکت اسپیلت صورت پذیرد

خدمت داکت اسپیلت بی آلایش ترین روش برای حفظ از دستگاه هست که در صورتی به موقع انجام نشود میزان بازدهی و قدمت دستگاه کاهش مییابد .

 خدمت داکت اسپلیت

شیوه شستشو و خدمت داکت اسپیلت
خدمت و شستشوی داکت اسپلیت مشتمل بر دو سطح می شود : در تراز اولیه پنل داخلی داکت اسپلیت شستشو و پاک می شود و در تراز دوم پنل فرنگی داکت اسپلیت خدمت می شود .

با انجام به موقع خدمت داکت اسپیلت می‌توانید از خسارات سنگین وزن به دستگاه که نیاز به تعمیرات داکت اسپیلت با هزینه سنگین وزن دارااست پرهیز نمائید .

 شارژ گاز داکت اسپیلت 

میزان شارژ گاز داکت اسپیلت بایستی اگر چه وقت یکبار پیشین از انکه نبود آن سبب ساز عیب در دستگاه شود به وسیله یک تعمیرکار یا این که تکنسین کولر گازی مقدار گیری شود تا در صورت نیاز به آن گاز زده شود .

در‌صورتی‌که اندازه شارژ گاز داکت اسپیلت از حد ارگانیک کمتر شود سبب ساز می شود

پنل داکت اسپیلت یخ بزند

داکت اسپیلت باد گرم بزند

کمپرسور داکت اسپیلت بسوزد

کمپرسور داکت اسپیلت کار نکند

کندانسور داکت اسپیلت صدای دوچندان بدهد .


تعمیر داکت اسپلیت

اشکال شارژ گاز داکت اسپیلت
اندازه گازی که داکت اسپیلت زده می شود بستگی به نیاز دستگاه داراست که شارژ گاز تکمیلی انجام می شود و یا این که شارژ گاز بدون نقص انجام می شود

و بها شارژ گاز داکت اسپیلت هم بستگی به اندازه گازی که به دستگاه زده می شود دارااست .

خوب تر است هر سال هنگام خدمت داکت اسپیلت از سرویسکار داکت اسپیلت بخواهید تا اندازه گاز دستگاه را هم میزان گیری نماید تا در میانه فصل تابستان یا این که فصل‌زمستان نیاز به تعمیرات داکت اسپیلت نداشته باشید .

 تعمیر داکت اسپیلت

فعال‌ساز‌ی گرمایش داکت اسپیلت
یک کدام از خصوصیت های دوستداشتنی داکت اسپلیت ها داشتن موقعیت گرمایش میباشد . البته متاسفانه جمع ی متعددی از مردمان فکر‌می کنند که با زدن دکمه موقعیت گرمایش داکت اسپیلت می‌توانند به راحتی از آن استعمال نمایند .

خوبتر است هر سال گذشته از فعال‌سازی گرمایش داکت اسپیلت از یک تعمیرکار داکت اسپیلت یا این که سرویسکار داکت اسپیلت بخواهید تا پروسه راه‌اندازی گرمایش داکت اسپیلت را انجام دهند که دربرگیرنده

خدمت زمان ای داکت اسپیلت

شستشو و خدمت فیلترهای داکت اسپیلت

عیب یابی و تعمیرات داکت اسپیلت

شارژ گاز داکت اسپیلت در صورت نیاز

با انجام این سرویس ها میتوانید از خسارات جبران ناپذیر به دستگاه دوری فرمائید



:: برچسب‌ها: داکت اسپلیت , تعمیرکار , شارژ گاز , ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 اسفند 1396 | نظرات ()